Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Buena Vista: Disney klassiekers en nieuwe films

    Buena Vista: Disney klassiekers en nieuwe films



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wie kan mij dit vertellen??
    Beauty and the Beast in de R1 versie heeft o.a. ook de Work in Progress versie op de dvd staan.
    Geldt dat ook voor de R2 versie?
    Dat kan ik er namelijk niet uit op maken.
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  3. #3

    Standaard

    Is het nou al bekend of op de "deluxe edition" van Monsters Inc. het korte filmpje staat van "For the Birds"?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Zitten hele leuke titels tussen. Ik hoop dat Jet-Li box een beetje leuk eruit gaat zien. Verder zijn de 2 redderjtes films, Beaty and the Beast, en Monster Inc. leuke films die ik graag wil hebben
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Belle en het Beest – Een Betoverend Kerstfeest
    Voor het eerst op DVD met extra bonusmateriaal
    Niet voor het eerst op DVD, kep em al een tijdje thuis. Waarschijnlijk voor het eerst op DVD MET bonusmateriaal dan?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Is het nou al bekend of op de "deluxe edition" van Monsters Inc. het korte filmpje staat van "For the Birds"?
    Ja, die staat er op.

  7. #7

    Standaard

    Eindelijk komt Kiss Of The Dragon uit op DVD. Is al een tijdje te huur in België maar wil hem ook in mijn collectie hebben. Volgens mij de beste Jet Li film

  8. #8

    Standaard

    Al iets bekend over de beeldformaten?

  9. #9

    Standaard

    Beauty and the Beast in de R1 versie heeft o.a. ook de Work in Progress versie op de dvd staan.
    Geldt dat ook voor de R2 versie?
    Ik denk het wel! Het ziet ernaar uit dat de 2-disc exact dezelfde wordt als de regio 1 disc... Hoewel er wellicht dingen geschrapt moeten worden om de Nederlandse (en meestal andere talen) soiundtrack erbij te voegen... Dus misschien ook niet... Laten we hopen van wel, in elk geval...

  10. #10

    Standaard

    Hmm, dus Monsters Inc. bevat twee short films van Pixar
    Mike's new car
    For the birds
    that's cool
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  11. #11

    Standaard

    Nathan?

  12. #12

    Standaard

    In de Amerikaanse bioscopen is een soort van Director's Cut van Belle en het Beest uitgekomen.. Is dit de DVD versie voor zover iemand weet?
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  13. #13
    Sergio Correia
    Guest

    Standaard

    Als ze nu ook nog Aladdin en The Lion King op DVD uitbrengen ben ik een tevreden mens. Is Winni The Pooh al op DVD trouwens (de disney versie dan, en niet Tiggers Movie)?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    In de Amerikaanse bioscopen is een soort van Director's Cut van Belle en het Beest uitgekomen.. Is dit de DVD versie voor zover iemand weet?
    Nee hoor, geen directors cut, maar een versie in het IMAX met een nieuwe scene (die overigens geweldig is!!!). Deze zal ook op de DVD staan!

  15. #15

    Standaard

    Hopenlijk leveren zij deze keer fatsoendelijke kwaliteit. Dus geen 4x3 (P&S) maar het orginele bioscoopformaat anders is het geen koop waard.

  16. #16

    Standaard

    In het verleden waren er ook veel walt disneyfilms
    Zoals Treasure Island en The Swiss family Robinson. die heb ik op DVD gekocht onlangs maar ik zou willen dat er meer van zulke Disney films op DVD uitkomen want Walt Disney maakte niet alleen maar animatiefilms.

    Jenny Rim

  17. #17

    Standaard

    Als we het toch over Buena Vista/Disney hebben... Ik hoorde van iemand dat ze Lilo en Stitch niet op DVD uitbrengen... Is this true?

  18. #18

    Standaard

    Ik dacht dat Lilo en Stitch nog zelfs voor dit jaar werden aangekondigd!
    Jawel: 11 november!

    Anyway, het wordt weer een duur najaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Monsters Inc wordt het voor mij, op dit moment is dat de DVD waar ik op zit te wachten

  20. #20

    Standaard

    De 2 Jet Li classics: The Enforcer en Fist of Legend
    Voor het eerst verkrijgbaar op KOOPVIDEO.
    Voor het eerst op DVD met nooit eerder vertoond bonusmateriaal.

    Kiss of the Dragon, The Enforcer, Fist of Legend
    Voor het eerst verkrijgbaar als Luxe Jet Li 3 VIDEO Box.
    Voor het eerst verkrijgbaar als Luxe Jet Li 3 DVD Box met nooit eerder vertoond bonusmateriaal.



    Hou er rekening mee, dat Disney de titels Fist of Legend (Jet Li's beste film OOIT!) en The Enforcer ( ; ECHTE titel; My Father is a Hero) ontzettend vern*&^% hebben, door de originele taal achterwege gelaten te hebben,vele cuts hebben, en de originele soundtrack is vervangen.

    Persoonlyk zal ik deze releases dus boycotten, aangezien ik vind dat dit soort gedrag niet kan...

    Voor meer info over Disney's mis-treatment van Hong Kong Films, check; http://www.hkfilm.net/disney/index.html

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    De 2 Jet Li classics: The Enforcer en Fist of Legend
    Voor het eerst verkrijgbaar op KOOPVIDEO.
    Voor het eerst op DVD met nooit eerder vertoond bonusmateriaal.

    Kiss of the Dragon, The Enforcer, Fist of Legend
    Voor het eerst verkrijgbaar als Luxe Jet Li 3 VIDEO Box.
    Voor het eerst verkrijgbaar als Luxe Jet Li 3 DVD Box met nooit eerder vertoond bonusmateriaal.



    Hou er rekening mee, dat Disney de titels Fist of Legend (Jet Li's beste film OOIT!) en The Enforcer ( ; ECHTE titel; My Father is a Hero) ontzettend vern*&^% hebben, door de originele taal achterwege gelaten te hebben,vele cuts hebben, en de originele soundtrack is vervangen.

    Persoonlyk zal ik deze releases dus boycotten, aangezien ik vind dat dit soort gedrag niet kan...

    Voor meer info over Disney's mis-treatment van Hong Kong Films, check; http://www.hkfilm.net/disney/index.html
    Ben ik met je eens, Dus hebben de originele taal gedubbed met de Engelse taal. dat is waardeloos. Ik vind dat je de films gewoon in oorspronkelijke taal (cantonees) moet kunnen zien, net als bij de HKL films
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  22. #22

    Standaard

    Monsters Inc. is gaaf!! Zeker kopen!! Maar natuurlijk wel dubbeldisc, hoe duur 'ie ook is.

  23. #23

    Standaard

    Yes, Yes, Yes en nog meer en nog meer, laat ze maar komen die Disney's.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  24. #24
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by J. Rim
    [B]In het verleden waren er ook veel walt disneyfilms
    Zoals Treasure Island en The Swiss family Robinson. die heb ik op DVD gekocht onlangs maar ik zou willen dat er meer van zulke Disney films op DVD uitkomen want Walt Disney maakte niet alleen maar animatiefilms.


    Dat wil ik ook wel want als er ee ndisneyfilm op TV kwam ging ik natuurlijk kijken.

  25. #25

    Standaard Monsters Inc.

    Op de website van DVD Info staat al wat informatie over de zogenaamde Family Edition (1 disc) plus afbeeldingen van zowel de Family Edition als de Deluxe Edition (2 discs).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •