De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Films met Psychedelic kleuren

    Ik weet het is een beetje een vreemde vraag, maar wat zijn (goede) films met een beetje psychedelic kleuren en beelden enzo. Zoals bijvoorbeeld Point Blank met Lee Marvin. Hoeft niet dat genre, maar wel met van die psychedelic kleuren enzo.

  2. #2

    Standaard

    Fear and Loathing in Las Vegas (met Johnny Depp) misschien? En in Natural Born Killers (van Oliver Stone) komt ook een trip-scène voor...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  3. #3

    Standaard

    2001: A Space Odyssey, scene's naar Jupiter ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Begingeneriek Vertigo (1958 ), What Dreams May Come (1998 ), scènes met de buitenaarde aanwezigheid in The Abyss (1989), de reis naar V'Ger in Star Trek: The Motion Picture (1979), ... En Austin Powers?
    Laatst aangepast door MatrixTom : 16-10-2008 om 23:30

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat je meer iets zoekt als PSYCHED BY THE 4D WITCH

  6. #6

    Standaard

    Over 'goed' valt natuurlijk te twisten, maar wellicht is de Beatles animatieklassieker Yellow Submarine ook nog een tip Weet niet of deze op dvd is verschenen trouwens.

    Of anders The Trip (heb ik zelf niet gezien)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Paar stukjes uit Across the Universe (2007)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •