De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: MM Eindhoven

  1. #1

    Standaard MM Eindhoven

    Alle Blu-rays in de top 10 kosten 20 euro.

    De titels die me bij staan zijn:
    • Ironman
    • 21
    • Jumper
    • Vantage Point
    • Earth
    • En een Harry Potter titel (geloof het eerste deel)

  2. #2

    Standaard

    Harry Potter is inderdaad het eerste deel. Pirates of the Caribbean: At World's End kost ook € 20,-.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik zou op 1 mei een dagje willen gaan shoppen in Eindhoven.
    Heeft de plaatselijke MM (in het centrum) een degelijk aanbod qua films en dan vooral blu-ray's.
    Zijn de blu-ray en DVD afdelingen gescheiden of staan ze door elkaar gerangschikt.

  5. #5

    Standaard

    Best een redelijk aanbod hoor.
    1 staande zijde met blu-rays van A t/m iets van R, 1 staande zijde met S t/m Z en series.
    Vervolgens nog 2 liggende zijdes met blu-rays van €5 t/m 8 aan de ene zijde en aan de andere kant wat titels van €10 en 3D.

  6. #6

    Standaard

    De Blu-ray's en DVD's staan inderdaad apart van elkaar en alles staat op alfabet, gelukkig niet op genre.

    Hier kun je trouwens zien hoe de afdeling eruit ziet:
    http://www.mediamarkt.nl/mcs/marketi...10281,-11.html

    Kies rechtsonder voor 'bekijk online' en ga dan naar de 3e etage.
    Laatst aangepast door Frank : 20-04-2015 om 14:36

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor de info.

    Dat wordt weer een leuk dagje movie shoppen.

  8. #8

    Standaard

    Afgelopen week is in Wilrijk de eerste Belgsiche experience store van MM geopend.
    Eindhoven is de eerste experience store in Nederland die ook afgelopen week open ging. Ik zou morgen eens richting Nederland willen rijden maar zou eerst even willen weten of de entertainment afdeling vergroot is en nog steeds op dezelfde locatie in de winkel is.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Eindhoven is de eerste experience store in Nederland die ook afgelopen week open ging. Ik zou morgen eens richting Nederland willen rijden maar zou eerst even willen weten of de entertainment afdeling vergroot is en nog steeds op dezelfde locatie in de winkel is.
    De CD's, DVD's en Blu-ray's zijn nog steeds te vinden op de derde etage, maar de games zijn verplaatst naar de eerste etage. Op het eerste gezicht oogt de afdeling wat groter, maar ik heb het idee dat het aanbod wat minder is geworden door de ruimere opstelling en het gebruik van andere stellages waar alles in staat.

  10. #10

    Standaard

    Heb ook het idee dat het aanbod bij films minder is maar ook bij games.Wel oogt het nu wat beter dan eerst.

  11. #11

    Standaard

    Frank en Jeroeni, bedankt voor de info. Dat gaat morgen een tripje Antwerpen - Eindhoven worden.
    Mijn nichtjes gaan dan richting Primark, mijn vrouw richting Bijenkorf en ik iets verder naar de Mediamarkt.
    ik ben benieuwd, de experience store in Wilrijk zag er erg mooi uit, morgen even vergelijken met de Nederlandse versie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •