Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Inderdaad, er komt geen eind aan

    En ik zag The West Wing staan, dat is natuurlijk altijd goed

    Wat mij betreft duren de dagen 48 uur, want mijn aanschafsnelheid is groter dan de kijksnelheid.

    Hierbij introduceer ik het Koop/Kijk ratio

    die ligt bij mij nu op circa 2:1,5

    Gelukkig geen toezicht van De Nederlandse Bank

  2. #27

    Standaard

    Herman,

    de TV serie Holocaust die je noemt, is dat de serie met Meryl Streep ?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    die zoek ik nog steeds, in elk geval met engelse subs (en niet zo duur); in Nederland nog steeds niet gereleased toch ? Of zat ie ergens in een box verstopt die ik niet kan vinden.?
    Hij zit nu in een nieuwe box, zie dit topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=62722

    Prachtige box maar ik bezit al enkele films waardoor de box voor mij minder interessant wordt. Ik heb begrepen dat ook enkele films los worden uitgebracht, waaronder Notorious. Dan kan ik zelf mooi Spellbound aanschaffen. Zelf heb ik Notorious in een Aziatische Criterionvariant. Exact dezelfde inhoud maar een Aziatische versie.....was geruime tijd gewoon officieel bij webwinkels te bestellen.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Wat mij betreft duren de dagen 48 uur, want mijn aanschafsnelheid is groter dan de kijksnelheid.
    Daar ben je niet de enige in. :smile:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Herman,

    de TV serie Holocaust die je noemt, is dat de serie met Meryl Streep ?
    Inderdaad

    In de VS en de UK al op de markt.
    Dit is een plaatje van de UK editie:

    Ik had hem hier eigenlijk verwacht in de 'mei-dagen' -2008


  6. #31

    Standaard

    Komt 4 november hier op DVD uit. Ga ik aanschaffen, bedankt voor de tip

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hij zit nu in een nieuwe box, zie dit topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=62722

    Prachtige box maar ik bezit al enkele films waardoor de box voor mij minder interessant wordt. Ik heb begrepen dat ook enkele films los worden uitgebracht, waaronder Notorious. Dan kan ik zelf mooi Spellbound aanschaffen. Zelf heb ik Notorious in een Aziatische Criterionvariant. Exact dezelfde inhoud maar een Aziatische versie.....was geruime tijd gewoon officieel bij webwinkels te bestellen.

    Dat is de ellende met die voortdurende re-releases. Hopelijk komt er toch ooit een Nederlandse release.
    Trouwens Spellbound is door DFW uitgegeven in de"Essential Cinema' collection.
    Voor DFW begrippen een redelijke release.
    Ik heb hem een paar maanden terug opgepikt bij VanLeest.

  8. #33

    Standaard

    Herman,
    Gary Moore, welke periode, hardrock, blues of beide?
    Zelf prefereer ik de blues namelijk.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Daar ben je niet de enige in. :smile:
    Inderdaad, lijkt me ook vervelend als het andersom is :x
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Very nice indeed, Herman!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #36

    Standaard

    Erg leuk interview en imposante verzameling !

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Herman,
    Gary Moore, welke periode, hardrock, blues of beide?
    Zelf prefereer ik de blues namelijk.

    de blues periode is het mooist, hoewel je als drummer ff lekker uit je dak kan gaan met 'hard-rock', ook als is dat niet mijn stijl.

  13. #38

    Standaard

    Leuk interview Herman .
    En ook een zeer fraaie wand-isolatie

  14. #39

    Standaard

    Mooi interview Herman! Leuk om te lezen.

    En inderdaad een indrukwekkende verzameling. Als ik zo zie hoeveel plaats je hebt bespaard met die thincases, wow! Heb je er nooit geen spijt van om verpakkingen te versnijden of weg te gooien?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Mooi interview Herman! Leuk om te lezen.

    En inderdaad een indrukwekkende verzameling. Als ik zo zie hoeveel plaats je hebt bespaard met die thincases, wow! Heb je er nooit geen spijt van om verpakkingen te versnijden of weg te gooien?
    Die grote boxen van RCV of Lime-Lights Pictures gooi ik zonder enige pijn weg.
    Dat zijn meestal toch films, die bij evt. verkoop 2ehands nauwelijks nog wat opleveren.

    Digipacks zijn natuurlijk een heel ander verhaal; die laat ik altijd intact.

    Ik heb tot nu toe geen spijt, anders had ik voor 8.000,00 euro m'n huis moeten verbouwen

  16. #41

    Standaard

    Mooi interview Herman en ook ik ben stikjaloers op je dat je North by Northwest op het grote doek hebt gezien.

    Welke 2 "onbekende" bandjes maak je deel van uit?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Die grote boxen van RCV of Lime-Lights Pictures gooi ik zonder enige pijn weg.
    Dat zijn meestal toch films, die bij evt. verkoop 2ehands nauwelijks nog wat opleveren.

    Digipacks zijn natuurlijk een heel ander verhaal; die laat ik altijd intact.

    Ik heb tot nu toe geen spijt, anders had ik voor 8.000,00 euro m'n huis moeten verbouwen
    Inderdaad Ze overdrijven soms wel. Je zou toch denken dat die kleinere maatschappijen hun kosten zo veel mogelijk willen drukken...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Is dat niet met die geweldige zwart/wit shots in een molen ?
    Inderdaad, ja. Alle scènes die zich in Nederland afspeeld zijn schitterend in beeld gebracht. Ook deze shot is subliem:



    Tis trouwens duidelijk dat Hitchcock Britse acteurs had ingehuurd om Nederlanders te vertolken. Ze zijn haast niet te verstaan. Alleen actrice Laraine Day sprak nog een aardig woordje Nederlands :smile:

    Mooi collectie, btw!
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #44

    Standaard

    Staat het grootste deel van die DVD's nu in slimcase, of zie ik dat verkeerd?

    Ziet eruit als een leuke kamer, Herman. :P
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Mooi interview Herman en ook ik ben stikjaloers op je dat je North by Northwest op het grote doek hebt gezien.

    Welke 2 "onbekende" bandjes maak je deel van uit?

    Back in Time, dat momenteel uit 3 personen bestaat (we missen een bassist)
    The Defenders (4 mans formatie) + (sinds zeer kort) zanger Tony Adams.

    Echt onbekend, nietwaar ? We hebben geen website (meer).

    Helaas met die ouwe knarren valt er wel eens iemand tussen uit, die het voor gezien houdt; de spoeling wordt ook steeds dunner, net als het hoofdhaar.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Staat het grootste deel van die DVD's nu in slimcase, of zie ik dat verkeerd?

    Ziet eruit als een leuke kamer, Herman. :P

    Klopt, het grootste deel heb ik 'besneden' en in slimlines verpakt.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Mooi interview Herman en ook ik ben stikjaloers op je dat je North by Northwest op het grote doek hebt gezien.
    Niet om het een of ander, maar North by Northwest is de afgelopen drie maanden of zo in allerlei filmhuizen dagelijks te zien geweest.

    Maar het is inderdaad een leuk interview en die kamer met DVD's... daar kunnen we enkel vreselijk jaloers op zijn
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #48

    Standaard

    Niet echt bij mij in de buurt vrees ik en dan nog is het niet mijn eerste ervaring met die geweldige film.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #49

    Standaard

    Leuk interview Herman. En wow, wat een collectie. Ook leuk om eens een interview van een met respect 'ouder' forumlid te lezen. Zie binnen niet al te lange tijd ook Abraham, maar jij kunt mij wel al vertellen waar hij nu die mosterd haalt .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  25. #50

    Standaard

    Mooi, en duidelijk een Charles Bronson fan! Ik zie zo niet Death Wish 5 in het rijtje staan, die hier raar genoeg niet is uitgebracht. Wel in Duitsland, Australie en dergelijke. (overal dezelfde dvd met zo'n 30 subtitles)

    The Vigilante collection uit AUS is aan te raden, met alle 5 films met nl subs...(R4)

    Met zoveel ruimte zou ik ook nog druk bezig zijn geweest met kopen, maar die ruimte heb ik helaas niet!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •