Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Mooi, en duidelijk een Charles Bronson fan! Ik zie zo niet Death Wish 5 in het rijtje staan, die hier raar genoeg niet is uitgebracht. Wel in Duitsland, Australie en dergelijke. (overal dezelfde dvd met zo'n 30 subtitles)

    The Vigilante collection uit AUS is aan te raden, met alle 5 films met nl subs...(R4)

    Met zoveel ruimte zou ik ook nog druk bezig zijn geweest met kopen, maar die ruimte heb ik helaas niet!

    Scherp opgemerkt . "Ontbreekt" nog aan de Bronson verzameling. Ik hoop nog eens tegen de MGM release (Duitsland) aan te lopen, maar dan wel tegen een redelijke prijs. Via Ebay wordt ie voor 17,00 + verzendkosten aangeboden.
    Vreemd inderdaad dat deze film niet in Nederland is uitgebracht.

    Zo zijn er nog een paar Bronsons, die ik graag op DVD uitgebracht zou zien, zoals Telefon, the Sea Wolf, Stone Killer, Act of Vangeance, From Noon Till Three.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Leuk interview Herman. En wow, wat een collectie. Ook leuk om eens een interview van een met respect 'ouder' forumlid te lezen. Zie binnen niet al te lange tijd ook Abraham, maar jij kunt mij wel al vertellen waar hij nu die mosterd haalt .

    Dat mag ik helaas niet vertellen. Dat blijft geheim tot je 50ste:wink:

  3. #53

    Standaard

    Graag wil ik jullie hiermee allemaal dankzeggen voor de hartelijke reacties op mijn interview.

    Speciaal gaat mijn dank naar Jordy van Buel, die de interviews steeds zo keurig stroomlijnt.
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 24-10-2008 om 10:46 Reden: tikfoutje hersteld

  4. #54

    Standaard

    Daar doen we het voor Herman!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Speciale gaat mijn dank naar Jordy van Buel, die de interviews steeds zo keurig stroomlijnt.
    En dat mag eigenlijk ook wel eens gezegd worden

  6. #56

    Standaard

    Speciaal gaat mijn dank naar Jordy van Buel, die de interviews steeds zo keurig stroomlijnt.[/quote]

    Sluit ik mij bij aan .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  7. #57

    Standaard

    Jordy! Jordy! Jordy! Jordy! Jordy!

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #58

    Standaard

    Leuk verhaal, lekker nostalgisch soms!

    Mooie collectie ook!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #59

    Standaard

    Respect voor filmpje, Herman! The Shadows zouden 't niet veel beter kunnen

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Tof interview, vooral erg leuk om die verhalen van 'vroeger' te lezen.
    Inderdaad erg leuk om te lezen.

    Wist overigens niet af van het bestaan van dit gedeelte van het forum . Hoe ik dat zes maanden lang over het hoofd heb gezien is mij een raadsel .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #61

    Standaard

    Misschien die zonnebril een keer afzetten?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Inderdaad erg leuk om te lezen.

    Wist overigens niet af van het bestaan van dit gedeelte van het forum . Hoe ik dat zes maanden lang over het hoofd heb gezien is mij een raadsel .

  13. #63

    Standaard

    ik weet meteen de volgende kandidaat

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Misschien die zonnebril een keer afzetten?
    I know, know. Ik schaam me diep.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen
    ik weet meteen de volgende kandidaat
    Zitten een paar moeilijke vragen tussen, but I like a challenge :wink:.

    Overigens een imposante en indrukwekkende collectie, ik zie dat er een aantal nog in seal zit. Heb je daar nog een speciale reden voor, of ben je er gewoon nog niet aan toegekomen?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #65

    Standaard

    Mooie collectie Herman!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •