De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ervaringen panasonic TH-42PX8 en samsung PS42A450

    hallo,

    ik wil een nieuwe tv aanschaffen en ben uitgekomen op de volgende 2 plasma's:

    de Panasonic TH-42PX8
    de Samsung PS42A50/51

    beiden zijn hd ready
    beiden zijn 100hz
    beiden geven 24p weer

    in de winkel gaven ze elkaar niet veel toe maar stonden ook niet naast elkaar aan.

    nou ben ik benieuwd zijn er mensen die een van de 2 plasma's thuis hebben en wat zijn hun bevindingen met betrekking tot films en games?

    alvast bedankt!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    niemand???


    ik weet wel dat je zelf moet beslissen in de winkel maar daar kan je dus moeilijk alles aan gaan sluiten wat je thuis hebt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Panasonic

    en waarom zou je voor de panasonic gaan?



    ff trouwens een andere vraag.

    ik twijfel nog een beetje tussen hd ready en full hd. ik kijk veel blurays en hd dvd's daarom zou ik eigenlijk full hd moeten kiezen.

    maar heeft dat wel zin op 3,5m afstand op een 42inch? en nee groter kan niet want dat past gewoon simpelweg niet in mijn kast
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    en waarom zou je voor de panasonic gaan?



    ff trouwens een andere vraag.

    ik twijfel nog een beetje tussen hd ready en full hd. ik kijk veel blurays en hd dvd's daarom zou ik eigenlijk full hd moeten kiezen.

    maar heeft dat wel zin op 3,5m afstand op een 42inch? en nee groter kan niet want dat past gewoon simpelweg niet in mijn kast
    Met die afstand maakt het geloof ik niet zo heel erg veel meer uit of het Full HD is of HD Ready omdat men dan toch het verschil niet meer schijnt te kunnen waarnemen.

    De keuze van je tv blijft natuurlijk altijd je eigen keuze, de Panasonic heeft betere zwartwaardes terwijl de Samsung weer betere kleuren schijnt te hebben. Ze ontlopen elkaar niet zo heel erg veel. Dus dan zou misschien design de doorslag moeten geven. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar de Samsung maar dat is mijn mening.
    Ikran is not horse!

  6. #6

    Standaard

    Pretorian22,

    Waarom kies je niet voor de TH-42PX80? Die heeft meer aansluitmogelijkheden dan de PX8 en een hogere contrastwaarde.

    Ik heb zelf de TH-37PX80 sinds afgelopen donderdag. Ben er erg content mee! Een kennis van me heeft de (grotere) Full-HD versie, de TH-42PZ80. Dat is ook een erg mooi scherm.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #7

    Standaard

    de samsung heeft ook een heel hoog contrast. de aansluitingen vind ik het minst belangrijk aangezien ik toch alles via me receiver loopt en ik dus eigenlijk al voldoende heb aan 1 hdmi aansluiting hooguit misschien 2.

    vind het uiterlijk van de samsung mooier maar de panasonic hoor ik van jullie veel positieve dingen over. wel lastig hoor

    het prijsverschil tussen de de pana px8 en de samsung is maar 40 tientjes ofzo.

    de px80 is een stuk duurder weer voglens mij he?

    kan de samsung kopen voor 659,- en de pana px8 voor 699,-
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •