De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Guide Plus geeft vekeerde zenders

    Na in gebruik nemen van een nieuwe Philips DVDR5570H harddisk recorder heb ik problemen met het gebruik van Guide Plus.

    1) Na een programma geselecteerd te hebben via het Guide Plus scherm blijkt na de opname de titel wel te kloppen maar het opgenomen programma soms wel en soms niet het goede te zijn.
    2) Hetzelfde probleem treedt op als ik het via ShowView probeer.

    Uiteraard heb ik de postcode ed. gecontroleerd.

    Heeft iemand een suggestie over wat er aan de hand is?

  2. #2

    Standaard

    Het probleem schijnt te zijn opgelost. Misschien heeft iemand hier nog iets aan.
    1) Na het apparaat geïnstalleerd te hebben, had ik de zenders opnieuw gesorteerd om de volgorde in overeenstemming te brengen met al aanwezige apparaten.
    2) Toen Guide Plus in gebruik genomen. Hier bleken een aantal zenders niet aan te staan, waaronder BBC 1 en 2 en ook CNN. Die toen aangezet.
    3) Hierna ging het mis met opnemen van BBC programma's, waarna ik deze post heb geplaatst.
    4) Nu de oplossing. In het zenderlijstje van Guide Plus bleken de BBC zenders niet het juiste nummer te hebben (de zenders die al aan stonden klopten wel)
    Het bleek mogelijk de nummers in bovenstaand lijstje handmatig aan te passen. Nadat dit was gedaan bleek uit een test dat het nu goed gaat.

  3. #3

    Standaard

    Hallo,
    even een vraagje, hoe bevalt de Philips DVDR5570H. Sta nl op het punt hem aan te schaffen.
    Grz

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •