Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sons of Anarchy [FX]

    Sons of Anarchy




    Official Site: http://www.fxnetworks.com/shows/originals/soa
    IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1124373
    TV.com: http://www.tv.com/sons-of-anarchy/sh...3/summary.html
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-s4oLwGHKas

    Cast:
    Charlie Hunnam (Undeclared, Queer As Folk)
    Ron Perlman (Hellboy, Beauty and the Beast, The Magnificent Seven)
    Katey Sagal (Married With Children, Futurama)
    Mark Boone Junior (In Plain Sight, Carnivale)
    Maggie Siff (Mad Men, Nip/Tuck)
    Sprague Grayden (Jericho, Over There, John Doe)
    Drea de Matteo (Sopranos, Joey)
    Mitch Pileggi (The X-Files)

    Plot:
    From the producer of The Shield comes Sons of Anarchy, a drama that follows the lives of members a community watched over by a motorcycle club who strive to protect the town from newcomers and all that may be a threat to it. However, loyalty to the club is tested when lawlessness begins to run rampant.
    http://www.tvrage.com/shows/id-18174



    Heb nu de eerste 3 episodes gezien en vind dit toch best een aardige serie. Het kijkt iig lekker weg, wat ook wel komt door de vele bekende gezichten die op het beeld verschijnen...
    Zal deze dus zeker blijven volgen :smile:



    Laatst aangepast door Flash : 24-10-2008 om 07:00

  2. #2

    Standaard

    Beetje oud nieuws, maar gelukkig komt er ook een 2e seizoen aan!
    Wel leuk, nu The Shield van de buis is, want nu komen de 1-9'ers nog wel eens voorbij


    FX has decided to keep the motor of its new bad-boy biker drama Sons of Anarchy running for a second season.

    The Fox 21- and FX-produced series received a 13-episode second season order Monday after only the first five episodes of its current run. During those five weeks, the newbie drama has averaged 5.4 million viewers weekly and 3.5 million adults 18-49, making it FX's most successful series since Rescue Me.

    The show's success is no doubt a relief to the FX execs who are soon bidding adieu to the The Shield, the series that put the network's original programming on the map. “It’s incredibly gratifying to everyone at FX [that The Shield's] audience has embraced Sons of Anarchy and made it a success," John Landgraf, president and general Manager of FX Networks, said in a statement.

    The remaining eight episodes of Son of Anarchy's first season air each Wednesday night at 10 pm/ET until Nov. 26. Are you excited for more leather-clad biker action?

    http://www.tvrage.com/shows/id-18174...read_news=4753
    http://www.tv.com/story/11695.html

  3. #3

    Standaard

    Hmz misschien ook iets om te gaan volgen. The Shield was goed, al wil dat natuurlijk niks over deze serie zeggen natuurlijk aangezien het alleen om een producer gaat. En natuurlijk alleen al om Skinner weer eens in een serie te zien!

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Gisteren de laatste aflevering van season 1 gekeken. Wat een topserie en een leuke opvolger van the shield. Nu op naar season 2. Voor de mensen die deze serie nog niet gekeken hebben zekerz een aanrader.

  5. #5

    Standaard

    Heb de eerste paar afleveringen gezien en het valt niet tegen..... Kurt Sutter schreef al de meeste van m'n favo Shield afleveringen en hopelijk kan hij met deze serie doorgroeien.

    Heb de eerste afleveringen ook vooral gekeken vanwege Kim Coates. Memorabel in elke kleine filmrol (Waterworld, Open Range, Black Hawk Down) die ik hem heb zien spelen. Hopelijk wordt zijn karakter in de loop van de serie wat meer uitgediept....
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    zondag aflevering 1 van seizoen 2 gekeken en de serie begint meteen goed met een goed verhaal. Nu wachten op episode 2.

  7. #7

    Standaard

    Ben nu ook deze serie aan het volgen, erg goed! Je merkt idd de invloed van The Shield ondanks de totaal andere setting.

  8. #8

    Standaard

    Ben er vorige week aan begonnen en valt me tot nu toe niks tegen. Heeft ergens ook wel wat weg van The Sopranos alleen dan met wat meer aktie. Veel bekende gezichten, met name leuk om Ron Perlman zo in een serie aan het werk te zien.

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    IS nog even wachten op de laatste aflevering van season 2 en dan naar season 3. Wat een top serie season 2 is nog beter dan season 1.

  10. #10

    Standaard

    Season 3 helaas pas in september 2010.

  11. #11

    Standaard

    Ik ben uiteindelijk ook maar eens begonnen aan deze serie. Ik had er eigenlijk niet zoveel van verwacht, want het onderwerp sprak me niet direct aan. Maar wat een geweldige serie is dit, zeg! Mijns inziens kwalitatief zonder meer vergelijkbaar met the Shield. Ik heb beide seizoenen er in één week doorheen gejast en heb meteen de Blu-ray van seizoen 1 aangeschaft! Aanrader!

  12. #12

    Standaard

    Een vriend van me raadde me dit pas aan en ik was meteen na 1 aflevering helemaal verkocht !
    Beste serie die ik in tijden heb gezien, kon er geen genoeg van krijgen.
    Ik heb ook meteen na het zien van seizoen 1 en 2 het eerste seizoen aangeschaft bij Play.
    Helaas is hij hier (nog) niet te koop, maar goed, kostte maar 20 euries (de DVD dan), das geen geld, daar zal hij hier sowieso niet voor in de winkel komen denk ik.

    Op naar Seizoen 3 maar !
    Is het al bijna September ?

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Gister avond episode 1 van season 3 gekeken en de serie is weer top. Nu wachten waar het dit seizoen naar toe gaat met de serie.

  14. #14

    Standaard

    ^^ In ieder geval naar Ierland... gedeelte van het derde seizoen is opgenomen in Belfast geloof ik.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  15. #15

    Standaard

    Leuk gastrolletje van Stephen King in de nieuwste aflevering.

  16. #16

    Standaard

    Wat me opvalt aan 'Sons of Anarchy' is dat de serie niet echt lijkt te scoren in Europa. Op verscheidene sites en fora blijven een hoog aantal reacties uit. De kijkcijfers (België, klote-programmatie ook) zijn alles behalve schitterend. Nochtans staat deze productie in mijn ogen boven platte entertainment-producten als 'Prison Break' of '24', meer nog, ik durf het zelfs HBO-waardig te noemen. De inventief geschreven scenario's zorgen voor boeiende verhaallijnen en Charlie Hunnam, Ron Perlman en Katey Seagal steken hart en ziel in de hoofdpersonages. Ook de rest van de cast weet waar ze mee bezig is. I'm hooked. Het tweede seizoen is net van start gegaan en het niveau blijft blijkbaar behouden.

  17. #17

    Standaard

    Ik moet zeggen dat de serie me ook niet zo kan boeien. Het is allemaal niet zo indrukwekkend wat er gebeurt en het acteerwerk is redelijk maar niet echt op niveau.

    Ben ook niet zo weg van Ron Perlman. Hij doet altijd hetzelfde kunstje.

    Vergelijkingen met The Sopranos gaat al helemaal niet op, The Sopranos is echt 10x zo goed.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Ik heb ook meteen na het zien van seizoen 1 en 2 het eerste seizoen aangeschaft bij Play.
    Zijn deze seizoenen bij play nederlands ondertiteld? Want staat niet aangegeven op play zelf.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annelies193 Bekijk bericht
    Zijn deze seizoenen bij play nederlands ondertiteld? Want staat niet aangegeven op play zelf.
    Seizoen 1 heeft Nederlandse ondertitels, seizoen 2 niet.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  20. #20

    Standaard

    Gisteren beginnen aan seizoen 2,
    wat een heerlijke serie blijft het toch.
    Zag dat seizoen 3 ook begonnen is, dus ik heb nog even te gaan met kijken.

  21. #21

    Standaard

    Aardige seizoensopener, wordt direct al behoorlijk duidelijk welke kant ze deze keer op gaan.

  22. #22

    Standaard

    Ik wacht wel even 10 weken, om het achter elkaar te kunnen kijken. Vind ik toch het meest prettig bij zo'n serie.

  23. #23

    Standaard

    Zit nu halverwege seizoen twee, vermakelijke serie.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #24

    Standaard

    Zo, seizoen 4 is toch wel een pittig seizoen hoor...ik heb nu 8 delen gezien, en poeh.

    Wat een heftige ontwikkelingen, Clay gaat dit seizoen echt helemaal los om zijn positie te behouden, en daarnaast nog voor zijn uittreden $$ te verdienen.
    Je voelde de ellende al aankomen met de samenwerking met het kartel, en ik vermoed dat het de komende delen alleen maar erger wordt met de kartel-oorlog....
    Daarnaast de interessante verhaallijn van Juice, die ook steeds dieper de afgrond in gaat.


    Het seizoen kwam een beetje langzaam op gang, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het vervolg. Ik heb nog 3 delen liggen, en dan is het even afwachten voor de laatste 3.

  25. #25

    Standaard

    Vond de seizoensafsluiter een behoorlijke anticlimax... Had, zeker gezien de rest van het seizoen, toch wel de nodige actie verwacht die geheel uit bleef. Vond het sowieso wel een makkelijk gekozen wending. .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •