De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: Arcam AVR350 zilver

    Te koop aangeboden, Arcam AVR 350 surround receiver.
    Kenners hoeven niets meer te weten maar voor de volledigheid hieronder de specificaties. Versterker is van 2006. Alle papieren, originele verpakking, afstandbediening zijn aanwezig. Kleur zilver.
    € 1.200,-

    Een van de weinige audiofiele kwaliteitsreceivers op stereo én surround gebied.

    A/V receiver van topkwaliteit, met een krachtig 7x100 Watt continu vermogen. Met ultra-low distortion eindversterkers, een direct signaalpad voor stereo en 7.1 meerkanaals ingangen en voorversterker-uitgangen die het gebruik van separate eindversterkers mogelijk maakt. Decoders voor Dolby Digital EX, dts-ES, dts 24/96 en Dolby Pro-Logic. De 2-weg HDMI schakeling geeft een optimale HDTV beeldkwaliteit, waarbij de 'Mask of Silence' technologie met de Stealth Mat uit de High End FMJ componenten zorgen voor een audiofiele geluidskwaliteit bij films en muziek.

    Inclusief de CR80 Arcam afstandsbediening; volledig programmeerbaar en zelflerend.


    Mogelijkheid tot bi-amping front speakers!

    • 7x 100 watt continu of 2x 120 watt continu
    • 2x HDMI in, 1x HDMI out
    • Dolby Digital EX

    • Dolby Digital DTS ES

    • DTS 24/96 & Dolby Pro logic IIx decoding
    • Component / RGB switching
    • Composite en S-video conversie naar het betere Component of RGB
    • Extra zone voor audio en video (aansluiten op televisie in keuken of kantoor bijvoorbeeld)
    • Audiophile sound quality for movies and music
    • Bi-amp mogelijkheid
    • Gewicht 16.2KG
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Beezztie : 21-08-2009 om 23:26 Reden: prijsaanpassing

  2. #2

    Standaard

    En roep ik: Prachtig apparaat!!!!!

    Succes met de verkoop!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •