Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dan ben je echt een verwend nest of heb je geld teveel ofzo (dvd speler in je auto) wat een mafkezen zeg hahahaha. Ik zie het nut er niet van in, niemand zit dagelijks zoveel uur in de auto en die ene keer dat je eens met de auto op vakantie gaat is net wat keertjes te weinig heh om daarvoor een speler in je auto te nemen. hoef je elk dag maar een half uur ofzo naar je werk te rijden en dan ga je steeds een half uur dvd kijken zeker tijdens het rijden, hahaha wat een idioterie. terecht dat men zich zorgen maakt, als ik strax dood ben omdat 1 of andere lapzwans achter me, ff geboeid naar Angelina Jolie zat te kijken dan heb je de poppen aan het dansen.

    Oh je kan alleen kijken als ie stilstaat? dan kan je toch net zo goed thuis gaan zitten met een hapje en een drankje erbij en je breedbeeld scherm?

  2. #27

    Standaard

    Ik ken mensen met een Playstation in de auto, zowat, ieder zijn eigen gekheid zolang ze maar geen brokken maken!
    Er zijn Hometheater-freaks, maar ook autogekken of "car hi-fi"freaks,
    ik denk dat het ook een soort uit de hand gelopen hobby is, en een soort statussymbool!
    Nogmaals zolang men genoeg verantwoordelijksgevoel laat gelden, is er toch niets aan de hand!!??
    Een voorbeeld; een zwager van mij is directie-chauffeur, en als hij op een klant moet wachten kijkt hij het journaal of een DVD op de wachtplaats.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco de Swart
    Onderzoek heeft uitgewezen dat je van agressieve muziek ongemerkt agressiever gaat rijden. Zou dit ook gelden voor DVD kijken? Dan staat ons op de Nederlandse wegen nog wat te wachten...
    Met een onderzoek kun je alles uitwijzen. Feit is dat als je naar muziek luistert je nog de weg ziet. Als je naar een DVD kijkt ...

  4. #29

    Standaard

    Het is zeker geen status symbool. (athans bij ons niet!)
    En hoezo een verwend nest? Waarom niet doen als je het geld er voor hebt? En je kunt gewoon kijken terwijl je rijdt hoor. Echter alleen de achter passagiers. En je gaat ook echt niet dagelijks kijken maar wel die keer dat je naar duitseland/frankrijk gaat voor een weekendje.

  5. #30

    Standaard

    Ik vind het ideaal, natuurlijk ga je geen dvd kijken terwijl je rijdt maar het is enorm handig als je in een lange file zit.

    Daarnaast is 't leuk dat je mp3 kan draaien,hoe lang de rit ook duurt.
    Tegenwoordig mag niets meer... Laat toch lekker zitten. Straks wordt I-mode ook nog verboden, ondanks het handige handsfree-setje

  6. #31
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik vind een DVDinstalatie in de auto niet handig. Ik zou wel willen dat er een DVD-walkman met beeldscherm bestond. Kun je als je lang in de trein moet zitten zoals van Haarlem naar Maastricht ongeveer 3 uur met koptelefoon op van een leuke film genieten.

  7. #32

    Standaard

    Bestaat allang je moet alleen verschrikkelijk diep in de buidel tasten. Het schermpje is verwerkt in een soort bril.

  8. #33

    Standaard

    En nog iets. portable dvd-spelers vreten batterijen.
    Trouwens. De goedkoopste die ik heb gezien is 1720 euro.
    Ik zou maar gewoon genieten van de DVD speler die je nu hebt.

  9. #34
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Daar hebb jullie ook weer gelijk in. Ik ben NIET van plan om het te kopen. Het ging meer om het idee.

  10. #35

    Standaard

    de volgende stap:
    dolby surround vanuit het dashboardkassie...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •