De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [BFD] Blu-ray's van Lumiere en nieuwe DFW titels:

    Nieuwsberichtje vanuit Benelux Film Distributors:

    Vanaf oktober zal Lumière stelselmatig een aantal van haar nieuwe titels en een selectie uit de back catalogus uitbrengen op Blu ray Disc. Als distributeur van kwaliteitscinema zijn we heel erg opgetogen om onze titels voortaan ook in de beste beeld- en geluidskwaliteit te kunnen aanbieden.

    LOU REED BERLIN - DE ULTIEME CONCERTFILM



    In 1973 nam Lou Reed Berlin op. Een ambitieus album dat een scherp contrast vormde met zijn superhit “Walk on the Wild Side”. 33 jaar na de release van zijn absolute meesterwerk Berlin, besloot Reed toch een integrale uitvoering op poten te zetten onder begeleiding van het Brooklyn Youth Chorus dat het achtergrondkoor vormt. Deze concertfilm is een unieke registratie van een mythisch optreden. Reed, die nu 60-plus is, is nog altijd één van de beste en grootste muzikanten uit de muziekgeschiedenis. Er is heel wat veranderd sinds 1973, maar het verstrijken van de tijd maakt de songs nu nog veel beklijvender.

    Technische gegevens :
    Regie: Julian Schnabel
    Muziek & teksten: Lou Reed
    Duur: 81 min.
    Beeld: Beeld : 1080/24P - 1.85:1, AVC encoded
    Geluid: Dolby True HD 5.1 en PCM Stereo
    Disc: BD25

    Extra's :
    • Songs & Lyrics Pop-up Screen
    • Trailers



    THE WHITE MASAI (DIE WEISSE MASSAI)



    Het waargebeurde verhaal, naar de bestseller van Corinne Hofmann “De Blanke Masai”

    Carola is samen met haar vriend Stefan op reis in Kenia. Tijdens een uitstap raakt ze helemaal in de ban van Lemalian, een aantrekkelijke Masai krijger. Ze kan hem niet vergeten, verlaat zelfs haar vriend en reist dwars door Kenia om Lemalian opnieuw te ontmoeten. Aan de zijde van haar grote liefde begint Carola een onbekend avontuur te midden van een primitieve stam.

    Technische gegevens
    Regie: Hermine Huntgeburth
    Met: Nina Hoss & Jacky Ido
    Ondertiteling: Nederlands & Frans
    Duur: 131 min. + 25 min. (extra’s)
    Beeld: 1080/24P - 1.85:1, AVC encoded
    Geluid: Dolby True HD 5.1 & DTS 5.1
    Disc: BD25

    Extra's:
    • Gesprek met Corinne Hoffman
    • Trailers

    Worden verwacht op Blu ray Disc :

    25 november 2008:
    • Mongol



    Dutch Film Works Releases November/December 2008:

    Special Interest:


    25/11/2008 Earth Special Edition (BBC)


    25/11/2008 When We Left Earth (Discovery Channel)


    25/11/2008 Sunrise Earth (Discovery Channel)


    25/11/2008 Planet Earth (BBC)


    25/11/2008 Six Degrees (National Geographic)


    25/11/2008 Discovery Atlas South Africa (Discovery Channel)
    25/11/2008 Discovery Atlas Asia (Discovery Channel)


    17/12/2008 Incredible Human Machine (National Geographic)



    Films, nu of binnenkort verkrijgbaar:


    04/11/2008 Vexille
    04/11/2008 Waz
    11/11/2008 The Black Dahlia
    02/12/2008 Semi Pro
    16/12/2008 Day of the Dead
    23/12/2008 3:10 to Yuma

    zie oa:

    BFD Films
    Lumiere
    DFW
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    Earth SE Bluray lijkt me wel wat
    en ook Planet Earth met NL Subs hoop ik.

    gr

  3. #3

    Standaard

    Planet Earth (en 3:10 to Yuma) wil ik graag hebben op Blu-ray, zal alleen wel even een tijdje wachten worden voordat hij ook voor een beetje een schappelijke prijs in de winkel ligt.

  4. #4

    Standaard

    Die Planet Earth box ziet er wel erg mooi uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Ik zelf ben wel erg nieuwsgierig naar de Discovery Atlas reeks.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Mooie editie van Earth! Iemand die al weet dat gaat kosten.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  7. #7

    Standaard

    Mongol zou ook een aardige kwaliteit hebben; maar daar zie ik geen releasedatum van.

  8. #8

    Standaard



    Earth 2DVD SE

    Bol.com €16,99

    Extra's Disc 2:
    Documentaires (180 min.):
    Saving Species (gaat over het uitsterven van dieren),
    Into the Wilderness (gaat over het belang van natuur voor mens en dier),
    Living Together (gaat over de conflicten tussen natuurbescherming, de groeiende wereldpopulatie en economische belangen)
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mongol zou ook een aardige kwaliteit hebben; maar daar zie ik geen releasedatum van.
    25 november 2008:
    • Mongol
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Earth 2DVD SE
    Bol.com €16,99
    Dat is de dvd (topic gaat over blu-ray), lijkt me dat de prijs van de blu-ray wel behoorlijk wat hoger ligt.

    Die docu's staan trouwens ook op de Planet Earth uitgave. Heb zowel de bioscoopversie (Earth) als de complete docu (Planet Earth) gezien. De eerste is eigenlijk een soort korte samenvatting.

  11. #11

    Standaard

    Die NL uitgave van Planet Earth op Blu-Ray zou vandaag uit moeten zijn, ik kan hem (nog?) nergens vinden, iemand?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  12. #12

    Standaard

    DFW heeft altijd van die lelijk dikke doosjes

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    DFW heeft altijd van die lelijk dikke doosjes
    Ik heb daar geen problemen mee,dunne en dikke gescheiden houden en goed in de kast indelen en klaar,zo valt het minder op.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  14. #14

    Standaard

    wel even slecht dat de blu ray earth van DFW op in ieder geval de nieuwe panasonic spelers veel schokkerige problemen geeft. niet kijkbaar met welke instelling dan ook.
    dit geld voor meerdere dfw releases.
    heb begrepen dat kritische spelers met deze slechtere releases niet overweg kunnen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    wel even slecht dat de blu ray earth van DFW op in ieder geval de nieuwe panasonic spelers veel schokkerige problemen geeft. niet kijkbaar met welke instelling dan ook.
    dit geld voor meerdere dfw releases.
    heb begrepen dat kritische spelers met deze slechtere releases niet overweg kunnen.
    Je kan de schuld uiteraard ook afschuiven op de leescapaciteiten van de zgn. kritische spelers. Bij sony is dit euvel ook bekend op dvd gebied deze dvd-spelers geven vaak problemen met het afspelen van rental dvd's van Sony zelf en ook wel de rental dvd's van RCV.

    Wanneer deze schijfjes door andere spelers wel gelezen worden is de content toch echt wel aanwezig... zal vermoedelijk te verwijten zijn aan 'n calibratie probleem, echter dit moet firmware technisch te verhelpen zijn.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Ah, dus het is geen mythe. Ik heb zovaak al gehad dat klanten terugkwamen met een sony release die het dan gewoon niet deed op hun speler. Test ik het in de zaak uit op de Philips is er niets aan de hand. Met Blu-ray heb ik overigens nog geen klachten gehad.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  17. #17

    Standaard

    Zag de box met globe vandaag voor €30 bij MM Eindhoven liggen. Planet Earth nergens te bekennen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •