De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard magnat sub 200A stopt er mee

    hoi,

    ik heb een magnat sub 200A, maar deze subwoofer heb ik 3 jaar geleden gekocht.
    een jaar geleden is hij nog net voor de garantie terug gegaan en toen hebben ze hem gerepareerd en weer terug gestuurd. nu zit ik met hetzelfde probleem.
    Van de 1 op de andere dag is de subwoofer ermee uitgescheden.
    Terwijl het groene lampje achterop gewoon brand als alle stekkers aangesloten zijn.
    heeft iemand enig idee? alvast bedankt.
    mvg, joost van stokkom

  2. #2

    Standaard

    Je weet niet wat ze vorige keer er aan gedaan hebben? En anders kan je hem toch weer opsturen?

  3. #3

    Standaard

    ja kan wel, maar dan ben ik hem weer 3 weken kwijt en kost het ook weer het een en ander.
    ik ben absoluut niet a technisch, maar ben niet thuis in de speakers,subwoofers etc..
    dus vandaar deze vraag via internet.

  4. #4

    Standaard

    mischien heel simpel, dat je het zelf kunt. mischien ingewikkeld. miss erkennen ze het probleem of besluiten ze dat het de vorige keer niet goed gemaakt is. en maken ze hem alsnog
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •