Pagina 22 van 41 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1001 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    matrix reloaded. matrix revolutions en blade runner.
    dat waren nr 7,8 en 9 die ik heb besteld.
    wel op verscillende adressen maar wel altijd op tijd gelevert.

  2. #527

    Standaard

    Gewoon weer een e-mail versturen!!! ik heb 2 keer over de e-mail verstuurt voor 2 codes!
    Vanochtend kreeg ik 2 nieuwe........ En heb net weer 2 codes gekregen!!!!
    Heb dan wel een foto van de slechte kaartjes gemailt!!!!!!!

  3. #528

    Standaard

    niemand die het verschil weet tussen de 2 charlie/chocolatefactory versies die in de lijst staan van take-3? of is het een foutje? want er staan er nog een paar 2x in...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  4. #529

    Standaard

    Zal wel een foutje zijn, want er is maar één versie uitgebracht (lijkt me ook niet anders kunnen gezien de vele audiosporen op de blu-ray).

  5. #530

    Standaard

    dank je, heb m meteen besteld
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  6. #531

    Standaard

    Sinds vandaag zijn ook RocknRolla en Space Chimps toegevoegd als nieuwe titles
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  7. #532

    Standaard

    Mocht iemand nog bonnen over hebben, zoek er nog 2
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #533

    Standaard

    Oftewel, je hebt er 1 over
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #534

    Standaard

    True! Maar nu RockNRolla erbij zit wil ik die ook graag!

    Heb op het forum al 20 cdwow vouchers van 4 euro weggegeven dus nu is het ff genoeg qua weggeven
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #535

    Standaard

    Mocht iemand nog 1 code over hebben, dan zou ik die heel graag willen hebben. Moet er nog 1, om de andere 2 reeds ingevulde codes te kunnen gebruiken.

  11. #536

    Standaard

    Voor iedereen die nog codes mist, MM heeft nu een 2 voor 30 actie met ook een aantal Warner titels. Misschien de moeite waard voor wanneer je nog 1 of 2 codes mist.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #537

    Standaard Heb nog 1 code nodig!!!!!!!

    Wie wilt me steunen in deze crisis!!!???

  13. #538

    Standaard

    En als iemand nog een code overheeft, dan hou ik mezelf aanbevolen. Krijg maar geen reactie van Warner.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Voor iedereen die nog codes mist, MM heeft nu een 2 voor 30 actie met ook een aantal Warner titels. Misschien de moeite waard voor wanneer je nog 1 of 2 codes mist.
    Ook in MM Eindhoven?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ook in MM Eindhoven?
    Ja, alle MMs

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Ja, alle MMs
    Nice. Dan ga ik morgen nog eens gretig gebruik maken van vrij verkeer van goederen binnen de EU
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #542

    Standaard

    Vandaag 2 titels van Warner gekregen, had ze op 18/3 besteld.
    Dit keer dus redelijk snel geleverd.
    Jammer dat er geen codes meer bij zaten.

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Voor iedereen die nog codes mist, MM heeft nu een 2 voor 30 actie met ook een aantal Warner titels. Misschien de moeite waard voor wanneer je nog 1 of 2 codes mist.
    thx! zal eens kijken, heb er nu nog 1 nodig
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurence89 Bekijk bericht
    Vandaag 2 titels van Warner gekregen, had ze op 18/3 besteld.
    Dit keer dus redelijk snel geleverd.
    Jammer dat er geen codes meer bij zaten.
    Welke titels waren dat?

    Ik heb de mijne ook de 18de besteld. De kans is groot dat ik die begin volgende week ga ontvangen.

  20. #545

    Standaard

    ik heb 1 code, (en binnekort zelfs nog een 2e) wie wil/ en wat is mijn voordeel.

    PM !!
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  21. #546

    Standaard

    Zojuist Speed Racer binnen. Zat nog wel een code bij, verder wacht ik sinds 11 februari op een mailtje van warner met een code.

    Als iemand een code zoekt, PM me maar even, we kunnen vast wel iets verzinnen.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 11-04-2009 om 12:15

  22. #547

    Standaard

    Ik heb opeens 2 Blu Rays "Flags of our Fathers", geseald en dus met ongebruikte codes, ik wil er graag één ruilen voor:

    - P.S. I Love You, of
    - A Time To Kill, of
    - Body of Lies, of
    - Letters from Iwo Jima, of
    - The Departed, of
    - The Shining

    Heeft iemand één van deze BD's met ongebruikte codes?

    Als je geen belang bij codes hebt, kunnen we misschien ruilen zónder codes, en haal ik de codes wel uit allebei mijn Flags of our Fathers BD's.

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ik heb 1 code, (en binnekort zelfs nog een 2e) wie wil/ en wat is mijn voordeel.

    PM !!
    heb een titel uit mijn tka over voor een bonnetje. Of een cdwow bon met 4 euro korting.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #549

    Standaard

    Wie heeft er nog een code voor mij? Ik heb er twee en mis er nog eentje.

    Ik wil er wel wat voor betalen

  25. #550

    Standaard

    Vandaag heb ik TAKEN mogen ontvangen, alleen geen codes meer die je erbij krijgt.

    Ik hoefde maar 2 weken te wachten.

Pagina 22 van 41 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •