Pagina 1 van 41 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1001 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Take 3 - Get 4 Actie !

    Hallo mensen,

    Ik heb 3 blu-Ray's gekocht uit de actie "Take 3 - Get 4" .
    Nu wilde ik na registratie op de betreffende site de eerste code invoeren.
    Dus de kraslaag wegkrabben, blijkt dat ik de hele laag inclusief code heb weggekrabt
    Dit heb ik bij bijvoorbeeld de "Movieminutes" nog nooit meegemaakt.

    Meer mensen die dit overkomen is ?

    Ik durf de volgende niet eens meer weg te krabben.
    Heb toch een poging gedaan, en hier is al wat zichtbaar, maar niet duidelijk genoeg, ga ik verder is ie helemaal weg,
    Om gek van te worden.......

    Ik heb uiteraardt een mail (inclusief scan van beide leaflets) gestuurd, ben benieuwd,

    Grtz Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 04-11-2008 om 18:25
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  2. #2

    Standaard

    Ja, heb het ook gehad met 1 van de 4 Take 3 codes die ik had, alles was weg niet eens een hint wat er stond..heb het er maar bij laten zitten verder maar het is wel heel vervelend. Tj Weissel had het ook en die heeft een vervangende code gehad na contact met WB meen ik.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Oke, Le-nart heeft het probleem ook gehad, en nieuwe gekregen.

    Al met al niet zo watervast systeem zou ik zeggen.

    Wacht met veel ongeduld op de reactie van info@take-3.nl

    Dus mensen, heb je een soortgelijk probleem, mailen zou ik zeggen,


    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #4

    Standaard

    Hoi,m

    Ja ik heb het ook gehad met de eerste code.

    Ja het is geen kraslot,

    Maar de andere heb ik met een wasknijper gedaan, en dat ging prima.

    Maar heb er eigenlijk ook niks mee gedaan verder.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #5

    Standaard

    met m'n nagel gedaan, niks aan de hand

  6. #6

    Standaard

    misschien domme vraag maar waar op de sticker moet je krassen om de code zichtbaar te maken ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    misschien domme vraag maar waar op de sticker moet je krassen om de code zichtbaar te maken ?
    Je moet 'm 'open klappen'. Voorzichtig krassen, je krast gemakkelijk de letters en cijfers weg.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Je moet 'm 'open klappen'. Voorzichtig krassen, je krast gemakkelijk de letters en cijfers weg.
    mmm, bedoel je in het witte gedeelte tussen boven- en onderkant van de "klapper", dus links van scharnier of net onder de tekst Take 3, get 4 ??? zie niet echt een kraslaag...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, bedoel je in het witte gedeelte tussen boven- en onderkant van de "klapper", dus links van scharnier of net onder de tekst Take 3, get 4 ??? zie niet echt een kraslaag...
    Patrick bedoelt je doosje openen, daarin zit een foldertje en op de achterkant van dat foldertje zit je code. SUC6!

  10. #10

    Standaard

    nooit problemen mee gehad, gebruik nooit iets scherps - altijd de achterkant van een potlood of pen..

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    nooit problemen mee gehad, gebruik nooit iets scherps - altijd de achterkant van een potlood of pen..
    Ik ook nooit problemen mee gehad hoor, ik gebruik altijd een euromunt
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Patrick bedoelt je doosje openen, daarin zit een foldertje en op de achterkant van dat foldertje zit je code. SUC6!
    zit ik die sticker helemaal verrot te krassen, en maar geen code vinden.... heb ook maar een klein neusje
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zit ik die sticker helemaal verrot te krassen, en maar geen code vinden.... heb ook maar een klein neusje
    En toen zeker snel die flyers weer uit de prullenbak vissen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    En toen zeker snel die flyers weer uit de prullenbak vissen
    ze willen alleen niet happen... wat voor aas moet ik gebruiken ?

    als je beetje aso bent zou je die flyers dus evt uit de doosjes kunnen roven in de winkels...

    zag dat Dark Knight (amary case, dus niet steelbook) ook in de lijst staat
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #15

    Standaard

    Vandaag 4 BD's gekocht met de actiestickers, maak ik ze open: zit er maar in één een krascoupon

    Ik heb al gemaild hoe dit opgelost kan worden.

    Heeft iemand anders dit toevallig ook al gehad?

  16. #16

    Standaard

    Joh, als je mailt dat je geen code hebt of hij het niet doet krijg je al een code. Spreek uit ervaring hehe. Fraude, maaja. Had er maar 2.

  17. #17

    Standaard

    Tja, als iedereen zo gaat mailen voor de codes zal het snel voorbij zijn en als je dan iets voor hebt kan je fluiten naar je code.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis_Ajax Bekijk bericht
    Joh, als je mailt dat je geen code hebt of hij het niet doet krijg je al een code. Spreek uit ervaring hehe. Fraude, maaja. Had er maar 2.
    Vind dat echt heel smerig, hoezo misbruik maken van hun klantvriendelijkheid.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Vind dat echt heel smerig, hoezo misbruik maken van hun klantvriendelijkheid.
    precies.

    Door dit soort praktijken stoppen ze er mee en zijn de echte gebruikers weer de dupe
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Ik heb nu 2 actiecodes, eigenlijk ook nog een derde.
    Maar toen ik Goodfellas bij V&D kocht, was ik niet op de hoogte dat deze ook bij de take 3- Get 4 Actie hoorde.
    Er zat helemaal geen actie code bij.
    Jammer.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guus Josee Bekijk bericht
    Er zat helemaal geen actie code bij.
    Jammer.
    Heb ik ook gehad, en toen heb ik dus inderdaad gemaild naar de actie. Had zelf A Clockwork Orange gekocht, alleen die had nog geen sticker. Ook gezocht bij de MM naar een exemplaar met sticker maar die was er niet. Kreeg netjes alsnog een code en hij vertelde me dat dat dan een exemplaar was van de oudere lichting.

  22. #22

    Standaard

    Vandaag 6 codes gebruikt en je moet voorzichtig in het midden krassen en proberen eronder iets te zetten zodat het wat makkelijker gaat.
    Niet te hard want anders zie je het niet meer.


    Four **** Trader & SafeTrader


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Dit heb ik bij bijvoorbeeld de "Movieminutes" nog nooit meegemaakt.
    Ik wel.

  24. #24

    Standaard

    je kan ook gewoon lekker naar de FRS gaan en daar gebruik maken van de 3 voor 2 actie, op álle titels. goedkoper en geen geneuzel met code's. nee, ik snap t wel hoor. stom systeem dit weer. ze verzinnen een goeie actie en dan wordt het weer zo knullig hollands uitgevoerd. en zo goedkoop vind ik die dingen in de winkel niet. ik bestel ze wel lekker bij Amazon. M.b.t. die Warner titels, sowieso de moeite waard om die te checken daar, want velen hebben NL subs, voor degenen die dat evt. zouden willen. (zoals de Dirty Harry box, die in de USA mooier is uitgevoerd, met items erbij enzo).
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Met krassen en codes heb ik nog nooit last gehad!
    En ik heb er aardig wat gehad!

    Wel met de stickers op de hoes, vooral de laatste tijd!
    Ze gaan er niet meer af zonder sticker remover!

    Nadeel van de actie is wel dat het onnodig lang duurt voor je hem hebt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 41 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •