Pagina 2 van 41 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1001 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb iemand bij FRS gezien dat die 3x folder 'take 3 get 4' steelt..

    ik zag een hoesje dat er een folder in de hoesje is.. makkelijk om te stelen...:neutral:

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    Ik heb iemand bij FRS gezien dat die 3x folder 'take 3 get 4' steelt..

    ik zag een hoesje dat er een folder in de hoesje is.. makkelijk om te stelen...:neutral:
    En dan zeg je daar niks van?!

  3. #28

    Standaard

    ik zeg niks....maar dat is mijn probleem niet..

    Zou jij een folder willen stelen?:P

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    je kan ook gewoon lekker naar de FRS gaan en daar gebruik maken van de 3 voor 2 actie, op álle titels. goedkoper en geen geneuzel met code's. nee, ik snap t wel hoor. stom systeem dit weer. ze verzinnen een goeie actie en dan wordt het weer zo knullig hollands uitgevoerd. en zo goedkoop vind ik die dingen in de winkel niet. ik bestel ze wel lekker bij Amazon. M.b.t. die Warner titels, sowieso de moeite waard om die te checken daar, want velen hebben NL subs, voor degenen die dat evt. zouden willen. (zoals de Dirty Harry box, die in de USA mooier is uitgevoerd, met items erbij enzo).
    a) Het geldt nog bovenop acties van winkels
    b) Dit systeem is zo dom nog niet, het probleem is dat er altijd nog een oudere lichting in de winkels ligt. Hou lager de doorloopsnelheid, hoe langer het duurt voordat al die titels verkocht zijn en er alleen nog maar actietitels liggen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #30

    Standaard

    Als je oude titels koopt zonder sticker krijg je nadat je gemaild heb gewoon keurig een code. Al een paar keer gehad. Zolang bol lekker oude titels stuurt maar wel doorleuk adverteerd met die actie zal 't veel gezeur opleveren.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #31

    Standaard

    Hoe weten ze dan dat je de dvd hebt gekocht en dat er geen foldertje bij zat. Word de gratis bluray trouwens gesealed geleverd?


    Four **** Trader & SafeTrader


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Word de gratis bluray trouwens gesealed geleverd?
    Ja, de blu-ray wordt mooi in de originele verpakking geleverd.
    Ik had "The Last Samurai" al na zo'n 14 dagen in de bus.
    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Hoe weten ze dan dat je de dvd hebt gekocht en dat er geen foldertje bij zat. Word de gratis bluray trouwens gesealed geleverd?

    Niet
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #34

    Standaard

    Idd. weten ze niet.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  10. #35

    Standaard

    ff kijken of ik straks van een vriend zo'n code kan krijgen, van zijn eerste BR: TDK.

    dan kan ik er weer eentje bestellen !

  11. #36

    Standaard

    beetje nep, bestel ik polar express 3d krijg ik de normale...

    zie de 3d er ook niet meer bijstaan...
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    beetje nep, bestel ik polar express 3d krijg ik de normale...

    zie de 3d er ook niet meer bijstaan...
    3D is sowieso geheid migraine...

    Zelf overigens nog geen misbruik gemaakt van deze actie, hou mij braaf aan de papiertjes.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel grappig vooral de scene met de bediendes in de trein, die komen letterlijk op je af, evenals de migraine naar verloop van tijd!
    Niet meer dan een gadget!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    ach, het is natuurlijk wel vreemd dat ze je zonder te informeren de normale versie opsturen....maargoed die past weer beter tussen de rest zonder sleeve
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #40

    Standaard Gratis Warner

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Niet

    Kreeg na 2 weken de gratis gesealde Flags of our fathers, ook weer met folder en sticker, dus nou nog 2 en dan kan ik weer een freebie aanvragen!

  16. #41

    Standaard

    Ik heb afgelopen week bij de Free Record Shop 10 Blu-Ray's gekocht in de actie waarbij je een Blu-Ray speler gratis krijgt (ik zie het meer als het kopen van een Blu-Ray speler waarbij je 10 films gratis krijgt, maar zo 'verkopen' ze het nou eenmaal). Al die films staan in het titeloverzicht op de site van 'Get 3, take 4'. Nu heb ik al een mailtje aan de site gestuurd met de vraag of ik eventueel recht heb op de codes, aangezien er geen actiestickers op de Blu-Ray's zaten. Weet iemand hier of ik hier misschien recht op heb? Zelf heb ik er totaal geen weet van, maar las een aantal pagina's terug dat de actie nog steeds geldt boven acties in de winkel.

    Mvg, Benjamin

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PapAraZzi96 Bekijk bericht
    Weet iemand hier of ik hier misschien recht op heb? Zelf heb ik er totaal geen weet van, maar las een aantal pagina's terug dat de actie nog steeds geldt boven acties in de winkel.
    Of je nu de speler gratis krijgt bij de 10 blu-rays, of de blu-rays bij de speler, da's niet zo'n copernicaanse revolutie, da's gewoon hoe ze het in de markt brengen. "Gratis BR-speler" klinkt beter en sexier dan "Gratis BR's". Ik heb die aanbieding dit weekeinde ook zien staan, en ik dacht dat alle titels die je erbij kreeg Sony-titels waren (correct me if I'm wrong), en die doen uiteraard niet mee met een actie van Warner. Zijn het wel Warner-titels, dan denk ik dat je recht hebt op je Take 3-folder.

    Wat wel mogelijk niet compatibel is is het volgende: naast die actie van Warner zelf loopt er in de FRS nog een actie waarbij je 3 BR's koopt en maar 2 betaalt. Dus 2 kopen 1 gratis. Als je dán ingaat op die aanbieding van de gratis BR-speler, tja, dan denk ik niet dat je bij die 10 BR's die je "moet" kopen er nog eens 5 gratis gaat bijkrijgen, dan moet je maar "tevreden" zijn met het feit dat je er een speler bijkrijgt... Het is overigens geen slechte deal.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Op de warner site staat volgens mij wel vermeld dat alleen BR's met een sticker deel uitmaken van de actie. Oude voorraad valt volgens mij dus niet onder de actie.

  19. #44

    Standaard

    Bedankt voor de reactie. Het betreft een pakket waarbij de 10 Blu-Ray's mee verpakt zitten in de Blu-Ray doos. Het zijn overigens alle 10 titels van Warner (o.a. Troy, Sweeney Todd, Blue Diamond, Batman Begins), en niet van Sony. Ik ken de actie 3 halen, 2 betalen. Dat gaat hier echter niet op. De 10 titels die je bij de Blu-Ray krijgt zijn vooraf reeds bepaald en kan je niet zelf uitkiezen of wisselen. Verder ben ik ook tot nu toe zeer tevreden met de aankoop, maar mocht ik zoals ik eerder al schreef misschien toch recht hebben op de actiecodes, is het toch zeker de moeite waard om op zijn minst te informeren naar de actievoorwaarden. Ik wacht voor nu een reactie op mijn mail naar 'Take 3, get 4' af, die ik hopelijk snel krijg.

  20. #45

    Standaard

    Daarnaast ging ik er overigens ook al vanuit dat het voor mij niet mogelijk was aangezien de stickers er niet opzaten, om te reageren op bovenstaande reactie. Nu las ik echter op de vorige pagina dat iemand alsnog een code wist te bemachtigen via "een exemplaar van de oudere lichting" ondanks dat er geen sticker op zat. Hierdoor dacht ik dat het voor mij misschien toch mogelijk was.

  21. #46

    Standaard

    Dat klopt, als er geen folder in je aangekochte Warner BD zat, dan kun je naar Take3get4 mailen en krijg je je code alsnog, zonder gemor. Topservice
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #47

    Standaard

    Bedankt voor de reactie. Dit klinkt allemaal wel erg mooi. Heb nu voor 300 euro een Samsung BDP1500 Blu-Ray speler met 10 BR's. Mocht ik daadwerkelijk de codes doorgestuurd krijgen, zou dat betekenen dat ik er nog eens 3 (het maximum geloof ik) gratis bij krijg. Ben nu wel erg benieuwd naar het antwoord op mijn gestuurde mail. Ik zal daarna hier een reactie plaatsen. Misschien voor anderen een aantrekkelijke deal die nog geen BR speler hebben. De Samsung BDP1500 en 13 films (waarvan 3 naar keuze) voor 300 euro.
    Laatst aangepast door Ben H. : 22-12-2008 om 00:52

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Of je nu de speler gratis krijgt bij de 10 blu-rays, of de blu-rays bij de speler, da's niet zo'n copernicaanse revolutie, da's gewoon hoe ze het in de markt brengen. "Gratis BR-speler" klinkt beter en sexier dan "Gratis BR's". Ik heb die aanbieding dit weekeinde ook zien staan, en ik dacht dat alle titels die je erbij kreeg Sony-titels waren (correct me if I'm wrong), en die doen uiteraard niet mee met een actie van Warner. Zijn het wel Warner-titels, dan denk ik dat je recht hebt op je Take 3-folder.

    Wat wel mogelijk niet compatibel is is het volgende: naast die actie van Warner zelf loopt er in de FRS nog een actie waarbij je 3 BR's koopt en maar 2 betaalt. Dus 2 kopen 1 gratis. Als je dán ingaat op die aanbieding van de gratis BR-speler, tja, dan denk ik niet dat je bij die 10 BR's die je "moet" kopen er nog eens 5 gratis gaat bijkrijgen, dan moet je maar "tevreden" zijn met het feit dat je er een speler bijkrijgt... Het is overigens geen slechte deal.
    Acties zijn altijd wederzijds uitsluitend en dus niet te combineren. Daar houden ze zich bij FRS zeker zeer scherp aan weet ik uit ervaring. Het is natuurlijk ook al een erg mooie deal en het onderste uit de kan willen is toch niet echt nodig vind ik in dit geval :razz:


    Ik heb trouwens de BPD-1400 (je weet wel, dat apparaat dat na te lang pauze de film van voren af aan gaat afspelen...). Isdie BPD-1500 een goede upgrade? Ik zat zelf te denken dat ik maar beter kan wachten tot volgend zomer ofzo voordat ik een nieuwe speler ga uitzoeken.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  24. #49

    Standaard

    Vind het een beetje schooierig, naast 10 gratis dvd's meteen weer gaan vragen om codes, die je normaal alleen krijgt als je ze per stuk koopt (wat ik heel goed begrijp).

  25. #50

    Standaard

    Fonzie....welkom op aarde: niets is gratis, behalve de zon en de wind.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 2 van 41 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •