Pagina 3 van 41 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1001 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Fonzie....welkom op aarde: niets is gratis, behalve de zon en de wind.
    Lennart, welkom op een forum waar jij vooral niet altijd het laatste woord hoeft te hebben

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Tot nu toe ben ik erg tevreden over de BDP-1500. Moet natuurlijk wel zeggen dat ik hem pas een week heb. Heb op Blu-Ray Walk the Line en The Dark Knight gekeken, en op DVD Vozvrashcheniye en Once Upon a Time in the West. Alles werkt naar behoren en vind ook het laden erg meevallen bij de Blu-Ray's. Na een film wat langer op pauze te hebben gezet, begon hij bij mij ook niet van voren af aan. De screensaver was netjes aangesprongen. In hoeverre het een upgrade is ten opzichte van het vorige model weet ik niet. Ik heb geen weet van de functies/ mogelijkheden of eventuele gebrekken ervan.

    Overigens liggen bij Den Bosch in de V&D Blu-Ray's in de actie 3=2, waarvan een deel ook de 'Take 3, Get 4' sticker heeft. Dat zou betekenen dat je 4 films krijgt voor de prijs van twee. Heb het aan me voorbij laten gaan, maar vind het opmerkelijk dat die acties blijkbaar toch te combineren zijn.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PapAraZzi96 Bekijk bericht
    Tot nu toe ben ik erg tevreden over de BDP-1500. Moet natuurlijk wel zeggen dat ik hem pas een week heb. Heb op Blu-Ray Walk the Line en The Dark Knight gekeken, en op DVD Vozvrashcheniye en Once Upon a Time in the West. Alles werkt naar behoren en vind ook het laden erg meevallen bij de Blu-Ray's. Na een film wat langer op pauze te hebben gezet, begon hij bij mij ook niet van voren af aan. De screensaver was netjes aangesprongen. In hoeverre het een upgrade is ten opzichte van het vorige model weet ik niet. Ik heb geen weet van de functies/ mogelijkheden of eventuele gebrekken ervan.

    Overigens liggen bij Den Bosch in de V&D Blu-Ray's in de actie 3=2, waarvan een deel ook de 'Take 3, Get 4' sticker heeft. Dat zou betekenen dat je 4 films krijgt voor de prijs van twee. Heb het aan me voorbij laten gaan, maar vind het opmerkelijk dat die acties blijkbaar toch te combineren zijn.
    Volgens mij is dat omdat het 2 aparte acties zijn. De 'Take 3 get 4' is van Warner zelf, en de '3 halen 2 betalen' acties zijn van de winkels zelf?
    Anyways, ik heb zelf Casablanca besteld als 4e film. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik het binnen heb.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PapAraZzi96 Bekijk bericht
    Bedankt voor de reactie. Dit klinkt allemaal wel erg mooi. Heb nu voor 300 euro een Samsung BDP1500 Blu-Ray speler met 10 BR's. Mocht ik daadwerkelijk de codes doorgestuurd krijgen, zou dat betekenen dat ik er nog eens 3 (het maximum geloof ik) gratis bij krijg. Ben nu wel erg benieuwd naar het antwoord op mijn gestuurde mail. Ik zal daarna hier een reactie plaatsen. Misschien voor anderen een aantrekkelijke deal die nog geen BR speler hebben. De Samsung BDP1500 en 13 films (waarvan 3 naar keuze) voor 300 euro.
    Ter info (weliswaar off-topic): Momenteel bij Media-Markt (Breda): de Samsung BDP-1500 + 9 blu-ray's voor €249 (zie folder).

  6. #56

    Standaard

    ik heb gister ook ff gemaild naar info@take-3.nl, (geen foldertje in me bluray), maar ze mailen niet terug!! zijn ze daarmee gestopt sinds al dat misbruik ofzo?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  7. #57

    Standaard

    Grapje neem ik aan? Je kunt er niet vanuit gaan dat ze binnen een paar uur antwoorden, zeker niet in deze periode met alle feestdagen. Wees gerust, je krijgt heus wel antwoord.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ik heb gister ook ff gemaild naar info@take-3.nl, (geen foldertje in me bluray), maar ze mailen niet terug!! zijn ze daarmee gestopt sinds al dat misbruik ofzo?
    Ik wacht ook al een paar dagen op antwoord, misschien hebben ze vakantie.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ik heb gister ook ff gemaild naar info@take-3.nl, (geen foldertje in me bluray), maar ze mailen niet terug!! zijn ze daarmee gestopt sinds al dat misbruik ofzo?


    welk misbruik, nergens blijkt dat er misbruik van ze gemaakt wordt....of verspreek je jezelf nu.....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    welk misbruik, nergens blijkt dat er misbruik van ze gemaakt wordt....of verspreek je jezelf nu.....
    Eerder in dit topic hebben sommige mensen aangegeven dat ze om codes hebben gemaild terwijl ze geen blu-rays hebben gekocht.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #61

    Standaard

    owja,. nu zie ik t .

    Nogal triest maar blijkbaar kan 't ze bij warner geen Hol schelen aangezien je niks hoeft te bewijzen. Wat je wel moet als je bij movieminites een onleesbare code hebt.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    welk misbruik, nergens blijkt dat er misbruik van ze gemaakt wordt....of verspreek je jezelf nu.....
    ik weet niet of je met je verkeerde been uit je nest bent gestapt, of dat je het moeilijk hebt met jezelf maar dat is echt een k***topmerking....

    maar iig kijk ik wel of er nog een mailtje terugkomt, en anders kan ik warner best begrijpen..
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #63

    Standaard

    Ik had laatst een discussie met personeel van de Van Leest. Die hadden alle foldertjes eruit gehaald en waren geinstrueerd dat ze pas één foldertje mochten meegeven als er 3 blu-rays tegelijk werden verkocht. Ik heb ze de tekst maar laten lezen en het ze even uitgelegd...

  14. #64

    Standaard

    Grr,

    ik wacht nog op 2 codes (zaten geen folders in gesealde blu rays)

    Hoop dat ik ze wel krijg, want ik ben nu 1 blu ray verwijderd van een gratis blu ray
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #65

    Standaard

    Ik heb info@take3 ook al 4 dagen terug gemaild, vanwege een onleesbare code, ook hier nog geen antwoord.

  16. #66

    Standaard

    Het is niet ondenkbaar dat ze de gehele kerstvakantie niet bereikbaar zijn en dat je dus pas vanaf 5 januari weer antwoord krijgt.

    Het was in dat geval wel zo netjes geweest als ze even een afwezigheidsassistent hadden ingevuld en/of een bericht op de site.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #67

    Standaard

    ja daar dacht ik ook al aan... dan krijgen ze het denk ik heeeeel druk na de vakantie, allemaal kerstcadeautjes met stickers, maar zonder codes whaha
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  18. #68

    Standaard

    Ik heb al recht op 3 gratis blu-ray's . En de kans bestaat dat ik in die drie blu-ray's weer 3 codes zal vinden. Dan heb ik weer recht op een gratis blu-ray.:wink: En aangezien ik vrienden heb die in Frankrijk wonen en die niets kunnen doen met hun énige code, dan ga ik weer een paar gratis blu-ray ontvangen. Als beloning ga ik ze ieder een code geven om 10€ korting te krijgen bij Alapage.com. Ik heb er een paar gekregen tijdens de kerstperiode. Ik kan toch niets doen met die bonnen. Ik vind 6€ verzendingskosten naar België veel te duur en de blu-ray's vind ik ook veel te duur.

    Ik heb de 9 blu-ray's bij MediaMarkt gekocht tijdens de promo "2+1 gratis". Dat komt op 6 + 6 gratis. Leuke combinatie "Promo MediaMarkt" + "Promo Take 3".

  19. #69

    Standaard

    "Per opgegeven adres kunnen maximaal drie gratis Blu-ray DVD's worden geleverd gedurende de aanbiedingsperiode." Je moet dus echt je vrienden/familie lastig gaan vallen....

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    "Per opgegeven adres kunnen maximaal drie gratis Blu-ray DVD's worden geleverd gedurende de aanbiedingsperiode." Je moet dus echt je vrienden/familie lastig gaan vallen....
    Die kleine lettertjes ook altijd

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    "Per opgegeven adres kunnen maximaal drie gratis Blu-ray DVD's worden geleverd gedurende de aanbiedingsperiode." Je moet dus echt je vrienden/familie lastig gaan vallen....
    Daar heb ik geen last van. Drie op mijn naam en de rest op de naam van mijn buurvrouw. Ik woon toch in een appartementsgebouw.

  22. #72

    Standaard

    Ik was eergisteren ook bij de FRS, gelijk even 3 schijfjes meegenomen. Jammer dat er totaal geen ineteressante titels met de take 3 get 4 sticker stonden
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #73

    Standaard

    Ik heb het ook voor gehad met de eerste code die ik volledig onzichtbaar wegkrabde,heb gelijk een mail gestuurd met een copy van mijn bestelling van de BR films.Binnen het half uur kreeg ik mail terug met hun excuses voor het ongemak.en een nieuwe code.
    De volgende 6 code's die ik nog moest krabben heb ik maar door m'n echtgenote laten doen,die heeft wat fijnere vingertjes.

    mvg
    Eric
    www.cinedream.be makes my dreams come true!!!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is niet ondenkbaar dat ze de gehele kerstvakantie niet bereikbaar zijn en dat je dus pas vanaf 5 januari weer antwoord krijgt.

    Het was in dat geval wel zo netjes geweest als ze even een afwezigheidsassistent hadden ingevuld en/of een bericht op de site.
    Ik heb vandaag reactie gehad op mijn mail, ze zijn dus weer bereikbaar.

  25. #75

    Standaard

    Same here...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 3 van 41 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •