Pagina 38 van 41 EersteEerste ... 283435363738394041 LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1001 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Heeft er al iemand meer info ivm Taken, want ik krijg niks van antwoord terug van sales.benelux@warnerbros.com
    BD (1243) What i Watch

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heeft er al iemand meer info ivm Taken, want ik krijg niks van antwoord terug van sales.benelux@warnerbros.com
    nope, helemaal niks, vind het echt een kwalijke zaak hoor,


    edit, jahoor een reactie via info@take-3.nl


    Beste Mark,
    Onze excuses.
    Je kunt de film terugsturen naar:
    Productie
    Antwoordnummer 17018
    2170 VB Sassenheim

    Graag met een briefje met het probleem erbij. Wij sturen dan zsm een nieuwe terug. Het zou nu misschien iets langer kunnen duren aangezien de film nu even niet op voorraad is.
    Met vriendelijke groet,
    Warner Home Video
    Ik ga hem echt niet terugsturen en daar nog eens voor betalen ook, ik wordt echt gek van deze ^*$^%^*&
    Laatst aangepast door Maver21 : 29-05-2009 om 10:26
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  3. #928

    Standaard

    Slecht humeur vandaag?
    Weet je wel wat antwoordnummer betekent?

  4. #929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Slecht humeur vandaag?
    Weet je wel wat antwoordnummer betekent?
    nee net nog niet, maar zit nog met een maat te bellen en die heeft ook hetzelfde mailtje teruggehad maar dat er dus geen postzegel ophoeft ofzo
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  5. #930

    Standaard

    Heb vandaag ook deze mail ontvangen en voor we boos worden...

    ...Een antwoordnummer is een postbus waar de ontvanger de kosten voor het versturen van de zending betaalt. Hierdoor hoeft de verzender geen frankering te betalen. Vooral (grote) instanties die de verzender willen motiveren tot het sturen van brieven hebben een antwoordnummer.
    BD (1243) What i Watch

  6. #931

    Standaard

    Heden mail ontvangen. Mijn blu-ray zou vandaag of anders begin volgende week verstuurd (moeten) worden.... De laatste (no 11!)..
    Dus er komen er weer aan!

  7. #932

    Standaard

    Buiten het feit dat WB misschien niet zo snel is met alles, zijn ze verder wel zeer correct in afhandelen! Dus wat dat betreft pluim.
    Mbt TakenL ik kan me voorstellen hoe irritant dit allemaal is, maar WB lost het zo netjes op lijkt mij.

  8. #933

    Standaard

    Ik heb net Batman Begins ontvangen! Dat was de laatste uit de actie.

    Het was een leuke actie!

  9. #934

    Standaard

    Ook mijn laatste (11e!) V for vendetta ontvangen...
    TOP actie! Zeker gezien het feit dat eind vorig jaar (en ook dit jaar) 3 halen 2 betalen acties waren. Dus eigenlijk 4 voor de prijs van 2...

  10. #935

    Standaard

    Taken binnen, en de film die hij afspeelt is ook daadwerkelijk Taken!

  11. #936

    Standaard

    Ook ik heb vandaag de laatste blu-rays ontvangen:
    The Prestige
    The Island
    The Polar express

    Hopelijk komen ze binnenkort weer met een nieuwe actie

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Taken binnen, en de film die hij afspeelt is ook daadwerkelijk Taken!

    Bij mij ook! Overigens staat de btrailer van Deception erop, lijkt me ook een aardige film. Trouwens, volgens de audio set-up staat de "original version" erop, is dat ook zo?

  13. #938

    Standaard

    Yepz, incl. de hele ''sadistische'' scene!
    Ik dacht echt van: WTF? Liam Neesson begint op ''The Joker'' te lijken!

  14. #939

    Standaard

    Hier Casablanca binnen! Wat een beeld voor een film van 67! jaar oud
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #940

    Standaard

    Vandaag the Island ontvangen.


    Four **** Trader & SafeTrader


  16. #941

    Standaard

    waha, ik heb gewoon net zoals Freaky de verkeerde Taken omgeruild bij de plaatselijke FRS voor de goede versie. gewoon een heel *** verhaal opgehangen en het lukte :P
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hier Casablanca binnen! Wat een beeld voor een film van 67! jaar oud

    Ik heb hem - de blu-ray dus - enige tijd geleden nog gezien in de lokale bioscoop op groot scherm, wonderbaarlijk mooi.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #943

    Standaard

    mhm, mijn Taken is nog foetsie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #944

    Standaard

    Ik heb vandaag ook Taken ontvangen, maar helaas betreft het hier een exemplaar met Deception op de disc...

    Mijn dank aan de mensen die dit topic hebben gevoed met de juiste informatie, zodat ik weet wat me na Pinksteren te doen staat.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #945

    Standaard

    Heb vandaag de laatste Blu-ray binnen gekregen; had hem bijna 5 weken geleden besteld: Get Smart! Totaal 5 Blu-ray uit deze actie weten te halen!!
    Mijn Taken was trouwens wel ok; en die had ik al een week of 8 geleden binnen gekregen.

  21. #946

    Standaard

    Na de berichten hier gelezen te hebben en al een tijdje teleurgesteld de brievenbus te hebben geopend..... vandaag zoiets van het zal toch niet..... en JAWEL, mijn Body of Lies was eindelijk gearriveerd.

    Uit deze actie 2 gratis Blue Rays gekregen.

    Eerlijk is eerlijk, ze zijn wel traag maar ze doen het wel heel netjes, mogen ze nog een keer doen deze actie, voor de laatbloeiers, doe ik als directe starter met BD en HD ook weer gewoon mee
    Have fun and enjoy your collection

  22. #947

    Standaard

    Top dat iedereen toch nog, de juiste, Blu-rays thuis krijgt ! Ik heb zelf de Blu-ray '300' met deze actie weten te bemachtigen. Jammer genoeg was ik pas laat op de hoogte van de actie. Maar mocht er weer een soortgelijke actie komen, dan spring ik meteen in !

  23. #948

    Standaard

    Taken ontvangen (juiste print!)

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #949

  25. #950

    Standaard

    Ook op een ander adres the Departed ontvangen.


    Four **** Trader & SafeTrader


Pagina 38 van 41 EersteEerste ... 283435363738394041 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •