De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Standaard Finally, Last Farewell - Phil Collins *Blu-Ray*

Kan deze niet vinden. Kan zijn omdat ik slecht zoek of omdat ie gewoon nog niet bestaat.
    Weet iemand daar meer over?
    DVDcover beschadigd? Of wil je gewoon een mooiere?
    Ga naar www.vendettta.nl

Standaard

Volgens mij bestaat dit helemaal niet.
    De laatste tour die hij solo deed was "Finaly, the first farewell tour".

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Volgens mij bestaat dit helemaal niet.
    De laatste tour die hij solo deed was "Finaly, the first farewell tour".

Jah, die bedoel ik ook.
    Typfoutje...
    DVDcover beschadigd? Of wil je gewoon een mooiere?
    Ga naar www.vendettta.nl

Standaard

Is nog steeds één van de betere concerten die beschikbaar zijn op DVD.
    Mocht deze ooit op blu-ray heruitgebracht worden, dan koop ik hem onmiddellijk opnieuw.

Trouwens, "When In Rome" van Genesis stond eerst aangekondigd op blu-ray, maar uiteindelijk hebben ze enkel de DVD uigebracht.
    Uit protest heb ik de DVD dan maar ook NIET gekocht...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Is nog steeds één van de betere concerten die beschikbaar zijn op DVD.
    Mocht deze ooit op blu-ray heruitgebracht worden, dan koop ik hem onmiddellijk opnieuw.

Trouwens, "When In Rome" van Genesis stond eerst aangekondigd op blu-ray, maar uiteindelijk hebben ze enkel de DVD uigebracht.
    Uit protest heb ik de DVD dan maar ook NIET gekocht...
    Ik heb de Genesis DVD nog in bestelling staan bij Bol.ik wacht al twee weken
    Ik zit eraan te denken om de DVD van Phill Collins te kopen Finaly the first farewell tour bij Play is hij het goedkoopst 10,50 2DVD set incl.verzending.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick-fct Bekijk bericht
    Ik heb de Genesis DVD nog in bestelling staan bij Bol.ik wacht al twee weken
    Is nochtans een titel die al lang uit is en vlot leverbaar.
    Begrijp niet waarom bol er dan zo lang overdoet...

Standaard

Uiteindelijk komt er toch nog een een blu-ray van Phil Collins aan:

Release Date: 01 November 2010

This concert Blu-ray sees Phil Collins take his superb new album “Going Back” into the live arena. Filmed in June of this year in the intimate surroundings of New York’s famous Roseland Ballroom, this is a real chance to get up close and personal as Phil Collins faithfully recreates the soul and Motown classics that he loved as a teenager. His band includes three of Motown’s original backing band The Funk Brothers: Bob Babbitt on bass and guitarists Eddie Willis and Ray Monette, as well as two stalwarts of Genesis’ live shows: Chester Thompson on drums and Darryl Stuermer on guitars.
    Tracklisting:
    1) Intro: Signed, Sealed, Delivered
    2) Ain’t Too Proud To Beg
    3) Girl (Why You Wanna Make Me Blue)
    4) Dancing In The Street
    5) (Love Is Like A) Heatwave
    6) Papa Was A Rollin’ Stone
    7) Never Dreamed You’d Leave In Summer
    8) Jimmy Mack
    9) You’ve Been Cheating
    10) Do I Love You
    11) Loving You Is Sweeter Than Ever
    12) Going To A Go-Go
    13) Blame It On The Sun
    14) Ain’t That Peculiar
    15) Too Many Fish In The Sea
    16) You’ve Really Got A Hold On Me
    17) Something About You
    18) The Tears Of A Clown
    19) Nowhere To Run
    20) In My Lonely Room
    21) Take Me In Your Arms, Rock Me A Little While
    22) Uptight (Everything’s Alright)
    23) Going Back
    24) Talking About My Baby
    25) You Can’t Hurry Love
    26) My Girl
    http://www.zavvi.com/blu-ray/going-b.../10237274.html

Het Motown-project is me niet zo bekend, maar de Motown-songs die hij brengt echter wel, dus dit kan wel eens topper zijn, op voorwaarde dat de disc technisch gezien mooi is afgewerkt...

Standaard

Nieuwe release van Phil Collins!
    In maart verschijnt "Phil Collins - Live At Montreux 2004", zie http://www.play.com/DVD/Blu-ray/-/28...archtype=genre

De setlist is identiek aan de DVD "Finally, Last Farewell"; dit concert kaderde dan ook in dezelfde tour.
    Hopelijk is deze technisch gezien even goed, want de audio op de DVD is alvast schitterend...

Phil Collins has made a number of appearances at Montreux over the years as a solo artist, with his big band or as a guest performer with the likes of Eric Clapton and Quincy Jones. The main show on this blu-ray was filmed in high definition at the 2004 festival and captures Phil performing all of his best known hits from his solo career. The bonus material is a performance by the Phil Collins Big Band at Montreux in 1996. This is the first time any of Phil's big band material has been made available. This combination of all his classic songs coupled with the rarely seen big band material shows the breadth of musical genres Phil has covered in his career and makes a perfect celebration of… more » Phil Collins' association with Montreux.
    Tracklist:
    1) Drum Thing
    2) Something Happened On The Way To Heaven
    3) Against All Odds
    4) Don't Lose My Number
    5) You'll Be In My Heart
    6) One More Night
    7) Can't Stop Lovin' You
    8) Hang In Long Enough
    9) True Colours
    10) Come With Me
    11) A Groovy Kind Of Love
    12) I Missed Again
    13) Another Day In Paradise
    14) No Way Out
    15) Separate Lives
    16) In The Air Tonight
    17) Dance Into The Light
    18) You Can't Hurry Love
    19) Two Hearts
    20) Wear My Hat
    21) Easy Lover
    22) Sussudio
    23) It's Not Too Late
    24) Drums Again
    25) Take Me Home

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Nieuwe release van Phil Collins!
    In maart verschijnt "Phil Collins - Live At Montreux 2004", zie http://www.play.com/DVD/Blu-ray/-/28...archtype=genre

De setlist is identiek aan de DVD "Finally, Last Farewell"; dit concert kaderde dan ook in dezelfde tour.
    Hopelijk is deze technisch gezien even goed, want de audio op de DVD is alvast schitterend...

Phil Collins has made a number of appearances at Montreux over the years as a solo artist, with his big band or as a guest performer with the likes of Eric Clapton and Quincy Jones. The main show on this blu-ray was filmed in high definition at the 2004 festival and captures Phil performing all of his best known hits from his solo career. The bonus material is a performance by the Phil Collins Big Band at Montreux in 1996. This is the first time any of Phil's big band material has been made available. This combination of all his classic songs coupled with the rarely seen big band material shows the breadth of musical genres Phil has covered in his career and makes a perfect celebration of… more » Phil Collins' association with Montreux.
    Tracklist:
    1) Drum Thing
    2) Something Happened On The Way To Heaven
    3) Against All Odds
    4) Don't Lose My Number
    5) You'll Be In My Heart
    6) One More Night
    7) Can't Stop Lovin' You
    8) Hang In Long Enough
    9) True Colours
    10) Come With Me
    11) A Groovy Kind Of Love
    12) I Missed Again
    13) Another Day In Paradise
    14) No Way Out
    15) Separate Lives
    16) In The Air Tonight
    17) Dance Into The Light
    18) You Can't Hurry Love
    19) Two Hearts
    20) Wear My Hat
    21) Easy Lover
    22) Sussudio
    23) It's Not Too Late
    24) Drums Again
    25) Take Me Home
    Ik heb deze Blu Ray vandaag binnen gekregen en zit hem nu voor de tweede keer te kijken/luisteren. Wat is het toch jammer dat Phil Collins vanwege lichamelijke problemen niet meer zingt en optreden kan, tijdens dit optreden drumt hij nog alsof zijn leven er vanaf hangt. Briljante Blu Ray met een bijna letterlijk spetterend beeld en een werkelijk fantastisch geluid, als je een goede thuisbioscoop hebt pump up the volume zou ik zeggen. Drums, Drums & More Drums, True Colors, Separate Lives en In The Air Tonight zijn voor mij de juweeltjes op deze Blu Ray.

Instellingen bij het plaatsen van berichten