De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Kdl-u2000

  1. #1

    Standaard Kdl-u2000

    Misschien een hele stomme vraag.... Maar me ouders hebben een Sony KDL-U2000 (beetje verouderd model ). Nu is mijn vraag ondersteund deze lcd wel HDMI 1.3? Want me ouders zouden graag een Samsung HT-BD2 home cinema set (blu-ray home cinema set) kopen en als ik het goed begrijp dan kun je Dolby True HD en DTS-HD alleen afspelen als je HDMI 1.3 hebt? Zouden jullie mij hier misschien meer informatie over kunnen geven? Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rspooren Bekijk bericht
    Misschien een hele stomme vraag.... Maar me ouders hebben een Sony KDL-U2000 (beetje verouderd model ). Nu is mijn vraag ondersteund deze lcd wel HDMI 1.3? Want me ouders zouden graag een Samsung HT-BD2 home cinema set (blu-ray home cinema set) kopen en als ik het goed begrijp dan kun je Dolby True HD en DTS-HD alleen afspelen als je HDMI 1.3 hebt? Zouden jullie mij hier misschien meer informatie over kunnen geven? Alvast bedankt.
    Ik neem aan dat je voor het geluid bij film kijken de home cinema set gaat gebruiken en niet de tv. Voor het geluid maakt het dus niet uit, want de HT set zal voor het decoderen van de diverse audiotracks zorgen. Het enige verschil voor beeld is dan 1.3 meer dieptekleur zou kunnen weergeven dan 1.2. Correct me if I'm wrong
    Laatst aangepast door RJI : 09-11-2008 om 16:51
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je voor het geluid bij film kijken de home cinema set gaat gebruiken en niet de tv. Voor het geluid maakt het dus niet uit, want de HT set zal voor het decoderen van de diverse audiotracks zorgen. Het enige verschil voor beeld is dan 1.3 meer dieptekleur zou kunnen weergeven dan 1.2.
    Hartstikke bedankt voor je reactie. Lijkt me duidelijk. Iemand die hier nog iets meer over kan zeggen?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •