Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 82 van 82 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik denk dat veel mensen alan lee mooier vinden, misschien omdat er zoveel detail in zit.
    Ik vind ze ook mooi.
    Maar die van Cor blok vind ik nog mooier, juist door de eenvoud, en er zijn dingen overgelaten aan de kijker.

    Ik zou me kunnen voorstellen dat Tolkien het open wil laten zodat de lezer zelf kan bedenken hoe het eruit ziet.

    En over smaak valt niet te twisten.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    waarom weet je dat dan zo zeker? kom maar met een bron! en waar doe ik alsof ik iedereen ken?
    Jij durft te beweren dat Tolkien de kindertekeningen zou prefereren boven de meesterwerken van Lee en Howe. Blijkbaar ken jij Tolkien persoonlijk, omwille van het feit dat hij ooit in een interview zus en zo heeft gezegd.

  3. #78

    Standaard

    Sinds kort mijn gesigneerde versie binnen van Cor bloks tekeningen. Prachtig boek, en ik ben blij met mijn speciale uitgave.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Jij durft te beweren dat Tolkien de kindertekeningen zou prefereren boven de meesterwerken van Lee en Howe. Blijkbaar ken jij Tolkien persoonlijk, omwille van het feit dat hij ooit in een interview zus en zo heeft gezegd.
    In het boek staat een brief van Tolkien aan Blok. In deze brief zegt Tolkien dat hij Bloks werk mooi vind en geeft ook aan 2 werken van Blok te willen kopen.
    Je hoeft geen Sherlock te heten om te concluderen dat Tolkien Bloks werk mooi vond.

    Nergens zeg ik dat Tolkien Howe en Lee niets had gevonden......
    Ik citeer mezelf:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wellicht had hij dat ook goed gevonden...of walgelijk.....dat zullen we nooit weten. Maar nogmaals: wat we wél zeker weten is wat hij van Blok vond.
    Jij daarintegen roept dat Tolkien Howe en Lee's werk beter had gevonden dan dat van Blok. Sterker: dat weet je zeker.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Oh ik weet wel zeker dat Tolkien deze kinderplaatjes hierboven beter had gevonden dan Alan Lee's werk.
    Ik kan dus beter tegen jou zeggen:
    Blijkbaar ken jij Tolkien persoonlijk, omwille van.....ja, omwille waarvan eigenlijk?

  5. #80

    Standaard

    Vandaag toch maar gehaald:


    Ik twijfelde eerst omdat er over 1,5 jaar wellicht een compleet werk komt, maar ben toch overstag gegaan.

  6. #81

    Standaard

    Heb die ook gekocht twee weken geleden.

    Weet jij of er van de lord of the rings een boek is over de drie films?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vandaag toch maar gehaald:


    Ik twijfelde eerst omdat er over 1,5 jaar wellicht een compleet werk komt, maar ben toch overstag gegaan.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Heb die ook gekocht twee weken geleden.

    Weet jij of er van de lord of the rings een boek is over de drie films?
    Je zou naar deze kunnen kijken:


    En deze heb ik ook nog:

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •