Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 161 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Alleen van de maestro Ennio Morricone heb ik al ruim 40 soundtracks op cd en/of lp staan... Daarnaast erg veel material dat varieert van Return Of The Living Dead, The Warriors, The Lost Boys en Before Sunrise tot bekender werk als Pulp Fiction, Star Wars en tv-series als Miami Vice en Twin Peaks (beide seizoenen)...

    Overigens, opvallend dat ik hier geen belerende opmerkingen of wijzende vingers zie richting de mensen die het over downloaden van mp3's hebben, terwijl elders op het forum de rapen gaar zijn wanneer iemand opmerkt dat die een film gedownload heeft... Meten met 2 maten? 't Is geen aanval verder, maar meer een constatering...

    Ook bij stil gestaan dat je zo ook legaal kan downloaden/ voor betalen.

    Ik in ieder geval wel, bijv via Itunes.

  2. #27

    Standaard

    Echter vraag ik mij dan weer af.. in hoeverre kan je trots zijn op 'n paar Mp3'tjes?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Echter vraag ik mij dan weer af.. in hoeverre kan je trots zijn op 'n paar Mp3'tjes?
    Mee eens TJ Weissel! Maar een enkele nice MP3 find kan je toch wel gelukkig stemmen zoals de ESPER edition van BladeRunner (2 disks) 'tis een bootleg achtige productie dus niet zomaar bij de FRS te vinden ofzo.

    Verder wel de officiële soundtrack van BladeRunner en Antarctica liggen (beide Vangelis)
    Koyaanisqatsi - Philip Glass ook best bijzonder.
    Pulp Fiction, Jackie Brown en Out of Sight horen ook in het rijtje van klassiekers thuis hoor.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ook aardig wat soundtracks, maar het meest trots ben ik toch wel op die van de miniseries North and South en North and South: Book II. Je weet wel, die prachtige miniserie met Patrick Swayze en Lesley-Anne Down.

    Ook die van de miniseries The Thorn Birds, The Winds of War en War and Remembrance vind ik erg gaaf. En waar ik ook erg blij van wordt is de collectie Television's Greatest Hits.
    Laatst aangepast door Robin W. : 17-11-2008 om 20:32

  5. #30

    Standaard

    Leuke vraag, niet zo best veel. Ik hou dan ook niet van het soort soundtracks dat is samengesteld met een paar hitparadenummertjes die zogezegd bij de film horen. Maar dat soort soundtracks is eerder zeldzaam, maar het wordt de laatste jaren beter. Ik bezit de soundtracks van 24 (2 cd's), Anastasia, Backdraft, Bicentennial Man, Brassed Off, Children Of Dune, The Chronicles Of Narnia, Dancer In The Dark van Bjork, Farscape de serie en Farscape The Peacekeeper Wars, Firefly en Serenity, Il Était Une Fois L'Espace (een hele mooie!), Katarakt, Lord Of The Rings I-II-III, The Road To El Dorado, Pocahontas, Sedes & Belli, The Simpsons Movie, Spirit Stallion Of The Cimarron, Star Wars I-II-III-IV-V-VI, Tarzan, Windkracht 10 (2 cd's), en als afsluiter Music From The X-Files van Mark Snow.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hklink Bekijk bericht
    - Near Dark (Tangerine Dream)
    - Firestarter (Tangerine Dream)
    - Thief (Tangerine Dream)
    - Wavelength (Tangerine Dream)
    - Flashpoint (Tangerine Dream)
    - Three o' clock high (Tangerine Dream)
    - Sorcerer (Tangerine Dream)
    - The park is mine (Tangerine Dream)
    - Miracle Mile (Tangerine Dream)
    - Dead solid perfect (Tangerine Dream)
    - Conquest of Paradise (Tang..eehhh.. Vangelis)
    Ik mis in jouw lijstje Legend van Ridley Scott, er zijn 2 versies van de soundtrack, de Amerikaanse is id van Tangerine Dream en de Europese van Jerry Goldsmith,

  7. #32

    Standaard

    Ik heb ook veel soundtracks en ook vele favorieten, maar ik heb vaak een voorkeur voor nr's dan gehele soundtrack, want soms zit er in een film een mooi stuk die dan soms niet op de soundtrack staat helaas.

    Mijn favorieten zijn;
    John Carpenter Halloween zowel the orgineel als de 20 jarige jubileum versie.
    John Carpenter The Fog, John Carpenter The Thing gecomponeerd door Ennio Morricone.
    Alan Howarth/John Carpenter Halloween3 Season of the Witch.
    Gustavo Santaolalla 21 grams en Babel.
    Clint Mansell The Fountain en Reqiuem for a Dream.
    Vangelis Blade Runner, Conquest of Paradise en ik heb de orginele lp van Heaven and Hell die door Adriaan Ditvoorst als Mantel der Liefde ook gebruikt is.
    Simon Turner Fischer, Miranda Sex Garden op Blue van Derek Jarman.
    Jaws en Star Wars alle 6 delen, Munich van John Williams.
    Hans Zimmer oa Gladiator, The Thin Red Line.
    Lisa Gerrard Whale Rider.

    Dit zijn mijn high lights op soundtrack gebied.

  8. #33

    Standaard

    Ook niet echt veel:

    Gladiator
    The Complete Recordings Trilogy (compleet)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Ik mis in jouw lijstje Legend van Ridley Scott, er zijn 2 versies van de soundtrack, de Amerikaanse is id van Tangerine Dream en de Europese van Jerry Goldsmith,
    Naast Legend zijn er nog enkele soundtracks die ik destijds niet heb weten te bemachtigen of waar ik geen weet van had. The Keep, Risky Business, Heartbreakers, Deadly Care, Shy People, Catch me if you can (niet de film met Di Caprio), Zoning en Oasis. Maar voor mij is Near Dark toch wel de beste OST van TD. Vooral de tracks Pick up at high noon en Fight at Dawn zijn pareltjes. Echte jaren '80 horror/actie-muziek.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Mijn favorieten zijn;
    John Carpenter Halloween zowel the orgineel als de 20 jarige jubileum versie.
    John Carpenter The Fog, John Carpenter The Thing gecomponeerd door Ennio Morricone.
    Heb je "Escape from new york" ooit beluisterd? Dat is ook een echte Carpenter-soundtrack.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  11. #36

    Standaard

    Afgelopen weekend in Londen aangeschafte soundtracks/scores:

    *Indiana Jones (alle delen in 1 box)
    *Rocky (best of)
    *Disney (heeft mijn vriendin gekocht, hier staan de beste soundtracks op)
    *War of the Worlds - Jeff Wayne's musical

    Verder echt mijn ogen uitgekeken naar wat er allemaal bij de diverse Megastores daar te koop is.

  12. #37

    Standaard

    Mag ik even een vraag tussendoor stellen.
    Nu hier toch allemaal 'soundtrack' fans rondtypen......

    Ik ben opzoek naar soundtracks met quotes uit de betreffende film erdoorheen gemixed, ze noemen dit geloof ik 'soundbytes'.

    Een van de meest bekende is 'streets of Philadephia' van Bruce Springsteen met stukjes er doorheen van de film...Philadelphia (uiteraard)

    Helaas is deze volgens mij gemonteerd door een DJ van Radio538 zelf (waar hij toen der tijd zeer vaak te horen was), maar ik ben ooit een een CD tegengekomen bij een kennis die dit ook had.
    Ik dacht dat het de OST van 'city of angels' betrof.

    Een ander niet geheel vergelijkbaar voorbeeld is de OST van 'Good morning vietnam' deze is alsof je naar de radio uitzending luisterd.

    Iemand enig idee of er meer van deze OST's bestaan?

    Een heel hoog op mijn verlanglijstje schijnt helaas eenbootleg te zijn, maar is van de film 'Beverly hills cop'
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  13. #38

    Standaard

    De additional music CD van Gladiator bevat in meerdere nummers quotes uit de film. Zie ook het topic daarover in dit subforum.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #39

    Standaard

    Out of sight en Jacky Brown hebben flink wat soundbites. Zijn daarnaast ook doorspekt met heerlijke stukken muziek. ZEKERE aanraders.

    OWh demmit... zou bijna BladeRunner vergeten... daar zit natuurlijk ook heel wat gebrabbel in. Een paar stukjes Rachel, Deckert en Tyrrell. Als je 'm kan vinden: de 2CD Esper Edition heeft wat meer stukjes, of langer weet niet meer precies. Die Esper is ZEER aan te raden overigens.
    Laatst aangepast door Jurriaan Wittenberg : 05-12-2008 om 09:52 Reden: [shame] Blade Runner vergeten [/shame]

  15. #40

    Standaard

    Halloween the 25th uitvoering, bevat soundbites uit de film, Zo zijn er meer maar je moet goed zoeken, dus een leuk klusje voor de kerstdagen

  16. #41

    Standaard

    Super, hartsikke bedankt mensen.
    Dit zijn denk ik inderdaad de soort soundtracks waar ik naar opzoek ben

    Maare......KEEP IT COMING!!!
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  17. #42

    Standaard

    De soundtrack van Hannibal (Hans Zimmer) heeft ook een paar soundbites en die van Babe (Nigel Westlake) staat er vol mee.

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Waar vandaan NewDust??
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Waar vandaan NewDust??
    Amazon.co.uk dankzij medeforummer -Jaap- , die hem daar voor mij besteld heeft, voor het niet te luttele bedrag van €74,70.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    * King Arthur
    * Da Vinci Code
    * Pirates of the Caribbean: At World's End

    En bij DVD-uitgaven:
    * Harry Potter And The Sorcerer's Stone
    * Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
    * The Motorcycle Diaries
    * Schindler's List
    * Zwartboek
    En vandaag kan ik daar Notes On A Scandal aan toevoegen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Amazon.co.uk dankzij medeforummer -Jaap- , die hem daar voor mij besteld heeft, voor het niet te luttele bedrag van €74,70.
    Goedkoop is ie inderdaad niet.
    Op eBay is ie stukken goedkoper, maar NewDust vondt dat wat te link.
    Je mag blij wezen dat je The Two Towers al had , want daar worden 2de hands prijzen van 150 euro voor gevraagd.
    Deel 2 hebben de webshops helemaal niet meer!

    Ik koop ze ook ooit wel eens, maar dan moet er eerst een nieuwe persing van deel 2 en 3 komen.
    Deel 1 is perfect verkrijgbaar voor 3 á 4 tientjes.
    Wees er zuinig op zou ik zeggen.
    Als ik vragen mag: hoeveel was je kwijt voor deel 2 en wanneer was dat?

  23. #48

    Standaard

    Zo'n 50 euries bij bol.com, zo rond begin 2008.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    * King Arthur
    * Da Vinci Code
    * Pirates of the Caribbean: At World's End
    * Notes on Scandal

    En bij DVD-uitgaven:
    * Harry Potter And The Sorcerer's Stone
    * Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
    * The Motorcycle Diaries
    * Schindler's List
    * Zwartboek
    En gisteren de soundtrack van Crimson Tide ontvangen !

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maverick Bekijk bericht
    Mag ik even een vraag tussendoor stellen.
    Nu hier toch allemaal 'soundtrack' fans rondtypen......

    Ik ben opzoek naar soundtracks met quotes uit de betreffende film erdoorheen gemixed, ze noemen dit geloof ik 'soundbytes'.

    Een van de meest bekende is 'streets of Philadephia' van Bruce Springsteen met stukjes er doorheen van de film...Philadelphia (uiteraard)

    Helaas is deze volgens mij gemonteerd door een DJ van Radio538 zelf (waar hij toen der tijd zeer vaak te horen was), maar ik ben ooit een een CD tegengekomen bij een kennis die dit ook had.
    Ik dacht dat het de OST van 'city of angels' betrof.

    Een ander niet geheel vergelijkbaar voorbeeld is de OST van 'Good morning vietnam' deze is alsof je naar de radio uitzending luisterd.

    Iemand enig idee of er meer van deze OST's bestaan?

    Een heel hoog op mijn verlanglijstje schijnt helaas eenbootleg te zijn, maar is van de film 'Beverly hills cop'
    Misschien niet helemaal je smaak, maar op de tweede cd van de film Titanic, genaamd Back to Titanic, staat het bekende My Heart Will Go On (van Celientje) waarin gesproken wordt door o.a. Jack (Leonardo DiCaprio) en Rose (Kate Winslet).

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •