Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Je hebt inderdaad heel wat Disney soundtracks. De classics die je hebt zijn een oudere versie van degene die ik aan het verzamelen ben.
    Inhoudelijk verschillen ze echter niet of nauwelijks.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inhoudelijk verschillen ze echter niet of nauwelijks.
    Jupz dat is waar maar de oude vind je helemaal niet meer oftewel 2de hands. Ik ben nu men collectie gestart met de editie van een paar jaar terug en dan zou ik graag al mijn cd's van dezelfde collectie hebben. Het zou stom zijn dat er plots aladdin instaat van 10 jaar terug


  3. #28

    Standaard

    Mooie CD box die ik nu al een paar maanden binnen heb. Met name de CD van Temple of Doom is goud. Al het nieuw uitgekomen materiaal op die disc is briljant. Jammer dat er geknipt is in enkele nummers van Raiders, met name in de track Desert Chase. Was niet nodig. Ze hadden het nieuwe materiaal van Raiders gewoon op CD 5 moeten zetten. De soundtack van Last Crusade is het minst omdat de composities gemixt ljiken en niet overeenkomen met wat je in de film hoort.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #29

    Standaard

    Ik heb deze gekocht op iTunes voor maar 18 euro!

    Voor mensen die niet persé nood hebben aan de fysieke cd's: zeer aantrekkelijke prijs!
    Laatst aangepast door Mathieu Ghekiere : 26-02-2010 om 10:02

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere Bekijk bericht
    Ik heb deze gekocht op iTunes voor maar 18 euro!

    Voor mensen die niet persé nood hebben aan de fysieke cd's: zeer aantrekkelijke prijs!
    Nu staat hij 16.99!


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •