Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
De resultaten 426 tot 439 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The Making of The Force Awakens (de hardcover stoeptegel die 25 oktober zou verschijnen).......is naar alle waarschijnlijkheid geschrapt.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ens-geschrapt/

    Nu de nieuwe trilogie met deel IV afgesloten is, zouden we dan misschien in de toekomst toch nog een keer de release van The Making of the Force Awakens kunnen verwachten?

    als je nu alle reviews op internet ziet en ook de uitspraken die Lucas over het laatste deel en deel VIII heeft gedaan , dan zou Disney toch echt geen problemen moeten hebben met de uitspraken en ideeen die Lucas heeft geopperd voor Force Awakens maar die niet gebruikt zijn.

    Blijkbaar had Lucas voor alle delen (VI, VIII en IX) uitgebreide verhaallijnen geschreven die door Disney niet gebruikt zijn voor de films

    Ik vind het hartstikke zonde dat zoiets moois zoals
    The Making of the Force Awakens ( ervanuitgaande dat dit hetzelfde niveau zou hebben als de voorgaande Making of boeken van de originele trilogie door Rinzler) op de planken blijft liggen en nooit wordt uitgebracht


  2. #427

  3. #428

    Standaard

    De afgelopen weken heeft auteur Paul Duncan diverse updates gegeven: in november zou deze 7 kilo wegende stoeptegel verkrijgbaar moeten zijn.

    (Voor mij) leuk detail: net zoals bij de vorige editie heeft hij ook nu weer gebruik gemaakt van door mij afgenomen interviews en sta ik weer achterin vermeld.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In het najaar van 2020 gaat 'ie komen: het vervolg op SW Archives: The Original Trilogy van 2018.

    Prijs zal wel weer € 150 zijn (goedkoper via Amazon)


  4. #429

    Standaard

    Het duurt nog even, maar 13 juli 2021 verschijnt dit boek.
    Een zeker forumlid zal in de credits vermeld staan


  5. #430

    Standaard

    Van de uitgever mijn exemplaar van The Star Wars Archives 1999-2005 ontvangen
    Genummerde editie (10.000 exemplaren)


  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Van de uitgever mijn exemplaar van The Star Wars Archives 1999-2005 ontvangen
    Genummerde editie (10.000 exemplaren)

    Gratis en voor niets? Deze tegel kost in de webshop 150 euro. Persoonlijk vind ik dit formaat echt veel te groot. Jammer dat ze van de twee Star Wars Archives geen tussenmaat uitbrengen zoals ze met de James Bond Archives en Stanley Kubrick Archives gedaan hebben. Die kosten rond de 50 euro en passen wel in mijn boekenkast.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Gratis en voor niets? Deze tegel kost in de webshop 150 euro. Persoonlijk vind ik dit formaat echt veel te groot. Jammer dat ze van de twee Star Wars Archives geen tussenmaat uitbrengen zoals ze met de James Bond Archives en Stanley Kubrick Archives gedaan hebben. Die kosten rond de 50 euro en passen wel in mijn boekenkast.
    Jup, deze kost € 150 en jup: gratis en voor niks. (beloning omdat de auteur gebruik heeft gemaakt van mn interviews? Plus ik schrijf een review voor mn site. Om deze redenen heb ik vaker naslagwerken/boeken gekregen)

    Formaat is inderdaad groot maar de fotos/art komen zo wel beter dan ooit tot hun recht.
    Tzt zal mn review verschijnen.

    Overigens is van de eerste SW Archives een kleine variant (+-€ 20, maar daar is wel in 'geknipt')
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 31-10-2020 om 11:46

  8. #433

    Standaard

    Ik ben het met je eens dat de foto's en het artwork op dit grote formaat beter tot hun recht komen. Ik heb zelf twee andere uitgaven van Taschen in dit mega-formaat ("The Walt Disney Film Archives" en "The Charly Chaplin Archives"), maar vind ze loeizwaar en veel te groot voor de boekenkast. Echt jammer. De kleinere uitgave van de eerste "Star Wars Archives", die ook deze maand uitkomt, is daarentegen weer zeer compact (maar wel ruim 500 pagina's dik) en prettig geprijsd, ook al inhoudelijk dan niet gelijk aan de grote uitgave. Ach, je kunt niet alles hebben, niet waar?


    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 31-10-2020 om 19:48
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #434

    Standaard

    Ik snap van die goedkope editie van Archives niet dat men voor 'rechtopstaande' pagina's heeft gekozen en niet voor horizontale zoals het origineel.
    Diverse foto's zijn door het formaat al kleiner en worden nu door deze layout nóg kleiner.

    Overigens vind ik het grootste nadeel van die stoeptegels niet eens dat ze lastig te lezen zijn maar meer dat ze lastig op te bergen zijn. Ze wegen elk 7,5 kilo en menig boekenplank kan zoiets niet aan. Bij mij liggen ze bovenop een kast met nog wat andere rotsblokken (o.a. SW Art: McQuarrie, die bijna 10 kilo weegt).

  10. #435

    Standaard

    Van de uitgever deze 2 recensie exemplaren gekregen:

  11. #436

    Standaard

    Vorige week verschenen: het 5e (en tevens laatste) boek in de SW Interviews reeks.
    Het einde van een geweldig avontuur,
    Verkrijgbaar op (bijna) alle Amazon sites.


  12. #437

    Standaard

    LOL. Bijna 2 jaar lang 0 posts hier.

    Nadat ze pakweg een half jaar niet te koop waren zijn deel 1 t/m 4 van mijn boekenreeks weer te koop.
    Deel 5 verscheen 2 jaar geleden in een vrij standaard uitvoering, maar zal binnenkort worden uitgegeven als een updated & expanded editie (met daarin alle resterende interviews die in deel 1-4 niet stonden en ontbraken in de 2021 editie) én met een cover in de stijl van de andere 4.


  13. #438

    Standaard

    Ik zie dat je zelfs een eigen pagina op amazon hebt .

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie dat je zelfs een eigen pagina op amazon hebt .
    Die is er al sinds 2018 (destijds aangemaakt door de uitgever) Overigens zijn ze muv 3rd party sellers niet meer op Amazon verkrijgbaar maar voortaan op Lulu.com.

    Over eigen pagina's gesproken: tot mijn grote verbazing is er (onlangs, daags na mijn post dat mijn site stopte) op de Star Wars wiki ook een pagina aangemaakt.
    https://starwars.fandom.com/wiki/Dennis_Pellegrom
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 14-04-2023 om 14:28

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •