Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf volgende week beschikbaar, de eerste 2 delen in een nieuwe reeks NL star wars strips.
    Zes strips staan er al in de planning.
    Deze zijn al even uit: http://starwars.wikia.com/wiki/Star_...8Dark_Horse%29
    Het betreft een reeks die van januari 2013 tot en met augustus 2014 door Dark Horse is uitgegeven.

    Jammergenoeg is Dark Horse (die vanaf 1991 de Star Wars licentie had) nu deze licentie kwijt.....vanaf 2015 gaat Marvel Star Wars graphic novels uitbrengen (en de hele tijdlijn etc die door Dark Horse is opgebouwd.......wordt (net als bij alle EU boeken) teniet gedaan).

  2. #227

    Standaard

    De afgelopen tijd best wel wat binnengekregen



  3. #228

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.

    Deze stond lang op mijn verlanglijst maar omdat het een echt art boek is ga ik passen.

    Ik ga nog 3 maanden wachten want dan zou er een making of star wars - the force awakens uitkomen.

    Info staat in de internationale catalogus van Abrams publishing.

    Helaas is J.W! Rinzler niet de auteur maar een zekere Mark Cotta Vaz.
    Laatst aangepast door smooth Ron : 22-12-2015 om 10:01

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Deze stond lang op mijn verlanglijst maar omdat het een echt art boek is ga ik passen.

    Ik ga nog 3 maanden wachten want dan zou er een making of star wars - the force awakens uitkomen.

    Info staat in de internationale catalogus van Abrams publishing.

    Helaas is J.W! Rinzler niet de auteur maar een zekere Mark Cotta Vaz.
    3 maanden? Helaas 10 maanden; The Making Of komt in oktober 2016 uit.
    Cotta Vaz is allesbehalve een onbekende inzake SW; hij heeft veel andere boeken geschreven:
    http://starwars.wikia.com/wiki/Mark_Cotta_Vaz

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Deze stond lang op mijn verlanglijst maar omdat het een echt art boek is ga ik passen.

    Ik ga nog 3 maanden wachten want dan zou er een making of star wars - the force awakens uitkomen.

    Info staat in de internationale catalogus van Abrams publishing.

    Helaas is J.W! Rinzler niet de auteur maar een zekere Mark Cotta Vaz.
    Veel plezier met wachten dan ga ik wel vast genieten van dit boek.

    Check op YouTube maar eens wat van dit boek.

    Als het goed is krijg ik hem vandaag.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-12-2015 om 11:57

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    ik wel vast genieten van dit boek.
    Dat kan ik je wel garanderen ja.

    Deze zal je ook wel interesseren:


    Verschijnt in het najaar van 2016. Een box met 3 volumes van al het Ralph McQuarrie SW werk,

    Prijs is rond de $ 250 dollar meen ik......enige tijd geleden kon je hem echter voor € 130 incl verzenden pre-orderen bij Amazon UK; wat ik direct gedaan heb. Prijs is daar nu niet meer zo laag, maar nog steeds lager dan die 250.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat kan ik je wel garanderen ja.

    Deze zal je ook wel interesseren:


    Verschijnt in het najaar van 2016. Een box met 3 volumes van al het Ralph McQuarrie SW werk,

    Prijs is rond de $ 250 dollar meen ik......enige tijd geleden kon je hem echter voor € 130 incl verzenden pre-orderen bij Amazon UK; wat ik direct gedaan heb. Prijs is daar nu niet meer zo laag, maar nog steeds lager dan die 250.
    Lijkt me zeker mooi ja.

    Deze heb ik 3 maanden geleden gekocht.


    Ook top.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Veel plezier met wachten dan ga ik wel vast genieten van dit boek.

    Check op YouTube maar eens wat van dit boek.
    Parkablogs heeft al een (goede (waarschijnlijk, want kijk pas nadat ik de film morgen heb gekeken)) review online: https://www.youtube.com/user/parkablogs

    Zowel de McQuarrie en Making of stonden voor maart, maar zijn enkele maanden terug verzet naar september 2016.

    En de prijsontwikkeling van de McQuarrie op amazon.co.uk: http://uk.camelcamelcamel.com/Star-W...uct/1419717936
    Ik heb hem gekocht in oktober (kreeg vorige week een status-update) dus met de laagste prijs garantie is dat 83,68 pound plus verzending
    Laatst aangepast door lockedfor : 22-12-2015 om 16:51
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Parkablogs heeft al een (goede (waarschijnlijk, want kijk pas nadat ik de film morgen heb gekeken)) review online: https://www.youtube.com/user/parkablogs

    Zowel de McQuarrie en Making of stonden voor maart, maar zijn enkele maanden terug verzet naar september 2016.

    En de prijsontwikkeling van de McQuarrie op amazon.co.uk: http://uk.camelcamelcamel.com/Star-W...uct/1419717936
    Ik heb hem gekocht in oktober (kreeg vorige week een status-update) dus met de laagste prijs garantie is dat 83,68 pound plus verzending
    The Art of heb ik gisteren binnengekregen. Is inderdaad een topper.

    SW Art: McQuarrie komt 6 september; The Making of TFA staat nu op 1 oktober. Ik verwacht dat deze data nog wel licht gaan schuiven.

    Vandaag deze binnengekregen:

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The Art of heb ik gisteren binnengekregen. Is inderdaad een topper.

    SW Art: McQuarrie komt 6 september; The Making of TFA staat nu op 1 oktober. Ik verwacht dat deze data nog wel licht gaan schuiven.

    Vandaag deze binnengekregen:
    Ook besteld bij Bol [3-5 werkdagen]

  12. #237

    Standaard

    Gezien het bijna kerst is heb ik een SW bol.com kortingscode van 5 euro in de aanbieding...gratis (gekregen bij pathe bestelling). Onder meer het bovenstaande boek kan gekocht worden. De rest staat hier: http://www.bol.com/nl/ra/algemeen/pa...WPATHESTARWARS

    Stuur mij een pm en dan krijgt de eerste de code. Als de code vergeven is dan laat ik het weten.
    ________________________
    En hij is net weggegeven!
    _____________________
    Laatst aangepast door lockedfor : 22-12-2015 om 20:42
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #238

    Standaard

    Mag ik de code?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gezien het bijna kerst is heb ik een SW bol.com kortingscode van 5 euro in de aanbieding...gratis (gekregen bij pathe bestelling). Onder meer het bovenstaande boek kan gekocht worden. De rest staat hier: http://www.bol.com/nl/ra/algemeen/pa...WPATHESTARWARS

    Stuur mij een pm en dan krijgt de eerste de code. Als de code vergeven is dan laat ik het weten.
    ________________________
    En hij is net weggegeven!
    _____________________
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #239

    Standaard

    Code is al weggegeven.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Besteld bij Bol.

    Wel wat later dan gepland maar hij is binnen.

    Echt fantastisch

  16. #241

    Standaard

    Damn! Ik heb altijd gezegd geen boek te kopen over nieuwe SW films, maar na de parkablogs review te hebben gelezen en gezien (ook gezien ik net terugkom uit de bios) kon ik de bol.com weekaanbieding niet laten liggen...24,99 en dan ook nog daar nog korting op vanwege mijn verjaardag maanden geleden:
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #242

    Standaard

    Ik ben normaal geen fan van artboeken maar voor deze ga ik toch een uitzondering maken.
    Net gekocht bij Bol voor € 22,49 met een verjaardagscode.
    Dinsdag in de bus.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De afgelopen tijd best wel wat binnengekregen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The Art of heb ik gisteren binnengekregen. Is inderdaad een topper.

    SW Art: McQuarrie komt 6 september; The Making of TFA staat nu op 1 oktober. Ik verwacht dat deze data nog wel licht gaan schuiven.

    Vandaag deze binnengekregen:
    Check, check en check .

  19. #244

    Standaard

    Dan heb je de 3 beste te pakken. Goede keuze

  20. #245

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vandaag binnen


    Heel gaaf.
    Hmm. Ligt het aan mij of heb je (behalve hetzelfde boek) ook dezelfde tafel als ik?

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hmm. Ligt het aan mij of heb je (behalve hetzelfde boek) ook dezelfde tafel als ik?
    Ja en rogue ook.

  23. #248

    Standaard

    Dat is jammer....van de drie boeken heb ik twee binnen van bol (Net het boek waar ik het meest naar uitkijk, Before the Awakening komt natuurlijk pas over 2 weken....), maar alle twee zijn beschadigd. Bij The Art of is de kaft gescheurd en bij the Visual Dictionary zitten er allemaal putten in de cover.
    Nou ben ik echt niet moeilijk als een boek heel licht beschadigd is, maar dit was te gek.
    Retour dus en wachten op nieuwe.......

    Wat ik vluchtig bekeken heb, is the Visual Dictionary erg toegankelijk om te lezen met 'snelle info' over personages e.d. en The Art of meer een boek waarvoor je even rustig moet zitten om alles te lezen en bekijken.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij The Art of is de kaft gescheurd...
    Gisteren was bij mij hetzelfde aan de hand toen ik mij Art of kreeg van bol. Binnen een uur was hij al weer retour. Slecht dat het jou ook is overkomen. Wel erg toevallig...? De scheur zat bij mij links onder, beginnend bij de rug en gaande over de voorkant.

    Ik ben al geen fan van het verzenden van bol, ditmaal was de 'doos' (eigenlijk niet meer dan een kartonnen envelop) te lang waardoor het boek alle kanten op kon bewegen. Het boek had al een zijkant van het karton geperforeerd. Ik wens bol.com veel succes, want ik blijf de boeken terugsturen zolang ze niet nagenoeg perfect afgeleverd worden. Zij kiezen voor gratis verzenden, hun probleem. Ik betaald graag iets meer voor een beter verpakking. Volgende keer ga ik denk ik voor de cadeauverpakking, zit er toch een flinterdun laagje extra papier omheen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is jammer....van de drie boeken heb ik twee binnen van bol (Net het boek waar ik het meest naar uitkijk, Before the Awakening komt natuurlijk pas over 2 weken....), maar alle twee zijn beschadigd. Bij The Art of is de kaft gescheurd en bij the Visual Dictionary zitten er allemaal putten in de cover.
    Nou ben ik echt niet moeilijk als een boek heel licht beschadigd is, maar dit was te gek.
    Retour dus en wachten op nieuwe.......

    Wat ik vluchtig bekeken heb, is the Visual Dictionary erg toegankelijk om te lezen met 'snelle info' over personages e.d. en The Art of meer een boek waarvoor je even rustig moet zitten om alles te lezen en bekijken.
    Die 2 boeken die jij nu in huis hebt heeft Bol bij mij erg netjes ik karton verzonden.Ik zou daar trouwens flink van flippen als dat mij gebeurd.

Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •