Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #326

    Standaard

    SW Storyboards: the Prequels
    Ik ontdekte dat deze nog ontbrak (de Original Trilogy uitgave had ik al wel)


    Tatooine Ghost (hardcover)
    100% nieuw, nog ergens kunnen vinden



  2. #327

    Standaard

    Vorige week de 1st edition hardcover van Revan gekregen

  3. #328

    Standaard

    Zo af en toe schrijf ik ook wat .... bijvoorbeeld boekrecensies.

    Een kleine greep:

    Een absolute must-have:
    Star Wars Art: Ralph McQuarrie
    https://starwarsawakens.nl/reviews/b...lph-mcquarrie/

    Een van mijn all-time persoonlijke favorieten:
    The Illustrated Star Wars Universe
    https://starwarsawakens.nl/reviews/boekrecensies/naslagwerken/boekreview-the-illustrated-star-wars-universe

    Een leuk (vertaald) naslagwerk over alle locaties:
    Star Wars Locaties
    https://starwarsawakens.nl/reviews/b...eet-overzicht/

    En een aanrader voor personen die hun kinderen (of partner?) wegwijs willen maken in het Star Wars universum:
    Star Wars voor beginners
    https://starwarsawakens.nl/reviews/b...ars-beginners/
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 04-03-2018 om 12:52

  4. #329

  5. #330

  6. #331

    Standaard

    Vandaag tijdens DutchComicCon (waar we met een StarWarsAwakens-stand staan) even een snel rondje gemaakt... en tot mijn verbazing kwam ik wat zaken tegen die ik de afgelopen 15 jaar niet ben tegengekomen:

    6 WEG hardcover sourcebooks, 1 softcover, 4 WEG adventure journals, 1 NJO paperback en The Crystal Star (hardcover). (allemaal in goede staat, enkelen zelfs in ongelezen staat)
    De WEG (West End Games) boeken zijn in het wild behoorlijk zeldzaam en buiten eBay en Amazon marketplace haast een unicum (ze stammen van begin jaren 90). Bovendien zijn ze niet goedkoop; 20, 30.... en dan zonder verzendkosten en vaak in afgeragde staat.

    Het vrolijke gezelschap op de foto was € 5 p/s. (toen ik 2x om bevestiging vroeg dat ze écht € 5 waren zei de verkoper nog: "volgens mij zijn ze vast meer waard")
    Ik heb destijds in de 90's al enige WEG boeken (de Galaxy Guides, basis sourcebook) aangeschaft en deze stonden al jaren op mn wanted list.


  7. #332
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Shit, helemaal vergeten even langs te lopen, maar het was ook goed druk en veel te doen. Leuke Comic Con.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Shit, helemaal vergeten even langs te lopen, maar het was ook goed druk en veel te doen. Leuke Comic Con.
    Das jammer! Je had met ons 5e crewlid BB-8 (die we hadden meegenomen) op de foto kunnen gaan...


  9. #334
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, dat hadden we dan zeker gedaan. Waar stond je precies?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha ha, dat hadden we dan zeker gedaan. Waar stond je precies?
    In de Entertainment hal in de Star Wars hoek naast de Dutch Garrison bij die lifesize X-Wing.

  11. #336
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, op het moment dat ik er was, was het erg druk daar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ah, op het moment dat ik er was, was het erg druk daar.
    Het is heel lang erg druk geweest ja. Vandaag was wat rustiger maar toch ben ik voor de zekerheid maar met mijn X-Wing naar de Jaarbeurs gevlogen.

  13. #338
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daarom ben ik maar weer op de zaterdag gegaan. Zondag viel me een paar keer tegen. X-wing was erg cool.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #339

  15. #340

    Standaard

    Begin jaren ’90 vond de “Star Wars literatuur renaissance” plaats. Na bijna een decennium zonder nieuwe Star Wars boeken kwamen er diverse nieuwe titels uit die de franchise nieuw leven inbliezen. In april 1994 was de release van The Courtship of Princess Leia, geschreven door Dave Wolverton die later ook onder andere korte verhalen over Dengar, Momaw Nadon (de Hammerhead uit A New Hope) en Tessek uit Jabba’s Palace zou schrijven. Als een van de grondleggers van de Expanded Universe (welke inmiddels jammergenoeg door Disney als ‘Legends’ is gekwalificeerd) kon een interview voor deze site en mijn persoonlijke pagina StarWarsInterviews.com niet uitblijven natuurlijk!
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...ave-wolverton/

  16. #341

    Standaard

    Haar bestseller The Truce at Bakura was ooit het directe vervolg op Return of the Jedi, ze schreef korte verhalen over Oola, Bossk en de Cantina band, was lang één van de auteurs die schreef voor de Adventure Journals van West End Games en Balance Point (waarvan hierboven de cover te zien is) uit de New Jedi Order reeks is van haar hand. Ik heb het uiteraard over de Amerikaanse schrijfster Kathy Tyers die in de ‘Star Wars renaissance jaren’ in de jaren 90 met haar boeken en korte verhalen enorm heeft bijgedragen aan de opbouw van de Expanded Universe. Onlangs sprak ik deze bijzonder vriendelijke vrouw (die een echte fan is) over haar Star Wars periode…

    https://www.starwarsawakens.nl/inter...t-kathy-tyers/

  17. #342

    Standaard

    Fantastisch nieuws: Taschen komt met een Star Wars release: The Star Wars Archives: Episodes IV–VI 1977–1983

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-vi-1977-1983/

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws: Taschen komt met een Star Wars release: The Star Wars Archives: Episodes IV–VI 1977–1983

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-vi-1977-1983/
    Zijn inderdaad fantastisch mooie uitgaven van Taschen. Ik heb ze van James Bond, Disney, Charlie Chaplin en Stanley Kubrick. Vaak brengen ze een dure grote versie en een goedkopere kleinere (lees: handzamere) versie uit. Benieuwd of dat ook hier gebeurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn inderdaad fantastisch mooie uitgaven van Taschen. Ik heb ze van James Bond, Disney, Charlie Chaplin en Stanley Kubrick. Vaak brengen ze een dure grote versie en een goedkopere kleinere (lees: handzamere) versie uit. Benieuwd of dat ook hier gebeurt.
    Vooralsnog is alleen de hardcover van € 150 aangekondigd. Zo'n goedkopere lijkt me dan iets voor over een jaar ofzo?

    Het moet raar lopen wil ik deze niet direct aanschaffen, maar ik vraag me wel af wat deze nog kan bieden aangezien er boeken/stoeptegels als SW Chronicles en de 3 Making Ofs van JW Rinzler bestaan. Daarom ben ik dan weer blij dat de auteur (Paul Duncan) niet iemand van Lucasfilm is én zo te zien een prima staat van dienst heeft bij Taschen. Het zo mooi zijn een keer nét iets objectievers te lezen.

    Wat overigens een grote grap is (en tegelijk treurig en wellicht tekenend voor het huidige beleid onder feminist Kennedy): op de officiële site van Star Wars is helemaal niets over deze release (m.i. een van de -zo niet dé- grootste SW boekreleases van het jaar) te vinden maar komt men vandaag met een grote bekendmaking dat er een boek getiteld 'The Women of Star Wars' gaat verschijnen...

  20. #345

    Standaard



    Volgens mij is dit boek nooit in deze topic behandeld. Vol met paginagrootte foto's met originele props uit de beste particuliere Star Wars prop-verzameling (van Arnaud Grunberg). Ook art en prototypes van speelgoed en posters, maar voornamelijk props.

    Nog betaalbaar bij amazon.fr: https://www.amazon.fr/Star-Wars-Obje.../dp/2011461227
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht

    Volgens mij is dit boek nooit in deze topic behandeld. Vol met paginagrootte foto's met originele props uit de beste particuliere Star Wars prop-verzameling (van Arnaud Grunberg). Ook art en prototypes van speelgoed en posters, maar voornamelijk props.

    Nog betaalbaar bij amazon.fr: https://www.amazon.fr/Star-Wars-Obje.../dp/2011461227
    Ik ken het boek en het ziet er op zich fraai uit, maar de taal én het feit dat het (naar mijn mening) meer een catalogus is van iemands collectie doen mij afhaken.
    (al ben ik dan wel weer inconsequent mbt het taalargument aangezien ik japanse uitgaves in de kast heb staan....)

    Vandaag en gisteren trouwens deze 2 binnengekregen:

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik ken het boek en het ziet er op zich fraai uit, maar de taal én het feit dat het (naar mijn mening) meer een catalogus is van iemands collectie doen mij afhaken.
    (al ben ik dan wel weer inconsequent mbt het taalargument aangezien ik japanse uitgaves in de kast heb staan....)
    Tja...het Costume boek van Brandon Alinger is eigenlijk ook een catalogus van een collectie, namelijk die van Lucasfilm. Verder gaat het om de plaatjes Maar het is inderdaad een collectie boek. En in het Engels gaat hij niet uitkomen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Tja...het Costume boek van Brandon Alinger is eigenlijk ook een catalogus van een collectie, namelijk die van Lucasfilm.
    ... maar dat boek is (itt Grunberg waarin ook toys enzo staan) enkel en alleen op kostuums gericht. (plus een aanzienlijk grotere collectie waarin echt elk belangrijk item wordt belicht)
    Het zal best fraai zijn maar zelf hou ik het liever bij de officiëlere uitgaves.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-06-2018 om 15:07

  24. #349

    Standaard

    ... en dan krijg je opeens een best wel leuk bericht...

    30 oktober verschijnt er bij uitgeverij Insight Editions een officieel Star Wars boek: Star Wars Icons: Han Solo

    Discover the incredible story behind the creation and legacy of one of Star Wars’ most beloved characters with Star Wars Icons: Han Solo. Smuggler. Rogue. Hero of the Rebellion. Scruffy-looking Nerf Herder. Han Solo has been called all these things and more since making his debut in the original Star Wars film back in 1977. Four decades later, the irrepressible Solo continues to be one of the most iconic and enduring elements of the saga, as currently evidenced by Solo: A Star Wars Story.

    Star Wars Icons: Han Solo features a wide range of interviews with key members of the Star Wars cast and crew, and is illustrated with a treasure trove of rare imagery, including candid on-set photography and stunning concept art. Comprehensive, definitive, and revelatory, this is the definitive book for Han Solo fans across the galaxy.


    • Insight Editions |
    • 224 pages |
    • ISBN 9781683834960 |
    • October 2018


    List Price $50.00 (price may vary by retailer)
    Ik kreeg gisteren bericht dat er net als bij Stormtroopers Beyond the Armor en The Making of Return of the Jedi materiaal van mn interviewsite gebruikt gaat worden en ik in de credits kom.


  25. #350

    Standaard

    2 hardcovers: I, Jedi en de omnibus Bounty Hunter Wars die de 3 paperbacks (Mandalorian Armor, Slave Ship en Hard Merchandise) bevat. Daar waar de losse paperbacks gewoon in de winkel verkrijgbaar waren was deze hardcover versie een book club exclusive.


Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •