Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws: Taschen komt met een Star Wars release: The Star Wars Archives: Episodes IV–VI 1977–1983

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-vi-1977-1983/
    Hij is inmiddels te bestellen op Amazon.co.uk voor +-€ 118 (adviesprijs € 150)

  2. #352

    Standaard

    Fuckin' trots.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...al-sourcebook/

    Volgende week verschijnt onderstaand boek waar ik aan heb meegewerkt.


  3. #353

    Standaard

    Goede tip.
    Ik heb onderstaand boek ook besteld:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Vandaag en gisteren trouwens deze 2 binnengekregen:

  4. #354

    Standaard

    Een lang gekoesterde droom komt uit...

    Met trots kan ik zeggen dat ik een overeenkomst heb getekend bij de Amerikaanse uitgeverij Theme Park Press die een reeks boeken met daarin de door mij afgenomen interviews met de cast en crew van Star Wars gaat publiceren.

    Inmiddels ben ik al met deel 1 begonnen die gepland staat voor een release eind 2018.

    Mijn 'werk' was al voor 4 Star Wars naslagwerken gebruikt en nu komt dus de spreekwoordelijke 'kroon': een eigen Star Wars boekserie (met de kanttekening dat de populariteit van 'Volume 1' bepalend kan zijn voor de rest van de reeks).

    Een nieuw avontuur en hoofdstuk in mijn Star Wars hobby!

  5. #355

    Standaard

    Gefeliciteerd! Succes met het project.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  6. #356
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd. Top
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gefeliciteerd. Top
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Gefeliciteerd! Succes met het project.
    Thanks!
    Inmiddels is er iemand gechartered om het voorwoord te gaan schrijven en ben ik zelf bijna klaar met de eerste draft.


    Enkele dagen geleden kwam The Star Wars Historical Sourcebook: Volume One: 1971-1976 binnen; het eerste deel van een reeks waar WR (Bob) Miller al 'tig'jaar mee bezig is.
    Een geweldig boek (mijn review volgt nog) voor Star Wars Historici aangezien het de naar mijn weten meest uitgebreide chronologische uiteenzetting is van de geschiedenis van Star Wars. 396 pagina's die enkel en alleen de jaren voorafgaand aan de eerste film gaan is vrij uniek.
    Wat mij trots maakt is het feit dat hij gebruik heeft gemaakt van mijn site en dus meermaals mijn naam in het boek voor komt

    Het boek (een softcover) is op Amazon.com te koop ($ 29,95)

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-08-2018 om 15:28

  8. #358

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Wij van WC Eend...

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wij van WC Eend...
    Gaap.

    "This historical sourcebook is an extraordinarily complete work, annotating almost everything that has been written about the original Star Wars Trilogy (now called Episodes 4, 5, and 6). I have personally found this sourcebook very useful for my own research into questions I am asked in interviews. Bob Miller has done a monumental job on this sourcebook and any true Star Wars fan or scholar must have this work in their collection."
    — Gary Kurtz, Producer, Star Wars, The Empire Strikes Back

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gaap.
    Idd.

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gaap.
    Rogier heeft natuurlijk wel een punt dat je een review geeft over een boek waar bijdrages van jezelf in staan. Een review is altijd subjectief, maar dit zie je niet vaak . Je had het minimaal in de review moeten zetten, denk ik zelf.

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Rogier heeft natuurlijk wel een punt dat je een review geeft over een boek waar bijdrages van jezelf in staan. Een review is altijd subjectief, maar dit zie je niet vaak . Je had het minimaal in de review moeten zetten, denk ik zelf.
    Het staat ook gewoon in het artikel vermeld...

    Laat verder ook maar.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 03-08-2018 om 21:18

  14. #364
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Elke review heeft zijn waarde toch? Ik lees veel reviews waar de persoonlijke mening vaak iets te nadrukkelijk aanwezig is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #365

    Standaard

    Vandaag aanwezig geweest op de Power of the Force conventie. Naast diverse acteurs gesproken te hebben ook wat aankopen gedaan waaronder deze drie hardcovers... voor het leuke totaalbedrag van € 35 (dustcovers hadden wat deukjes). Normaal zijn ze zo'n € 25 p/s.
    Voor een gedeelte zaken die ik al had (alle McQuarrie art bijvoorbeeld en het gros van de posters heef al in een boek van Sansweet gestaan) maar ook meer dan genoeg nieuwe en unieke zaken zoals de bookcover art van de Lando C. boeken van begin jaren 80, concept art van Droids en het geannuleerde project 1313.



  16. #366

    Standaard

    Voor het eerst sinds heel veel jaar (volgens mij meer dan 10?) komen er weer vertaalde Star Wars boeken op de Nederlandse markt.
    De eerste twee titels zijn The Last Jedi en Aftermath en zijn vanaf heden al te koop.

    En alhoewel ik van de nieuwe canonboeken niks moet hebben (ik hou het bij de oude expanded universe) vond ik het wel leuk toen ik de achterkant van Aftermath zag toen een exemplaar bij een SWA-collega arriveerde


  17. #367

  18. #368
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #369

    Standaard

    Nice! Prima cover ook. Begrijp alleen het blauw niet achter de tekst "Star Wars", maar dat is muggenziften.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Nice! Prima cover ook. Begrijp alleen het blauw niet achter de tekst "Star Wars", maar dat is muggenziften.
    Thnx.
    Dat blauwe is (net zoals de 'lijnen') een eigen keuze van de ontwerper van de uitgeverij. Onderin is deze gloed ook te zien trouwens.
    Het idee is dat elk deel een andere kleur gloed krijgt (ik zie het als lightsaber kleuren).

  21. #371

    Standaard

    Apart. Er komt een 'Making Of' boek van Solo. Waarom apart? Van TFA en RO zijn er destijds ook aangekondigd om vervolgens geschrapt te worden. Nu gaat men van de enige Star Wars film die verlies heeft gemaakt en enorm veel problemen heeft gekend een boek uitbrengen.
    Als dit een boek wordt waarin die zaken (zoals waarom Lord/Miller weg moesten, wat ze dan exact gedaan hadden etc) belicht worden zeg ik: geweldig.
    Als het een Pravda boek wordt waarin deze zaken worden weggemoffeld vraag ik me af waarom men de moeite neemt.

    Ik vrees dat het het laatste gaat worden maar ik laat me graag verrassen.


    Hardcover: 256 pages
    Publisher: Abrams (April 16, 2019)
    Language: English
    ISBN-10: 1419737538
    ISBN-13: 978-1419737534 Industrial Light & Magic Presents: Making Solo: A Star Wars Story is an eyewitness account of the film’s production from visual effects supervisor and co-producer Rob Bredow. The book gives readers an intimate glimpse into the journey that Solo took from pre-production, production, and post-production, fully documenting how this film came to the big screen.
    Making Solo gives a chronological overview of how this multiple-Academy-Award-winning visual effects company created new worlds, aliens, droids, and vehicles for a galaxy far, far away, including insights into how the train heist on Vandor, L3-37, the Kessel Run, and the reimagined Millennium Falcon were brought to life. A must-have for Star Wars fans, this authorized, all-access book will be an indispensable work for all movie fans and devotees of popular culture.


  22. #372

    Standaard

    Ik vind de ILM presents wel erg interresant. Niet eerder gezien. Het is geen final cover maar toch.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik vind de ILM presents wel erg interresant. Niet eerder gezien. Het is geen final cover maar toch.
    De auteur van het boek is iemand van ILM.
    In eerste instantie dacht ik dat het boek puur op de VFX gericht zou zijn maar afgaande op de beschrijving is het echt het hele plaatje.

  24. #374

    Standaard

    Vannacht kwam digitaal de zgn. proof copy van Volume 1 binnen van de uitgeverij. Nog wat kleine aanpassingen en ik ben zeer, zeer tevreden.

    En terwijl Volume 1 nog moet verschijnen zit mijn werk voor Vol.2 er al weer op.
    Daar waar WR ‘Bob’ Miller het voorwoord van 1 voor zijn rekening nam zal vriend en Star Wars acteur Rick Stanley dit voor Vol.2 doen.

    Edit: nog wat info over Volume 1:
    ISBN: 978-1-68390-166-2 / 186 pages / 28 interviews / foreword by @WRMiller2 / Price: $17.95 / Release date: October 1
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-09-2018 om 16:48

  25. #375

    Standaard

    Jazeker!
    Hij is te bestellen!
    https://www.amazon.de/dp/1683901665/

    De voorkant had ik al eerder gepost; nu ook de achterkant. (tekst is van de uitgeverij)


Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •