Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik zit er aan te denken om deze ook te gaan kopen:

    komt 24 April 2009 uit.

    http://www.amazon.co.uk/Complete-Sta...56/ref=ed_oe_h
    Mooie set. Kijk dat zijn prijzen waar ik het nog wel voor wil doen...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    2010, rijkelijk laat voor een boek over een oude film...kan ie weer wat bijverdienen. Het ergste is, veel trappen er nog in ook...
    Toch jammer dat Lucas er niet voor kiest ze voor een billijke prijs aan te bieden, want zo duur zijn ze echt niet natuurlijk om te maken en vervolgens door een eerlijke loting mensen te selecteren die dan het boek mogen kopen voor bv 200 euro. Zo krijgt iedereen een eerlijke kans en maakt het niet uit of je jan modaal of piet miljonair bent.....
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 02-07-2009 om 11:31
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Toch jammer dat Lucas er niet voor kiest ze voor een billijke prijs aan te bieden, want zo duur zijn ze echt niet natuurlijk om te maken, die het merendeel kan betalen en vervolgens door een eerlijke loting mensen te selecteren die dan het boek mogen kopen voor bv 200 euro. Zo krijgt iedereen een eerlijke kans en maakt het niet uit of je jan modaal of piet miljonair bent.....
    Lucas is het contact met zijn fans allang verloren...dit ($$$$$$$$$$$$$$) is het enige wat nog telt.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Lucas is het contact met zijn fans allang verloren...dit ($$$$$$$$$$$$$$) is het enige wat nog telt.
    Ik ben helaas knap en niet rijk.... ach, je kan niet alles hebben in het leven....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    2010, rijkelijk laat voor een boek over een oude film...kan ie weer wat bijverdienen. Het ergste is, veel trappen er nog in ook...
    Hoeveel re-releases komen er wel niet uit van DVDs die allang uit zijn? Elke film die 10/15/25 jaar bestaat wordt als 'anniversary edition' gere-released.....en velen halen die ook.
    Hoeveel halen er BR's van films die men al op DVD heeft?
    Hoeveel boeken zijn er de afgelopen jaren wel niet verschenen over oude films?
    Gone With the Wind, the Godfather, E.T...... of zelfs over lang overleden/gestopte acteurs/regisseurs.

    Scheer niet alles over 1 kam.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-07-2009 om 20:42

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Mooie set. Kijk dat zijn prijzen waar ik het nog wel voor wil doen...
    Vrijwel ELK SW boek heeft zo'n prijs of minder.
    Alleen de 2 Chronicle boeken en het eerder gememoreerde boek zitten qua prijs (terecht) hoger.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Lucas is het contact met zijn fans allang verloren...dit ($$$$$$$$$$$$$$) is het enige wat nog telt.
    .....daarom nam hij ook even de tijd om bv naar de jaarlijkse Rose Parade te komen waar de 501st aanwezig was....en zo zijn er nog wel meer dingen te noemen.....bijvoorbeeld dit
    Ik word &**^%moe van dit soort uitspraken.

    Hoeveel releases zijn er van Raimi's 'Evil Dead'?
    Hoeveel releases zijn er van 'P€t€r Jack$on's' 'Lord of the Rings'? (2 disc, 4 disc, giftset met beeld, box met alle 2 discs, box met alle 4 discs, een kist met alle EE's......nog meer?)
    Mbt die laatste: Op BR komen eerst de theatrical cuts......en zijn de EE versies nog niet eens aangekondigd? (zal wel gebeuren als de TC's een maand uit zijn)
    Dat lijkt wel op......uitmelken? Of is het dan opeens de schuld van de maatschappij en niet van Jackson?

    (om in de boekensfeer te blijven: klik ....die Tolkien familie toch.... )
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-07-2009 om 21:00

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik ben helaas knap en niet rijk.... ach, je kan niet alles hebben in het leven....
    Kan je beter rijk zijn, dan is er geen discussie over mogelijk
    Lucas is trouwens verkeerd gespeld.
    Het is Luca$$.

    En...., give a damn me do not, me buy anyways!
    Me like......
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Toch jammer dat Lucas er niet voor kiest ze voor een billijke prijs aan te bieden, want zo duur zijn ze echt niet natuurlijk om te maken en vervolgens door een eerlijke loting mensen te selecteren die dan het boek mogen kopen voor bv 200 euro. Zo krijgt iedereen een eerlijke kans en maakt het niet uit of je jan modaal of piet miljonair bent.....
    De casing is wel prijzig.
    Mbt het boek 'an sich' weet ik het niet.
    Als je t met loting gaat doen én voor zo weinig werk je scalpers weer in de hand.

    1 zin valt me wel op:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Toch jammer dat Lucas er niet voor kiest ...
    Als hij van ALLE merchandise de prijzen zou bepalen......dan mag ie zich wel laten 'clonen' (pun intended).
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-07-2009 om 20:43 Reden: spelling

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Bedankt!.

    Vind dergelijke dingen best mooi maar wel jammer dat ze vaak zo ontzettend duur zijn..
    De ANH versie is $ 53 op amazon.com en GBP 28 op amazon.co.uk.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hoeveel re-releases komen er wel niet uit van DVDs die allang uit zijn? Elke film die 10/15/25 jaar bestaat wordt als 'anniversary edition' gere-released.....en velen halen die ook.
    Hoeveel halen er BR's van films die men al op DVD heeft?
    Hoeveel boeken zijn er de afgelopen jaren wel niet verschenen over oude films?
    Gone With the Wind, the Godfather, E.T...... of zelfs over lang overleden/gestopte acteurs/regisseurs.

    Scheer niet alles over 1 kam.
    Dat doe ik ook niet, alleen bij Lucas. Je hoeft Lucas niet te verdedigen met zijn geldklopperij. Kom op zeg, een star wars boekje van 5000 euro. Zelfs de grooste fans zeggen eerlijk dat lucas nu wel erg aan het uitmelken is. Zijn kinderen zullen over 100 jaar nog star wars blijven uitmelken. ( al is de jeugd minder geinteresseerd in star wars schijnt.)
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 00:25

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    .....daarom nam hij ook even de tijd om bv naar de jaarlijkse Rose Parade te komen waar de 501st aanwezig was....en zo zijn er nog wel meer dingen te noemen.....bijvoorbeeld dit
    Ik word &**^%moe van dit soort uitspraken.

    Hoeveel releases zijn er van Raimi's 'Evil Dead'?
    Hoeveel releases zijn er van 'P€t€r Jack$on's' 'Lord of the Rings'? (2 disc, 4 disc, giftset met beeld, box met alle 2 discs, box met alle 4 discs, een kist met alle EE's......nog meer?)
    Mbt die laatste: Op BR komen eerst de theatrical cuts......en zijn de EE versies nog niet eens aangekondigd? (zal wel gebeuren als de TC's een maand uit zijn)
    Dat lijkt wel op......uitmelken? Of is het dan opeens de schuld van de maatschappij en niet van Jackson?

    (om in de boekensfeer te blijven: klik ....die Tolkien familie toch.... )
    Die koop ik ook niet... Hij liegt zijn fans tenminste niet voor dat de originele versies nooit op dvd zouden komen( de special editions waren de definitieve versies , jaja....) en als de verkopen tegenvallen, alsnog de originelen worden uitgebracht om meer $$$$$ in het laatje te brengen. Neen, geef mij dan maar de tolkien familie die meteen aangeeft dat er een collectors edition aankomt na de theatrical cut ( 2-3 maanden, geen jaren). Nu kun je tenminste kiezen welke je wilt hebben, de theatrical cut of nog even wachten op de collectors edition.

    Bij lucas weet je het nooit zeker. Behalve dan dat hij niet vies is van de green bags...........
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 00:21

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik ben helaas knap en niet rijk.... ach, je kan niet alles hebben in het leven....
    Knap dat je het kunt relativeren...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De casing is wel prijzig.
    Mbt het boek 'an sich' weet ik het niet.
    Als je t met loting gaat doen én voor zo weinig werk je scalpers weer in de hand.

    1 zin valt me wel op:

    Als hij van ALLE merchandise de prijzen zou bepalen......dan mag ie zich wel laten 'clonen' (pun intended).
    Er gebeurt inderdaad weinig zonder dat lucas op de hoogte is, hij wil overal een vinger in de pap hebben. Zeker als het om uitmelken gaat van star wars, zijn beste melkkoe!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Kan je beter rijk zijn, dan is er geen discussie over mogelijk
    Lucas is trouwens verkeerd gespeld.
    Het is Luca$$.

    En...., give a damn me do not, me buy anyways!
    Me like......
    5000, me think not....not in a 1000 galaxy years....not right in his head he is, yes....Trouwens, zo populair zijn de eerste 3 films ook nog niet eens...delen 4,5 en 6 zullen altijd populairder blijven. De verkopen ervan vielen tegen, toen kwam hij op het idee om dan toch maar de originelen op dvd te zetten.

    Jaja, leer mij meneer Luca$$ kennen. Op een gegeven moment wordt het toch wel erg doorzichtig allemaal.

    Ik ben ervan overtuigd dat als de delen 1t/m 3 beter waren ontvangen, hij er vast nog wel drie delen bijaan had geplakt. Veel jeugd zegt zelf niets aan star wars te vinden...
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 00:23

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    een star wars boekje van 5000 euro
    Há, Ill stick it in the ground and come back in a hundred years of so....
    Mayor investment
    En...., give a damn me do not, me buy anyways!
    To a certain point, of course, i'm not sick!

    Zou het erger vinden als hij niks meer uitbracht!
    Enne, nu we het er toch over hebben, waar blijft die Battlefront III nou?
    Maar da's een beetje of topic..., dus scratch that!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-07-2009 om 00:44
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Há, Ill stick it in the ground and come back in a hundred years of so....
    Mayor investment

    To a certain point, of course, i'm not sick!

    Zou het erger vinden als hij niks meer uitbracht!
    Enne, nu we het er toch over hebben, waar blijft die Battlefront III nou?
    Maar da's een beetje of topic..., dus scratch that!
    Now were talking, iedereen zit te wachten op de battlefront 3 game zoals die oude studio hem heeft gemaakt, zul je zien dat dat vliegen eruit wordt gehaald...

    Lucas heeft zoveel geld, als hij echt om zijn producten gaf, had hij de noodlijdende studio zelf op kunnen kopen en de game door hun af laten maken, want wat zag dat er goed uit zeg! Als de game goed is, verkoopt het toch wel massaal! Er zijn zelfs fans die iedere andere versie willen boycotten...(deze versie zou anders wel heel erg dicht bij de perfecte star wars game komen, wrang dat de ontwikkelaar failliet gaat vlak voor het product af is).

    Overigens, niet een erg goed plan om een boek 100 jaar in de grond te stoppen, wedden dat er niets van overblijft...:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 01:13

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Als hij van ALLE merchandise de prijzen zou bepalen......dan mag ie zich wel laten 'clonen' (pun intended).
    Weet goed dat Lucas feitelijk een enorm groot bedrijf is en al die werknemers moeten natuurlijk ook betaald worden. Natuurlijk bedenkt Lucas niet alles zelf meer, daarvoor is Star Wars en diens merchandise te groot geworden. Zoals een goed groot bedrijf betaamd moet je zaken op een gegeven moment of je nu wilt of niet uit handen geven. Veel mensen vergeten dit wel eens, film is gewoon pure business om zo veel mogelijk geld te generenen en voor veel andere films betekend dit zelfs failliet gaan of gelijk draaien.

    Dat Lucas alleen zou uitmelken vind ik ook pure onzin. Het is gewoon handel en niemand wordt gedwongen tot kopen. Denk eerder dat dergelijke uitspraken voortkomen uit pure jalouzie. Ik ben niet jaloers, maar boy wou dat ik Star Wars bedacht had......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thank the maker
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Weet goed dat Lucas feitelijk een enorm groot bedrijf is en al die werknemers moeten natuurlijk ook betaald worden. Natuurlijk bedenkt Lucas niet alles zelf meer, daarvoor is Star Wars en diens merchandise te groot geworden. Zoals een goed groot bedrijf betaamd moet je zaken op een gegeven moment of je nu wilt of niet uit handen geven. Veel mensen vergeten dit wel eens, film is gewoon pure business om zo veel mogelijk geld te generenen en voor veel andere films betekend dit zelfs failliet gaan of gelijk draaien.

    Dat Lucas alleen zou uitmelken vind ik ook pure onzin. Het is gewoon handel en niemand wordt gedwongen tot kopen. Denk eerder dat dergelijke uitspraken voortkomen uit pure jalouzie. Ik ben niet jaloers, maar boy wou dat ik Star Wars bedacht had......
    Jaloezie.

    Ik heb een docu gezien over lucas, hij heeft overal in het bedrijf een vinger in de pap en het is lucas zelf die beslist of wel of iets niet doorgaat!

    Dat het handel is begrijp ik, maar er bestaat ook nog iets als liefde voor het vak of iets wat je gemaakt hebt. Hij buit het uit.

    Ik ben er klaar mee.

    Enige wat ik nog zal kopen is blue ray star wars en battlefront 3.

    Voor de rest, mag je zelf weten waar jeje geld in steekt.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat Lucas alleen zou uitmelken vind ik ook pure onzin. Het is gewoon handel en niemand wordt gedwongen tot kopen.
    Voeg daarbij dat de man het geld wat-ie verdient gebruikt om te investeren in een bedrijven, technologie en films, dat hij forse bedragen doneert aan goede doelen en als ik me niet vergis heeft hij tenminste na het uitbrengen van de eerste Star Wars ook kwistig bonussen uitgedeeld aan mensen die aan die film hebben gewerkt.

    Ondanks Jar-Jar Binks, Howard the Duck en een 'ge-nuke-te fridge' heeft de man meer bijgedragen aan de filmindustrie dan menige filmmaatschappij.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Voeg daarbij dat de man het geld wat-ie verdient gebruikt om te investeren in een bedrijven, technologie en films, dat hij forse bedragen doneert aan goede doelen en als ik me niet vergis heeft hij tenminste na het uitbrengen van de eerste Star Wars ook kwistig bonussen uitgedeeld aan mensen die aan die film hebben gewerkt.

    Ondanks Jar-Jar Binks, Howard the Duck en een 'ge-nuke-te fridge' heeft de man meer bijgedragen aan de filmindustrie dan menige filmmaatschappij.
    Lucas is niet heilig. Er zijn veel meer Amerikaanse grootverdieners die gul geven. Hij heeft de meeste bedrijven allemaal al verkocht, zoals zijn cgi bedrijf etc.

    Sommigen hier verdedigen star wars als een religie...Lucas weet handig zijn films om te zetten in geld...Ik trap er alleen niet meer in.
    Dat van de special editions en de originele dvd's was ook een lekkere streek(Gewoon alle fans keihard verneukt). Alleen maar om cash te genereren!

    Begrijp me goed, star wars is een leuke serie films maar ook niet meer dan dat.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 13:23

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Jaloezie.

    Ik heb een docu gezien over lucas, hij heeft overal in het bedrijf een vinger in de pap en het is lucas zelf die beslist of wel of iets niet doorgaat!

    Dat het handel is begrijp ik, maar er bestaat ook nog iets als liefde voor het vak of iets wat je gemaakt hebt. Hij buit het uit.

    Ik ben er klaar mee.

    Enige wat ik nog zal kopen is blue ray star wars en battlefront 3.

    Voor de rest, mag je zelf weten waar jeje geld in steekt.
    Weet je nog hoe die docu heet?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik ben er klaar mee.

    Enige wat ik nog zal kopen is blue ray star wars en battlefront 3.

    Voor de rest, mag je zelf weten waar jeje geld in steekt.
    Geloof er geen snars van. Als episode IV, V en VI op ultra hd uitkomen trap je er weer in...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Geloof er geen snars van. Als episode IV, V en VI op ultra hd uitkomen trap je er weer in...
    3D-versies zijn al min of meer aangekondigd. Het wachten is nog op de technologie om dit voor een commercieel interessant bedrag voor elkaar te krijgen.

    Het plan was volgens mij het medium DVD in ieder geval voor de originele trilogie over te slaan en te wachten op de volgende generatie 'technologie'. Als je daar aan vasthoudt, dan zijn de fans niet blij omdat ze te lang moeten wachten. Als je daarentegen de fans tegemoet komt, schijnt dat dan weer praktisch hetzelfde te zijn aan het bestelen van diezelfde fans. Niet bepaald een win-win-situatie voor Lucas; hij krijgt linksom of rechtsom een veeg uit de pan.
    Laatst aangepast door mark t : 03-07-2009 om 14:13
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •