Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Geloof er geen snars van. Als episode IV, V en VI op ultra hd uitkomen trap je er weer in...
    Ahhh shit man, you got me.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Weet je nog hoe die docu heet?
    Neen, Patrick, helaas niet. Ik heb het toen op tv gezien en was behoorlijk indrukwekkend.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Hij heeft de meeste bedrijven allemaal al verkocht, zoals zijn cgi bedrijf etc.
    Om onder andere faillissementen te voorkomen. Best leuk, als je kunt zorgen dat je werknemers niet op straat komen te staan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Sommigen hier verdedigen star wars als een religie
    En sommigen verketteren hem hier met religieus fanatisme.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Om onder andere faillissementen te voorkomen. Best leuk, als je kunt zorgen dat je werknemers niet op straat komen te staan.

    En sommigen verketteren hem hier met religieus fanatisme.
    Onzin, hij heeft zoveel prive geld dat zijn elm nooit failliet zou kunnnen gaan. Hij heeft het verkocht omdat hij er een leuke cent voor kon krijgen.

    Ik verketter hem niet, maar hij is zeker ook niet heilig, en een leugentje om cashwill is hem ook niet vreemd.

    Ik bedoel, iedereen zat te jubelen over de prescreens van battlefront 3, nu het bedrijf failliet is (kuch, hoezo bedrijven redden), heeft hij het aan een bedrijf gegeven die het zeker weer minder zal maken dan het al was. Hoezo alles doen voor de fans. ALS hij het gewild had, had hij battlefront 3 door dat ene bedrijf af laten kunnen maken, maar hij heeft het gewoon failliet laten gaan. HIj heeft cash genoeg (of lucas arts) om geld erin te pompen om battlefront 3 af te laten maken.Hij weet dat dat massaal verkoopt.

    Het was en is gewoon een puur commerciele beslissing geweest!
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 13:27

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Onzin, hij heeft zoveel prive geld dat zijn elm nooit failliet zou kunnnen gaan.
    Een zeker King of Pop ging anders ook failliet, het kan altijd...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #81

    Standaard

    Hmm, Michael is anders binnen als nooit tevoren hoor. Alleen jammer dat hij het niet meer kan uitgeven....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #82

    Standaard

    Nee maar dat is mijn punt ook totaal niet. Wat ik probeer aan te tonen is dat je al het geld van de wereld kunt hebben en toch nog in de schulden kunt raken, zoals met hem ook het geval is geweest.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Een zeker King of Pop ging anders ook failliet, het kan altijd...
    Hij is niet failliet, hij heeft rechten op de beatles, Bob dillon en andere poplegenden! Zo gek was hij nu ook weer niet! Deze rechten op de beatles zijn alleen al miljoenen waard!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Onzin, hij heeft zoveel prive geld dat zijn elm nooit failliet zou kunnnen gaan. Hij heeft het verkocht omdat hij er een leuke cent voor kon krijgen.
    Dan heb je blijkbaar de verkeerde documentaire over hem gezien. Z'n problemen met de financiering van bepaalde projecten en met de financiële flops van andere projecten zijn toch redelijk bekend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik verketter hem niet, maar hij is zeker ook niet heilig
    En wij verklaren hem ook niet heilig... afgezien van misschien de Dunne Witte Hertog als je 't hem recht op de man af vraagt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik bedoel, iedereen zat te jubelen over de prescreens van battlefront 3, nu het bedrijf failliet is (kuch, hoezo bedrijven redden), heeft hij het aan een bedrijf gegeven die het zeker weer minder zal maken dan het al was. Hoezo alles doen voor de fans. ALS hij het gewild had, had hij battlefront 3 door die ene bedrijf af laten kunnen maken, maar hij heeft het gewoon failliet laten gaan. HIj heeft cash genoeg (of lucas arts) om geld erin te pompen om battlefront 3 af te laten maken
    Battlefront 3 zit je blijkbaar nogal dwars. Jij kunt niet overzien welke overwegingen ertoe hebben geleid om de stekker eruit te trekken. En zelfs als dat puur commerciële redenen zijn geweest: Is hij verplicht om verlies te draaien om jou een plezier te doen? Is hij verplicht alles te doen voor z'n fans? Me dunkt dat hij ook moet kiezen waarin hij wel of niet investeert. en dat is z'n goed recht.

    Veel gemekker om z'n al dan niet vermeende geldlust wordt nogal ondermijnd door gebrekkige feitenkennis en vooringenomenheid. Voor zover ik weet is het nog altijd niet verboden geld te verdienen en is niemand verplicht spullen van Lucas te kopen.

    Zoals gezegd, kan ik me wel iets voorstellen bij klagen over de inhoud van bepaalde projecten. Maar dat hij net als zo'n beetje iedereen in de filmwereld geen liefdadigheidsinstelling, maar een overwegend commerciële toko runt, lijkt me een erg mager verwijt.
    Laatst aangepast door mark t : 03-07-2009 om 13:39
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hmm, Michael is anders binnen als nooit tevoren hoor. Alleen jammer dat hij het niet meer kan uitgeven....
    Nu hij dood is, verkopen zijn albums inderdaad weer massaal. Beetje wrang inderdaad.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Hij is niet failliet, hij heeft rechten op de beatles, Bob dillon en andere poplegenden! Zo gek was hij nu ook weer niet! Deze rechten op de beatles zijn alleen al miljoenen waard!
    Dat is weer zo'n drogredenering, hij was niet voor niets steeds in het nieuws vanwege zijn schulden. Natuurlijk had hij vele miljoenen aan tastbare en ontastbare bezittingen, maar zijn schulden waren nog hoger dan dat (of in ieder geval dan zijn liquide middelen).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dan heb je blijkbaar de verkeerde documentaire over hem gezien...

    En wij verklaren hem ook niet heilig... afgezien van misschien de Dunne Witte Hertog als je 't hem recht op de man af vraagt.

    Battlefront 3 zit je blijkbaar nogal dwars. Jij kunt niet overzien welke ertoe hebben geleid om de stekker eruit te trekken. En zelfs als dat puur commerciële redenen zijn geweest: Is hij verplicht om verlies te draaien om jou een plezier te doen? Is hij verplicht alles te doen voor z'n fans? Me dunkt dat hij ook moet kiezen waarin hij wel of niet investeert. en dat is z'n goed recht.

    Veel gemekker om z'n al dan niet vermeende geldlust wordt nogal ondermijnd door gebrekkige feitenkennis en vooringenomenheid. Voor zover ik weet is het nog altijd niet verboden geld te verdienen en is niemand verplicht spullen van Lucas te kopen.

    Zoals gezegd, kan ik me wel iets voorstellen bij klagen over de inhoud van bepaalde projecten. Maar dat hij net als iedereen geen liefdadigheidsinstelling, maar een overwegend commerciële toko runt, lijkt me een erg mager verwijt.
    Niets is verplicht, Maar houd dan je grote mond over we zullen alles doen om de fans tevreden te stellen. Battlefront 3 was bijna klaar, voor een voor hem luttel bedrag was het klaar geweest en de beste star wars game ooit geworden. Dat weet hij ook drommels goed! En waarschijnlijk erg goed verkocht!

    In plaats daarvan gaat het nu naar een ontwikkelaar die er zeker niet uit zal halen wat het nu al was!

    Ook niet zijn grote mond vergeten over de special editions, waar hij online verklaard heeft dat dat DE definitieve versies waren en HIJ zeker NOOIT de originelen op dvd zou uitgeven! Dat heeft hij zelf verklaard! Nu bleek dat de verkopen van 1, 2 en 3 nogal tegenvielen, heeft hij alsnog maar de originelen uitgebracht om meer geld te verdienen. Zijn zwak argement gelooft geen enkele fan.

    Er zit mij niets dwars, maar je moet niet alles geloven wat Lucas eruit kraamt.
    Het meeste is gewoon commercieel gedreven.

    Als ik hem vergelijk met andere grootheden uit de filmindustrie, is hij toch wel degene met de grootste lust voor ca$$$hhhh.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 13:50

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is weer zo'n drogredenering, hij was niet voor niets steeds in het nieuws vanwege zijn schulden. Natuurlijk had hij vele miljoenen aan tastbare en ontastbare bezittingen, maar zijn schulden waren nog hoger dan dat (of in ieder geval dan zijn liquide middelen).
    Neen, hij is wel zo slim dat hij niet alles onder een noemer had, dus die rechten zijn gewoon schuldenvrij. net zoeits als bv's met onder coorporaties e.d gaat de ene failliet, gaat het moederbedrijf gewoon door.

    De muziekrechten waren anders geregeld! Althans, dat heb ik begrepen.
    Als zijn schulden zo groot waren, had hij de rechten anders allang moeten verkopen, wat niet het geval was/is. Er heerst immers allang beslag op zijn bezittingen, uitgezonderd zijn muziekrechten.

    De verkopen nu brengen anders ook veel geld binnen.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 13:53

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ook niet zijn grote mond vergeten over de special editions, waar hij online verklaard heeft dat dat DE definitieve versies waren en HIJ zeker niet de originelen op dvd zou uitgeven! Dat heeft hij zelf verklaard! Nu bleek dat de verkopen van 1, 2 en 3 nogal tegenvielen, heeft hij alsnog maar de originelen uitgebracht om meer geld te verdienen. Zijn zwak argement gelooft geen enkele fan.
    Tja, als hij dat niet had gedaan was hij net zo zeer de gebeten hond, aangezien veel fans geen genoegen namen met de weigering om de originelen ook uit te brengen.

    Je kiest consequent de negatieve kant. Ik niet. Natuurlijk wil hij geld verdienen, maar ik denk dat het uitgeven van de originele trilogie (en de originele versies van de originele trilogie) voor veel liefhebbers geen onplezierige bijkomstigheid was van de handel in Star Wars. En zoals gezegd, het uitblijven ervan zou hem ook niet in dank zijn afgenomen. Dus misschien luistert-ie af en toe toch wel naar z'n fans...

    Of hij wel of niet gedreven wordt door een onbevredigbare lust naar geld valt wat mij betreft in dezelfde categorie als 'Michael Jackson is wel/geen pedofiel'. Voor beide standpunten zijn argumenten op te noemen. En iedereen kiest zelf welke argumenten hij wel of niet aanneemt.


    Overigens zijn we intussen aardig afgedwaald van het topic (Star Wars boeken, en niet de Nobele of Snode Bedenksels van George Lucas).
    Laatst aangepast door mark t : 03-07-2009 om 13:53
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Tja, als hij dat niet had gedaan was hij net zo zeer de gebeten hond, aangezien veel fans geen genoegen namen met de weigering om de originelen ook uit te brengen.

    Je kiest consequent de negatieve kant. Ik niet. Natuurlijk wil hij geld verdienen, maar ik denk dat het uitgeven van de originele trilogie (en de originele versies van de originele trilogie) voor veel liefhebbers geen onplezierige bijkomstigheid was van de handel in Star Wars. En zoals gezegd, het uitblijven ervan zou hem ook niet in dank zijn afgenomen. Dus misschien luistert-ie af en toe toch wel naar z'n fans...

    Of hij wel of niet gedreven wordt door een onbevredigbare lust naar geld valt wat mij betreft in dezelfde categorie als 'Michael Jackson is wel/geen pedofiel'. Voor beide standpunten zijn argumenten op te noemen. En iedereen kiest zelf welke argumenten hij wel of niet aanneemt.


    Overigens zijn we intussen aardig afgedwaald van het topic (Star Wars boeken, en niet de Nobele of Snode Bedenksels van George Lucas).
    Hij luistert alleen naar zijn fans als de verkopen tegenvallen. Dan kunnen opeens wel de originelen op dvd uitkomen, want die zijn in een mum van tijd op dvd gezet! De originelen hadden immers voor de andere dvd's al uitgebracht kunnen worden, daar schreeuwden de fans al jaren om.:wink:

    Gezien zijn gedrag is dat ca$h verhaal nu ook wel duidelijk, lijkt mij.

    Je hebt overigens wel gelijk dat we nogal afdwalen.

    Voor mij is dit topic nu wel afgesloten. Ieder zijn mening.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2009 om 14:14

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Voor mij is dit topic nu wel afgesloten.
    Gelukkig....zijn we daar vanaf.

    "There are so many people around the world who have expressed interest in visiting Rancho Obi-Wan, but it's just not possible," says author Steve Sansweet, referring to his vast personal museum which houses the world's largest collection of Star Wars memorabilia. "This book is a sort of virtual tour. It's filled with colorful photos of both familiar and never-before-seen items with lots of stories and anecdotes about how the items came to be or how they ended up in a former chicken barn in Northern California."

    Star Wars: 1,000 Collectibles, due out from Abrams on October 1, takes the reader on a journey through cool and kitsch, from toys and costumes to life-size statues made of LEGO bricks to consumer goods such as candy, clothing, toothpaste -- and much more. Drawn from the largest private Star Wars collection in the known universe, this stunning treasure trove of memorabilia and colorful anecdotes mixes fun with nostalgia, delighting both the casual fan and the serious collector. Since the first Star Wars film opened in 1977, George Lucas's epic space fantasy has become not only one of the most successful entertainment franchises of all time, but also an obsession for collectors around the globe, who have spent more than $15 billion on Star Wars merchandise.

    These collectibles range from the offbeat -- C-3PO tape dispensers, fan-made bantha piñatas, and Darth Vader popcorn poppers -- to the everyday -- Boba Fett cake pans, Yoda PEZ dispensers, and "Cream of Jawa" soup. Here for the first time is a chronicle of the constantly expanding, all-encompassing, often-surreal lifestyle of collecting Star Wars -- filled with incredible stranger-than-fiction stories from the galaxy's foremost collector.

    Stephen J. Sansweet, director of content management and head of fan relations at Lucasfilm, is no stranger to Star Wars fans, having authored or co-authored 12 books on the Star Wars saga. Co-author and principle photographer on 1,000 Collectibles, Anne Neumann is the resident collection manager at Rancho Obi-Wan, where she uses complex databases and photography to track and organize the more than 75,000 items in the collection.

    Stay tuned to starwars.com in the coming weeks for more updates on Star Wars: 1,000 Collectibles!
    StarWars.com | Star Wars: 1,000 Collectibles Coming in October


  17. #92

    Standaard

    A View Inside The Complete Vader




    Starwars.com gives you an exclusive peak inside the upcoming book, The Complete Vader, by Ryder Windham and Pete Vilmur. The 192 page book, detailing all you want to know about the patriarch of the most dysfunctional family in the galaxy, is due out on October 27th. Click here!


  18. #93

    Standaard

    Dit lijkt me wel een mooi boek voor hstadman

    George Lucas's Blockbusting




    Regular contributor and friend of many a fan site, Eddie, spotted a new book on Amazon that not only looks to center on George Lucas but also on the blockbuster movie phenomenon that stemmed from his influence. George Lucas's Blockbusting: A Decade-by-Decade Survey of Timeless Movies Including Untold Secrets of Their Financial and Cultural Success (rolls right off the tongue) by Alex Ben Block and Lucy Autrey Wilson is listed for a January 5, 2010 release. Specs below:

    Paperback: 944 pages
    Publisher: It Books (January 5, 2010)
    ISBN-10: 0061778893
    ISBN-13: 978-0061778896
    Product Dimensions: 9.2 x 7.4 x 1.5 inches

  19. #94

    Standaard

    Nog 2 zekere aanschafjes:
    LEGO Star Wars: The Visual Dictionary (Hardcover)
    This title will be released on October 5, 2009.


    Reden? Groot van van het Wii-spel.

    The Official Episode Guide: Season 1 (Star Wars: The Clone Wars) (Paperback)
    This title will be released on October 29, 2009.

  20. #95

    Standaard

    Hmm volgens mij koop jij gewoon alles waar het Starwars logo opstaat.:wink:

    Ik ben wel benieuwd naar het WII spel, pas gekocht maar nog niet gespeeld. Indy Lego heb ik wel al min of meer uitgespeeld.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Hmm volgens mij koop jij gewoon alles waar het Starwars logo opstaat.:wink:

    Ik ben wel benieuwd naar het WII spel, pas gekocht maar nog niet gespeeld. Indy Lego heb ik wel al min of meer uitgespeeld.
    Lego SW is groter dan Lego Indy. Zit nu zelf op 87%, Indy heb ik al uitgespeeld (100%).

    Je 1e punt: valt mee....dat Vader boek (paar posts terug) laat ik (vooralsnog even) schieten, en GL Blockbustin' laat ik zeker schieten (is geen officieel boek).

  22. #97

    Standaard

    Gisteren nr 111 van het amerikaanse blad Star Wars Insider binnengekregen.....en wie staat er met naam en foto op pagina 71 in de 'Bounty Hunters'* sectie ?

    *een vast item waar foto's van fans met SW acteurs gepubliceerd worden.

    [geek mode on]Alweer de 2e keer dat ik in dit blad sta[/geek mode on]

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 09-08-2009 om 11:50

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Now you can die happily

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Now you can die happily
    hehe...ik zat al de hele dag te wachten op jouw reactie

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •