Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #126

    Standaard

    Daar heb je een punt...twijfel...twijfel.....
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  2. #127

    Standaard

    Je kan beter SW Chronicles halen dan 3 andere.
    Om je over de streep te trekken:
    http://parkablogs.blogspot.com/2008/...hronicles.html -> Original Trilogy
    http://parkablogs.blogspot.com/2008/...hronicles.html -> Prequels
    Wat plaatjes en een filmpje
    Enige wat je niet ziet is hoe groot en zwaar het is.


  3. #128

  4. #129

    Standaard

    Dit boek gehaald, enkel verkrijgbaar tijdens de Star Wars in Concert Tour:


    Verslag van het concert en de expo voorafgaand:
    http://starwarsinterviews1.blogspot....n-concert.html

  5. #130

  6. #131

  7. #132

    Standaard

    Lijkt mij ook
    Is alleen lastig te lezen, want het is in het Japans.....(maar gelukkig krijg ik er een boek met de vertaling bij)
    Overigens zijn er maar 1978 exemplaren van gemaakt.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Besteld:
    Gisteren gearriveerd.
    Zoals gezegd: gelimiteerd tot 1978 exemplaren (1978 is het jaar dat SW in Japan uit kwam) en werd geleverd met een extra boek met daarin de engelse vertalingen.
    Het boek zelf bestaat grotendeels uit het fenomenale werk dat RmQ afleverde voor SW, dus enorm veel tekst is er niet. De enige grote stukken tekst zijn voorwoorden van Anthony Daniels (C-3PO); die de rol van 3PO aannam nadat hij RmQ werk zag; George Lucas en Ken Ralston (ILM). Daarnaast uiteraard bij elk artwork een korte omschrijving en commentaar van RmQ zelf.
    Voor de liefhebbers: het boek was alleen te koop op SW Celebration Japan en alle resterende exemplaren via de site van RmQ.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Hij was een paar maanden geleden al aangekondigd; dit is de cover:
    .....een teaser:

    As fans eagerly await the release of J.W. Rinzler's The Making of The Empire Strikes Back book due out this October, StarWars.com has received some early sneak peeks of the spreads, which we'll be revealing in the weeks ahead. For starters, Rinzler discusses a late-breaking discovery that didn't quite make it into The Making of Star Wars, but will happily find a home in the book's sequel:
    "One day after finishing the Making of Star Wars, when it was on press but not yet available in bookstores, I was talking with George and mentioned that we'd never figured out exactly what the first effects shot had been. He said something like, 'Oh, that's easy. I have it in my office. The guys at ILM all signed the shot and gave it to me.' My jaw dropped and I asked George if we could photograph it. He said yes and brought it to Skywalker Ranch where Tina Mills, the head of Image Archives, took a few photos of it.
    "Obviously it was way too late to get it into the Making of Star Wars, but it seemed like a fitting way to start off The Making of The Empire Strikes Back."

  10. #135

    Standaard

    Ik dacht dat hij in de zomer zou uitkomen (toen ik de laatste keer op de site keek). Oktober duurt nog wel een tijdje helaas maar ik ben razend benieuwd.
    The Making of Star Wars was geweldig en ik heb goede hoop dat ook deze net zo gaat worden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik dacht dat hij in de zomer zou uitkomen (toen ik de laatste keer op de site keek). Oktober duurt nog wel een tijdje helaas maar ik ben razend benieuwd.
    The Making of Star Wars was geweldig en ik heb goede hoop dat ook deze net zo gaat worden.
    Klopt. De releasedatum is de afgelopen tijd een aantal keer (2 of 3) gewijzigd.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    .....een teaser:
    Ik dacht dat het eerste shot de pod die het schip verlaat met C-3PO en R2-D2 erin, was? Ik dacht ook dat ik dat in de making of van Star Wars had gelezen, maar ik zal er ongetwijfeld naast zitten. Ik neem aan dat de mensen die eraan gewerkt hebben het beter zullen weten .
    Ik kan overigens niet wachten op dit boek. Die van Star Wars was geweldig, hoewel die met zijn 350 bladzijden eigenlijk nog steeds te kort was.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #138

    Standaard

    Wow, er bestaan echt veel Star Wars boeken. Ik heb alleen de zes leesboeken van de films.

    O, en de Star Wars Fact File (ik mis 1 nummer) in van die verzamelbanden, maar die ga ik verkopen. Elk deel is uit z'n plastic hoesje gehaald en in de mappen gedaan. Verder nooit naar omgekeken eigenlijk...
    Laatst aangepast door Robin W. : 01-06-2010 om 16:11

  14. #139

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je kan beter SW Chronicles halen dan 3 andere.
    Om je over de streep te trekken:
    http://parkablogs.blogspot.com/2008/...hronicles.html -> Original Trilogy
    Enige wat je niet ziet is hoe groot en zwaar het is.

    Hij is zeker zwaar. Ik kan me herinneren dat ik er meer dan een jaar over heb gedaan om 'm te vinden. Ik had 'm bij de originele release bij drie of vier grote boekhandels in onder andere A'dam en R'dam proberen te bestellen (lees: pre-internet tijdperk), maar niemand die 'm kon krijgen. En na een jaar kreeg ik opeens een telefoontje van een klein boekhandeltje in Terneuzen, waar ik 'm ooit voor de grap had proberen te bestellen toen ik er eens was, dat ze 'm binnen hadden gekregen. De officiële verkoopprijs van de SW Archives was toen 100 pond. De pond was toen meer dan 3 gulden waard, maar ik heb er toen maar is van 265 gulden voor moeten betalen.

    Hoe dan ook een prachtig boek en zeker het geld waard.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph van Z Bekijk bericht
    Hij is zeker zwaar. Ik kan me herinneren dat ik er meer dan een jaar over heb gedaan om 'm te vinden. Ik had 'm bij de originele release bij drie of vier grote boekhandels in onder andere A'dam en R'dam proberen te bestellen (lees: pre-internet tijdperk), maar niemand die 'm kon krijgen.
    Das vaag; ten tijde van de originele release konden in Amsterdam American Book Center (wellicht de grootste daar) en Henk Lie hem gewoon bestellen.
    Sterker: bij American Book Center lag ie gewoon in de winkel, net als bij enkele Atomik vestigingen (bij deze vroeg men overigens hfl 500 voor het boek).

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Das vaag; ten tijde van de originele release konden in Amsterdam American Book Center (wellicht de grootste daar) en Henk Lie hem gewoon bestellen.
    Sterker: bij American Book Center lag ie gewoon in de winkel, net als bij enkele Atomik vestigingen (bij deze vroeg men overigens hfl 500 voor het boek).
    Ik wist in die tijd niet wie of wat Henk Lie en Atomik waren. Ik kom oorspronkelijk niet uit A'dam. Ik kwam er toen hooguit 1-2 keer per jaar. Maar heb toen twee boekhandels door geprobeerd, maar ik weet niet meer zeker of ik toen ook een bestelling had bij de American Book Center. (Het is ook al lang geleden...)

  19. #144

  20. #145

    Standaard

    Bij de Empire van deze maand zit er een miniboekje/teaser van the making of van The empire strikes back.

    zie hier: http://www.empireonline.com/magazine/
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Bij de Empire van deze maand zit er een miniboekje/teaser van the making of van The empire strikes back.

    zie hier: http://www.empireonline.com/magazine/
    Klopt, heb hem hier liggen. Mooi boekje en doet me uitkijken naar het boek dat ik nu zeker ga kopen!

  22. #147

    Standaard

    Dit is een leuke: http://www.eucantina.net/archives/8020

    Kijk ook vooral naar het filmpje wat in de amazon link op de site hierboven staat:
    With the push of a button, the doors of the vault open in a wash of light and Star Wars sound effects. The inner platform rises, revealing this exclusive edition of The Jedi Path.

  23. #148

    Standaard

    Making of Star War is binnen. Wat een mooi boek! Veel foto's en tekeningen die erg de moeite waard zijn. Alleen wel heel kleine lettertjes dus ben wel even zoet met lezen....
    Maar geen spijt van en Making of ESB komt er ook zeker in.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Making of Star War is binnen. Wat een mooi boek! Veel foto's en tekeningen die erg de moeite waard zijn. Alleen wel heel kleine lettertjes dus ben wel even zoet met lezen....
    Maar geen spijt van en Making of ESB komt er ook zeker in.
    Welke heb je gekocht en waar precies? Veel sites hebben meerdere versies op hun site staan van hetzelfde boek. Ik zoek de hardcover.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Welke heb je gekocht en waar precies? Veel sites hebben meerdere versies op hun site staan van hetzelfde boek. Ik zoek de hardcover.
    Ik heb hem gekocht bij Selexyz en de versie die ik gekocht heb is deze

Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •