De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: DVD Delirium

  1. #1

    Standaard DVD Delirium

    DVD Delirium

    Er zijn drie delen van en ik zal alleen een plaatje posten van deel 1. Een vierde deel schijnt eraan te komen. Ik heb ze alledrie en ze zijn elke eurocent waard. Talloze reviews over cultfilms, arthouse en andere obscure rommel (van hele obscure titels tot aan Hitchcocks, James Bond en Criteriontitels). Welke uitgave is de beste (qua extra's beeldmateriaal), achtergrondinfo, info over het verhaal....alles komt aan bod. Sommige reviews komen bijna letterlijk voor op de site Mondo Digital...om een indruk te geven. Heerlijke doorbladerboeken....het enige nadeel....er staan zoveel tips in dat het je waarschijnlijk klauwen met geld gaat kosten.... 8). Ook als je bepaalde films al hebt die in de boeken worden beschreven is het de moeite waard. Het zijn best grote stukjes die over de films worden beschreven.


  2. #2

    Standaard

    Moet deze boeken nog steeds aanschaffen, blijf dat steeds uitstellen. Dit boek moet overigens ook de moeite waard zijn:



    Cinema Sewer: The Adults Only Guide to History's Sickest and Sexiest Movies!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #3

    Standaard

    Dat boek heb ik een paar keer doorgebladerd maar vind het persoonlijk een zeer lelijk boek. Heel rommelig met lelijke opmaak en slecht uitziende zwarte plaatjes.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dat boek heb ik een paar keer doorgebladerd maar vind het persoonlijk een zeer lelijk boek. Heel rommelig met lelijke opmaak en slecht uitziende zwarte plaatjes.
    Maar is het wel informatief?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar is het wel informatief?
    Het boekje leek mij ook wel wat maar toen ik hem inbladerde legde ik hem snel weer terug. Niet echt pagina's tekst maar allemaal kleine kolommen met krabbels en lelijke bijna onleesbare advertenties. Wellicht is dat de bedoeling maar ik vond het niets. Ben ook niet aan de inhoud toe gekomen. Ik zou hem eerst even ergens doorbladeren alvorens je hem ergens besteld.

  6. #6

    Standaard

    Geweldig nieuws!!! Eindelijk komt deel 4 er aan!!



    En deze komt in juni uit bij fabpress:

    Laatst aangepast door Melzz : 29-05-2010 om 19:16

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vraagje die Delirium volumes volgen die elkaar op, of is dit gewoon een nieuwe editie, dus met véél overlappende zaken ?

    Die Western uitgave staat zeker op mijn verlanglijstje.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vraagje die Delirium volumes volgen die elkaar op, of is dit gewoon een nieuwe editie, dus met véél overlappende zaken ?
    In elke deel staan weer andere dvd-besprekingen, dus nooit overlap. Elk deel bevat dus nieuwe informatie. Vind het heerlijke boekjes die ik nog steeds geregeld raadpleeg of doorblader.

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even nagevraagd bij FabPress, pre-order is nu nog niet mogelijk. Ergens in juli,
    augustus eenmaal bij de drukker zal pre-order wel kunnen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #10

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    DVD Delirium Volume 4 staat nu op de site van fabpress met pre-order mogelijkheid
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Al weer een aantal weken binnen, leuke aanvulling op de overige drie delen. Het aanbod van cult en genrefilms wordt steeds kleiner. Hopelijk kunnen ze nog eens een 5e deel vullen. Het vierde deel is dan ook wat dunner dan de andere delen. Het blijven heerlijke boeken die ik blijf inbladeren.

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week ook Deel 3 en 4 binnen gekregen. Volume 1 Redux is onderweg van
    Fabpress zelf.

    Deel 2 is helaas out of print maar er komt een Volume 2 Redux aan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren deel 2 redux binnengekregen de collectie is compleet nu
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •