Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 2329303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 867 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Komt op 41,30 euro....is mij wat te gortig maar hij bestaat dus! Niet zo'n gangbaar label zie ik. Zou aardig zijn als een (boutique-)label deze hier ergens oppakt.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 29-05-2021 om 16:10
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #802

    Standaard

    Of gewoon bij amazon zelf, komt ie op $27 inclusief, dat is toch wel een redelijk prijs. Zelf ben ik nog aan het afwachten of deze in een mooie Koreaanse uitgave of anders een goedkope Duitse uitgave met NL ondertiteling komt.

  3. #803

    Standaard

    Ik wacht er ook nog even mee...kijken of hij nog elders verschijnt. Bovendien, ik heb wel weer even genoeg uitgegeven op dit moment zoals je misschien hebt gezien
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #804

    Standaard

    De film die op 4K moet verschijnen is toch wel - The Abyss

    Ik heb hem op DVD 163 minuten en 2x op laserdisc een van 140 minuten en de andere duurt 171 minuten


  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik wacht er ook nog even mee...kijken of hij nog elders verschijnt. Bovendien, ik heb wel weer even genoeg uitgegeven op dit moment zoals je misschien hebt gezien
    Ja, ik zag het . Ik ben tegenwoordig ook wat geduldiger, het is niet zo dat ik niets te kijken heb. Daarbij is deze niet gelimiteerd, dus geen haast.

  6. #806

    Standaard

    Silence of the Lambs, (staat met dolby vision op itunes) Terminator.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #807

    Standaard

    -Breakdown (eind jaren 90 op een schrale DVD verschenen en verder niks)
    -Twilight Zone (80s) Al is dit onwaarschijnlijk; een van de makers heeft al gezegd dat we blij mogen zijn met de (kwaliteit van de) DVD uitgave.
    -Jason of Star Command
    -Watcher in the Woods
    -De Vierde Man
    -Soldaat van Oranje
    -Young Sherlock Holmes

    Deze 3 zijn op BR....maar als exclusive voor leden van de Disney club waar je als niet-Amerikaan geen lid van kunt worden...dus een normale release zou welkom zijn
    -20.000 leagues under the sea
    -Return to Oz
    -The Black Hole

  8. #808

    Standaard

    Breakdown is in Australie op blu-ray uitgekomen.

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Deze 3 zijn op BR....maar als exclusive voor leden van de Disney club waar je als niet-Amerikaan geen lid van kunt worden...dus een normale release zou welkom zijn
    Dat heeft mij nog nooit tegengehouden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Breakdown is in Australie op blu-ray uitgekomen.
    Ah, top. Vrij recentelijk zie ik (24 februari 2021).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat heeft mij nog nooit tegengehouden.
    Normaal mij ook niet en ze staan ook gewoon op Amazon, maar $40/45 voor bare bones versies van The Black Hole/Oz of zelfs $65 voor 20.000 Leagues... neertellen (+douane en verzendkosten) omdat het geweldige bedrijf dat Di$n€y heet de verkrijgbaarheid zo beperkt vertik ik.

  11. #811

    Standaard

    Het vervelende is dat die DM-releases echt exclusief lijken te zijn: ook wereldwijd. Voor zover ik kan zien is nog geen van de DMC blu-ray-releases ergens anders uitgebracht. Dat is wel erg jammer.

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Wel op 4K leverbaar (zonder Blu-ray en extra's (op disc)): https://www.bol.com/nl/p/christine/9...0.ProductTitle
    Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de Amerikaanse 4K UHD versie gekocht inclusief de gewone blu-ray bijgesloten, wat gelukkig gewoon af te spelen is in mijn Marantz UD7007. Helaas geen Nederlandse ondertiteling, maar ik kan mij goed redden met de Duitse ondertiteling. Kortom ik ben er erg blij mee. Tja dan is internet heel erg handig, je zit niet (altijd) meer gebonden aan de Nederlandse (web) winkels.

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan ie beter de duitse versie aangeschaffen, is een heel stuk goedkoper (minimaal de helft) & bevat ook NL ondertiteling: https://bluray-disc.de/blu-ray-filme...ersary_edition
    Dank voor het meedenken, de Nederlandse ondertiteling is alleen beschikbaar op de 4K UHD versie en niet op de gewone blu-ray. Aangezien ik nog geen UHD speler heb kan ik alleen gebruik maken van ondertiteling in de engelse, duitse en etc.., talen! En met de Duitse ondertiteling is het voor mij perfect te doen.

  14. #814

    Standaard

    Christine is normaal gezien nog beschikbaar bij mediamarkt website.

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Breakdown is in Australie op blu-ray uitgekomen.
    Komt ook in Amerika uit: https://www.blu-ray.com/news/?id=28778

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De film die op 4K moet verschijnen is toch wel - The Abyss

    Ik heb hem op DVD 163 minuten en 2x op laserdisc een van 140 minuten en de andere duurt 171 minuten

    Ik zou de 2-disc R1 DVD aanraden, deze heeft een 5.1-track én de disc met extra's. Wil je een goede bare-bones-uitgave, dan is de R6 Chinese DVD een aanrader, want deze heeft de DC, anamorphic beeld én een (full bitrate) DTS-ES 6.1 audiotrack. Dit is de beste uitgave voor alleen de film tot nu toe.

  17. #817

    Standaard

    Ik heb er nog wel een paar hoog op mijn verlanglijstje staan wat een Nederlands- of Engelstalig vriendelijke uitgave betreft:



    En Fargo in 4k graag!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #818

    Standaard

    Alone in the Dark (1982) wordt door Shout Factory uitgebracht op 14-09
    Sundown: The Vampire in Retreat door Vestron op 17-08
    Nothing But Trouble is ook aangekondigd dat deze op blu-ray gaat verschijnen

    Weer 3 van mijn lijstje die er al enige tijd opstonden! (en van Alone en Nothing but Trouble heb ik al een custom bluray geregeld een poos geleden dus die kan ik upgraden naar een officiële release)

  19. #819

    Standaard

    Wat bij mij ook al lang hoog op mijn lijst staat is Bicentennial Man.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat bij mij ook al lang hoog op mijn lijst staat is Bicentennial Man.
    Prachtige film Werner, daar verlang ik ook naar.

    En verder zou ik de volgende titels ook in 4K graag zien verschijnen:

    Titanic
    Dances with Wolves
    Silence of the Lambs
    One Flew over the Cuckoo's Nest
    De complete serie Rocky films
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-07-2021 om 03:58

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat bij mij ook al lang hoog op mijn lijst staat is Bicentennial Man.
    Zeker!!! Heb van deze een custom laten maken (met nog wat ander titels die ik mis op blu-ray zoals Nothing But Trouble, Alone in the Dark, The Keep, The Abyss, True Lies, Death to Smoochy en Freaks (1931).
    Onbegrijpelijk hoe sommige gewoon nog steeds niet te krijgen zijn. (van The Keep snap ik het dan wel omdat de regisseur er dus mega moeilijk over doet)
    Maar Robin Williams heeft nog aardig wat films die nog geen blu-ray hebben: Bicentennial Man, Death to Smoochy, Toys, Man of the Year, The Final Cut, House of D om er even snel een paar te noemen. En daar zitten toch wat titels tussen die het wel verdienen vind ik (ben een groot Williams-fan)

  22. #822

    Standaard

    Een regelmatig in dit topic genoemde titel lijkt er dan toch eindelijk aan te komen. Zojuist gelezen op de FB-pagina van The Digital Bits:

    Retail sources this week have been suggesting that David Fincher’s PANIC ROOM (2002) is finally coming to #4K #UltraHD on 3/29, and I’ve just confirmed this with industry sources. Looks like the real deal, at long last.
    En zoals ik recent al in dit topic postte zijn er sterke aanwijzingen dat een BD-release (waarschijnlijk ook 4K) van The Abyss er ook aan zit te komen.

  23. #823

    Standaard

    Eentje in de categorie "Welke film zie je graag opnieuw op BD verschijnen" is Dogma van Kevin Smith. Er zijn releases geweest in de VS en in Duitsland die lang geleden OOP gegaan zijn en nu peperduur zijn. Het probleem is dat de rechten een beetje zijn gaan "zweven" nadat Harvey Weinstein in de gevangenis belandde en Disney zijn handen van door hem geproduceerde films aftrok. De precieze situatie is niet helemaal duidelijk maar het lijkt erop dat er niet snel een nieuwe blu-ray release zal komen. En dat is jammer want het was een van mijn favoriete films van Kevin Smith.

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Eentje in de categorie "Welke film zie je graag opnieuw op BD verschijnen" is Dogma van Kevin Smith. Er zijn releases geweest in de VS en in Duitsland die lang geleden OOP gegaan zijn en nu peperduur zijn. Het probleem is dat de rechten een beetje zijn gaan "zweven" nadat Harvey Weinstein in de gevangenis belandde en Disney zijn handen van door hem geproduceerde films aftrok. De precieze situatie is niet helemaal duidelijk maar het lijkt erop dat er niet snel een nieuwe blu-ray release zal komen. En dat is jammer want het was een van mijn favoriete films van Kevin Smith.
    Dat is er inderdaad eentje die ik al een tijdje zoek, maar niet te vinden is voor een redelijke prijs. Ik wil er best wat voor betalen, maar geen $100. Ik heb pas de andere oudere films van Smith op blu-ray gekocht en deze hoort daar eigenlijk wel bij.
    Laatst aangepast door rogue : 09-02-2022 om 09:22

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is er inderdaad eentje die ik al een tijdje zoek, maar niet te vinden is voor een redelijke prijs. Ik wil er best wat voor betalen, maar geen $100. Ik heb pas de andere oudere films van Smith op blu0ray gekocht en deze hoort daar eigenlijk wel bij.
    En dan zie je op Facebook sommige posts dat mensen deze bij lokale rommelwinkels of tweedehands winkels weghalen voor iets van 9 dollar...de reacties zijn soms goud dan...

Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 2329303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •