Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 871 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Mission to Mars, wel in Frankrijk uit maar met geforceerde Franse subs.
    I Love My Sci-Fi

  2. #752

    Standaard

    Inderdaad The Abyss, True Lies en Panic Room. En de eerste en de laatste graag met alle extra's erbij

  3. #753

    Standaard

    Reach The Rock. Is volgens mij überhaupt nooit op DVD verschenen, vanwege een rechtenkwestie.

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zag er niet direct een bestaand topic voor dit onderwerp dus ik dacht: ik begin er een.
    Maar het was er wel
    Ik heb de twee even samengevoegd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #755
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Geen film maar concert. Hell Freezes Over...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    - Titan A.E. (prachtige animatiefilm die ik graag in HD zou zien)
    Kan je vergeten. Deze film heeft Fox Animation ten gronde gebracht. Heeft te weinig opgebracht, dus geen reden om nog eens geld voor een BR-release aan uit te geven.

    Verder heb ik vele oude films (jaren 30-50) op DVD die niet op BR zijn verschenen en nooit zullen verschijnen waarschijnlijk, laat staan buiten Amerika.
    Laatst aangepast door lockedfor : 31-01-2018 om 11:48
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #757

    Standaard

    La Dentellière van Claude Goretta uit 1977, de debuutfilm van Isabelle Huppert. Nooit buiten Frankrijk op DVD uitgebracht, en al helemaal niet op Blu-ray verkrijgbaar. Jammer van deze juweel van een film.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Kan je vergeten. Deze film heeft Fox Animation ten gronde gebracht. Heeft te weinig opgebracht, dus geen reden om nog eens geld voor een BR-release aan uit te geven.
    Er bestaat in ieder geval wel een HD transfer van. Al vanaf het begin zelfs. Een bekend "feitje"over deze film is dat het de allereerste speelfilm was die ook digitaal geprojecteerd werd in bepaalde bioscopen. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Titan_...ital_screening en https://web.archive.org/web/20070928...e_paper_21.pdf

    Dus ik heb daarom zelf nog wel hoop.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maar het was er wel
    Ik heb de twee even samengevoegd.
    Ik was hem niet tegengekomen dus bedankt voor het samenvoegen.

  9. #759

    Standaard

    Oh man ik zou nog zoveel films op bluray willen zien verschijnen. O.a.

    The Hitcher (1986)
    The Abyss
    True Lies
    Once Upon A Time In china 1-3
    Ichi The Killer
    Azumi 1,2
    critters 1-4
    Friday the 13th 4-10
    The Prophecy 1-3
    The Fly 2
    Darkness Falls
    cannibal the Musical
    candyman 2-3
    Bad Taste
    Bicentennial Man
    Battle Royale 2
    Kung Pow
    Just Friends
    The Toolbox Murders (2004)
    Wishmaster 2

    ik weet dat sommige wel in USA of andere landen zijn uitgekomen of in boxen, maar ik zou ze graag hebben op NL-uitgave of in ieder geval regiovrij/regio 2. Duitsland heeft wel mediaboeken van Friday the 13th maar die kosten allemaal 40+ euro, beetje te gek

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er bestaat in ieder geval wel een HD transfer van. Al vanaf het begin zelfs.
    Hmm...dat wist ik niet. Hoe weet je dit?

    Ik vind het al jammer dat de NL DVD geen DTS heeft. Heb de Amerikaanse vorig jaar voor een prikkie gekocht, maar mijn BR speler pakt hem niet (wel andere R1 DVD's...volgens mij).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #761

    Standaard

    - The NeverEnding Story [Maar dan in een fatsoenlijke uitgave]
    - The Abyss
    - True lies

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Oh man ik zou nog zoveel films op bluray willen zien verschijnen. O.a.

    The Hitcher (1986)
    The Abyss
    True Lies
    Once Upon A Time In china 1-3
    Ichi The Killer
    Azumi 1,2
    critters 1-4
    Friday the 13th 4-10
    The Prophecy 1-3
    The Fly 2
    Darkness Falls
    cannibal the Musical
    candyman 2-3
    Bad Taste
    Bicentennial Man
    Battle Royale 2
    Kung Pow
    Just Friends
    The Toolbox Murders (2004)
    Wishmaster 2

    ik weet dat sommige wel in USA of andere landen zijn uitgekomen of in boxen, maar ik zou ze graag hebben op NL-uitgave of in ieder geval regiovrij/regio 2. Duitsland heeft wel mediaboeken van Friday the 13th maar die kosten allemaal 40+ euro, beetje te gek
    Bicentennial Man, die wil ik ook en 20th century women.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Hmm...dat wist ik niet. Hoe weet je dit?
    Zie bijvoorbeeld de linkjes die ik eerder postte. Maar er is ook een erg mooie 1080p versie te downloaden via illegale kanalen.

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zie bijvoorbeeld de linkjes die ik eerder postte. Maar er is ook een erg mooie 1080p versie te downloaden via illegale kanalen.
    Is ook te koop bij iTunes in HD

  15. #765

    Standaard

    Ik lees best veel titels die wel elders in de wereld op BD te verkrijgen zijn maar dat er een wens is voor een andere regio/NL. IK denk dat je NL wel redelijk op je buik kan schuiven aangezien de back-catalogue releases hier bijna miniem zijn. Goede kans is Duitsland, daar wil men nog wel eens (al dan niet via Duitse labels) wat uitbrengen.

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik lees best veel titels die wel elders in de wereld op BD te verkrijgen zijn maar dat er een wens is voor een andere regio/NL. IK denk dat je NL wel redelijk op je buik kan schuiven aangezien de back-catalogue releases hier bijna miniem zijn. Goede kans is Duitsland, daar wil men nog wel eens (al dan niet via Duitse labels) wat uitbrengen.
    Inderdaad. Als Disney al geen UHD's hier gaan uitbrengen van bestsellers als Star Wars of Marvel films omdat ze er geen brood in zien, dan weet je de status van ons land.
    Je zult echt over de grenzen moeten gaan wil je een beter aanbod hebben op blu-ray gebied....

  17. #767

    Standaard

    Ransom met Mel Gibson... Nooit begrepen waarom deze niet is uitgekomen.

    Panic Room

    True Lies

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Ransom met Mel Gibson... Nooit begrepen waarom deze niet is uitgekomen.
    Deze heeft een release in de US gekregen en is regiovrij (heb hem zelf in bezit).
    Edit: via Bluray.com zie ik ook relases in o.a. Duitsland, Australie, Brazilie, Canada en Mexico. Genoeg keuze dacht ik zo
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 01-02-2018 om 13:32

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zie bijvoorbeeld de linkjes die ik eerder postte. Maar er is ook een erg mooie 1080p versie te downloaden via illegale kanalen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Is ook te koop bij iTunes in HD
    Thanks!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Maar er is ook een erg mooie 1080p versie te downloaden via illegale kanalen.
    Van True Lies ook heb ik ergens gelezen...

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Van True Lies ook heb ik ergens gelezen...
    Dat wist ik niet maar van The Abyss weet ik dat er ook een 1080p-versie rondzwerft in de achterbuurten van het internet. Ongetwijfeld geen door Cameron overziene transfer maar eentje die er toch wel prima uitziet. Heb ik horen zeggen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Is ook te koop bij iTunes in HD
    Dat wist ik ook niet. Dat ga ik nog eens onderzoeken dan.
    Laatst aangepast door Richard B. : 01-02-2018 om 18:38

  22. #772

    Standaard

    Jongens we gaan geef fouten paden bewandelen hé.

  23. #773

    Standaard

    Films die ik nog graag zie verschijnen, maar hier nog niet genoemd:

    The Alamo (2004)
    Break Down
    Double Jeopardy
    Antz.

    Verder zijn er nog wel een hoop films die al wel zijn uitgebracht maar in matige kwaliteit, zoals:

    Sleepy Hollow
    Hunted
    a Simple Plan
    1492: Conquest of Paradise
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #774

    Standaard

    Ik zou toch eigenlijk graag De Aanslag wel op Blu-ray willen hebben. Ik weet dat Nederlandse uitgevers (voor zover ze nog bestaan) weinig geld hebben, maar het is toch wel erg jammer dat zo'n bekende en ook zo'n succesvolle Nederlandse film niet te krijgen is.

  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zou toch eigenlijk graag De Aanslag wel op Blu-ray willen hebben. Ik weet dat Nederlandse uitgevers (voor zover ze nog bestaan) weinig geld hebben, maar het is toch wel erg jammer dat zo'n bekende en ook zo'n succesvolle Nederlandse film niet te krijgen is.
    Misschien interessant om via Indiegogo of andere site een crowdfunding op te starten hiervoor?

Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •