Pagina 6 van 35 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 873 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Leon - The Professional
    Is al op blu ray. Kijk maar ff bij amazon.de. Is wel aan de prijs...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #128

    Standaard

    Ik zou de sf film Avalon wel op blu ray willen hebben. Al was het alleen al om de muziek. Geweldig...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #129

    Standaard

    Firewall, maar dan met NL subs.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #130

    Standaard

    The Royal Tenenbaums
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #131

    Standaard

    Live Free Or Die Hard (unrated)
    Hard Target
    Sky Captain And The World Of Tomorrow
    Shoot Em Up
    Dragon Wars
    War Of The Worlds (2005)
    Tombraider 1+2
    Kill Bill Vol 1 Japanse versie
    Desperado
    Texas Chainsaw Massacre The Beginning
    [REC]
    Alle films van Dario Argento tot 1988

    Phew...
    Laatst aangepast door DJR : 23-03-2009 om 18:41

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Live Free Or Die Hard (unrated)
    KLIK
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Helaas wordt/is de unrated versie nergens op BD uitgebracht. Vreemd aangezien Fox toch wel veel unrated materiaal uitbrengt (Hills Have Eyes 1+2, Max Payne, AVP enz.) en dan uitgerekend deze niet!

  9. #134

    Standaard

    War Of The Worlds (2005)Minority Report

    Op deze wacht ik
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    War Of The Worlds (2005)Minority Report

    Op deze wacht ik
    Evenals Jaws, Jurassic Park, Schindler's List, Catch Me If You Can, Münich etc. etc.
    Jammer dat bijna alles van Spielberg bij ons via Universal of Dreamworks wordt gedistribueerd. :neutral:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #136
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Evenals Jaws, Jurassic Park, Schindler's List, Catch Me If You Can, Münich etc. etc.
    Jammer dat bijna alles van Spielberg bij ons via Universal of Dreamworks wordt gedistribueerd. :neutral:
    Precies.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #137

    Standaard

    Henry & June
    Deep Blue Sea
    Deep Rising
    Return of the living dead 1
    Emmanuelle 4
    Alias hele serie.
    Knight Rider
    Dead Like Me
    Eddie Murphie Raw

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Evenals Jaws, Jurassic Park, Schindler's List, Catch Me If You Can, Münich etc. etc.
    Jammer dat bijna alles van Spielberg bij ons via Universal of Dreamworks wordt gedistribueerd. :neutral:
    Die snap ik even niet, waarom zou dat slecht zijn?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Die snap ik even niet, waarom zou dat slecht zijn?
    Dat is niet zozeer slecht, prima maatschappijen, maar levert vertraging op aangezien bijv. Universal eerst HD-DVD steunde. Het duurt dus nogal even voordat de releases goed op gang komen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #140

    Standaard

    Ik wil graag MEAN CREEK op blu ray!

    iemand anders ook fan van deze film?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  16. #141

    Standaard

    Stakeout, Another Stakeout, Midnight Run.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  17. #142

    Standaard

    Sleepers
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Sleepers
    Idem

    En ook graag Daylight (die wel op HD DVD is uitgekomen)
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is niet zozeer slecht, prima maatschappijen, maar levert vertraging op aangezien bijv. Universal eerst HD-DVD steunde. Het duurt dus nogal even voordat de releases goed op gang komen.
    De enige reden waarom deze nog niet verschenen zijn is door Spielberg zelf. Universal doet hard hun best om hun catalogus aan te vullen, maar dat uitgerekend die van Spielberg er niet tussen zitten ligt aan de man zelf en niet aan de maatschappijen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    De enige reden waarom deze nog niet verschenen zijn is door Spielberg zelf. Universal doet hard hun best om hun catalogus aan te vullen, maar dat uitgerekend die van Spielberg er niet tussen zitten ligt aan de man zelf en niet aan de maatschappijen.
    Kun je daar wat meer over vertellen? Dit heb ik nog niet meegekregen. Waarom werkt Spielberg niet mee?
    Er zijn overigens toch nog niet zoveel catalog titels van Universal uit?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #146

    Standaard

    The butterfly effect!

  22. #147
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Kun je daar wat meer over vertellen? Dit heb ik nog niet meegekregen. Waarom werkt Spielberg niet mee?
    Er zijn overigens toch nog niet zoveel catalog titels van Universal uit?

    Spielberg had ten tijde van de dvd al een afwachtende houding.
    Hij was voorvechter van DTS als standaard audio specificatie, en was enigzins terleurgesteld dat dit niet werd overgenomen

    Vervolgens riep hij Universal een halt toe omdat deze enkele van zijn titels hadden aangekondigt, deze werden vervolgens snel teruggetrokken.
    Waarop hij meteen even stelde dat zijn titels pas op dvd zouden verschijnen als er een bepaald aantal spelers waren verkocht.
    Het heeft ook enkele jaren geduurt voor zijn toppers verschenen.

    Echter nu bij Blu-ray is er natuurlijk al een CEOTTK.
    En hij gaf natuurlijk al direct zijn voorkeur voor BD boven HD DVD aan.
    En aangezien dat euvel is verholpen zal dat geen remming meer vormen.

    Dus kom op maar met die mooie uitgaves!
    I'm always a sucker for Jaws!
    En de T-Rex wil ik ook wel eens in HD zien of nog beter horen c/q hebben!

    And then some...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #148

    Standaard

    Spielberg wil gewoon dat z'n films in kwalitatief goede uitgaven verschijnen. Daar is niets mis mee, lijkt me.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Kun je daar wat meer over vertellen? Dit heb ik nog niet meegekregen. Waarom werkt Spielberg niet mee?
    Er zijn overigens toch nog niet zoveel catalog titels van Universal uit?
    Had het aan Universal gelegen waren Jurassic Park, E.T. & Jaws al verschenen op het HD-formaat. Ze werden aangekondigd op een persconferentie toen HD-DVD nog bestond, maar die bewering werd vlug ontkracht toen de woordvoerder van Spielberg melde dat deze voorlopig niet zouden uitkomen en Universal dus valse info had verschaft. Spielberg zou zelf beslissen wanneer hij die films op een HD-formaat zou uitbrengen Hij was toen een enorme aanhanger van het Blu-ray formaat en daarom had hij ook Sony de toestemming gegeven om Close Encounters uit te brengen. Zo heb ik het toch vernomen. Wel zou eind dit jaar de Indiana Jones trilogy verschijnen op Blu-ray door Paramount, maar over de andere films word geen woord meer gerept.
    Ook houd hij graag zelf toezicht op het remasteren van zijn films. Zo heeft hij zelf de supervisie gehouden op de CEOTTK Blu-ray.

    King Kong, The Bourne Trilogy, Pitch Black, The Chronicles of Riddick, Terminator 2, Rambo Trilogy, Serenity, The Mummy trilogy,...

    Ze werken hun catalogus dus goed bij tegenwoordig.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #150

    Standaard

    En ook Back to the 80's! Haha alle 80's hits op BD!!!!!!!

Pagina 6 van 35 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •