Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beëindigd: Prijsvraag CUT! Magazine

    Prijsvraag CUT! Magazine

    CUT! is een nieuw glossy magazine dat volledig gewijd is aan de Nederlandse film en dat vanaf november 2008 elfmaal per jaar gaat verschijnen.

    In samenwerking met Dutch Filmworks organiseren we een prijsvraag waarbij we vijf jaarabonnementen mogen weggeven ter waarde van €69,99 per abonnement. Hiervoor krijg je 11 keer het CUT! magazine met 11 Nederlandse toppers zoals Ciske de Rat, Karakter, Abel. En je krijgt een welkomstgeschenk.

    Deze prijsvraag is afgelopen
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 02-12-2008 om 07:32

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Betwijfel of dit blad het n jaar volhoudt... als zelfs DVD.nl magazine flopt, met maar liefst 2 gedrukte edities (naar mijn weet).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #4

    Standaard

    Wat is de bedoeling van die 3e vraag? Op welk gebied verbeter-tips? Of stel ik nu een domme vraag? :P
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  5. #5

    Standaard

    Dat vroeg ik me eigenlijk ook af ...

  6. #6

    Standaard

    Bij de 3e vraag heb ik ingevuld dat DVD.nl zich niet meer moet inlaten
    met DFW!

  7. #7

    Standaard

    behoorlijk duur blad voor wat er in staat, geef mij maar gewoon filmvaley

  8. #8

    Standaard

    rare vraag die 3e...

    maargoed, wie weet win ik wel

  9. #9

    Standaard

    Zijn de winnaars al bekend?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #10

    Standaard

    De uitslag van de CUT! Magazine prijsvraag:

    De antwoorden:

    1. Marco Borsato
    2. Ciske de Rat
    3. Dit was een vrij in te vullen vraag. We vroegen om verbetersuggesties voor onze site DVD.nl. Er waren ook mensen die verbetersuggesties voor het magazine hebben gegeven. In principe allemaal goed, foute antwoorden zijn er eigenlijk niet. Bepalend hier was allleen maar of je een (serieus) antwoord hebt ingevuld.
    We hebben hier leuke verbetersuggesties gekregen, en ook veel complimenten. In ieder geval veel input en daar ben ik blij mee.

    Goed, dan de prijswinnaars:

    1. Ron de Jong
    2. Kim Kusters
    3. Lennart Cornelis
    4. Leandra Koumans
    5. Marijke van Beurden

    Prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

    Iedereen die mee heeft gedaan, hartelijk dank voor alle aangedragen suggesties.

  11. #11

    Standaard

    haha wat leuk !!!

    bedankt dvd.nl
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Heeft iemand hier al iets van gehoord?
    Ik heb een jaarabonnement gewonnen in November, maar niets meer gehoord of gekregen??

  14. #14

    Standaard

    Het spijt mij bijzonder, maar ik kan hier weinig aan doen. We hebben de prijswinnaars doorgegeven aan de organisator. De fout ligt bij de uitgever van het magazine, maar behalve het signaleren en rappelleren, wat ik al diverse malen heb gedaan, heb ik geen middelen om het versturen van de prijs (en nakomen van afspraken) af te dwingen.

  15. #15

    Standaard

    Ook ik heb een jaarabonnement gewonnen maar bij sommige prijzen moet je inderdaad een paar maanden wachten voordat je er iets over hoort.
    Soms is een prijs al binnen een week binnen, ik heb ook meegemaakt dat ik er drie maanden op heb zitten wachten.
    Het is voor mij dus geen verrassing dat het erg lang kan duren.

  16. #16

    Standaard

    mijn andere topic is dus dicht, maar ook ik heb niks ontvangen ( wel bekend ).




    Update : Inmiddels het 1e nummer ontvangen(met de film: de Lift) maar nogsteeds geen welkomstgeschenk.
    Laatst aangepast door le-nnart : 22-01-2009 om 16:41
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #17

    Standaard

    ik update maar weereens, tot op heden namelijk nogsteeds geen welkomstgeschenk gehad.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  18. #18

    Standaard

    Was dat wel beloofd?
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Was dat wel beloofd?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    In samenwerking met Dutch Filmworks organiseren we een prijsvraag waarbij we vijf jaarabonnementen mogen weggeven ter waarde van €69,99 per abonnement. Hiervoor krijg je 11 keer het CUT! magazine met 11 Nederlandse toppers zoals Ciske de Rat, Karakter, Abel. En je krijgt een welkomstgeschenk.
    Uit de openingspost blijkt van wel
    Laatst aangepast door Sander D. : 16-02-2009 om 12:46

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Het spijt mij bijzonder, maar ik kan hier weinig aan doen. We hebben de prijswinnaars doorgegeven aan de organisator. De fout ligt bij de uitgever van het magazine, maar behalve het signaleren en rappelleren, wat ik al diverse malen heb gedaan, heb ik geen middelen om het versturen van de prijs (en nakomen van afspraken) af te dwingen.
    Arnold is hierin al duidelijk genoeg geweest lijkt me.

  21. #21

    Standaard

    Daar het welkomstgeschenk bestaat uit wat gedateerde films kan het zijn dat ze niet op voorraad zijn.
    Winkels worden altijd eerst bevoorraad, is er dan nog over dan gaan deze naar de prijswinnaars.
    Meestal is de vraag groter dan het aanbod, we zullen nog even geduld moeten hebben.
    En komt dat welkomstgeschenk nooit aan, we hebben toch een mooie prijs.

  22. #22

    Standaard

    In ieder geval goed om te horen dat de abonnementen uiteindelijk wel zijn 'geleverd'.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jongrc Bekijk bericht
    Daar het welkomstgeschenk bestaat uit wat gedateerde films kan het zijn dat ze niet op voorraad zijn.
    Winkels worden altijd eerst bevoorraad, is er dan nog over dan gaan deze naar de prijswinnaars.
    Meestal is de vraag groter dan het aanbod, we zullen nog even geduld moeten hebben.
    En komt dat welkomstgeschenk nooit aan, we hebben toch een mooie prijs.
    wat een onzin, als je de volle mep betaald voor dat abonnement hoor je het te krijgen, gedateerd of niet. En deze prijs is gewoon teleurstellend.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  24. #24

    Standaard

    Je mag het abonnement best over laten schrijven naar mijn adres hoor
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat een onzin, als je de volle mep betaald voor dat abonnement hoor je het te krijgen, gedateerd of niet. En deze prijs is gewoon teleurstellend.
    En ik maar denken dat het abonnement gratis was...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •