De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Afspraak is Afspraak?

    Beste forummers,

    Het is mij nu al geregeld overkomen dat ik afspraken maak met een verkoper van dvd's/blu-rays en vervolgens na mondelinge toezegging niks meer verneem.
    Tevens krijg ik soms ook geen reactie op pm's en wordt er vervolgens wel naar een andere gebruiker terug gepm'd over dezelfde titel.

    Een en ander begint mij erg tegen te staan aan deze werkwijze en ik vroeg me dan ook af of meer forummers hier tegenaan lopen?

    gr. Paul
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    hier niet, maar op Marktplaats heb je alleen maar van die idiooten die bieden en vervolgens niks meer laten horen.

  3. #3

    Standaard

    Ik mail er dan altijd naar toe dat ze binnen een bepaalde tijd moeten reageren, anders gaat hij naar een ander.


  4. #4

    Standaard

    Nooit gehad, maar als er geen reactie volgt zou ik hem gewoon weer in de verkoop gooien.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Nooit gehad, maar als er geen reactie volgt zou ik hem gewoon weer in de verkoop gooien.
    Volgens mij wil hij juist van iemand iets kopen, ipv zelf verkopen.

    Ik moet zeggen dat ik zelf zoiets nog niet heb meegemaakt, maarja ik koop dan ook vaak bij "bekenden".
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  6. #6

    Standaard

    Tsja,

    als ik voor mezelf spreek:
    - ik verkoop liever 2 films tegelijk dan 1 ivm portokosten
    - ik verkoop liever aan bekenden (vaak pm ik diverse mensen als ik titels ga aanbieden)

    Wellicht niet helemaal netjes, maar ik ben selectief aan wie ik verkoop...(bv verkoop naar Belgie is voor eigen risico bij mij!)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Ik verkoop niet zo vaak eigenlijk omdat mijn collectie nog niet gefilterd hoeft te worden. Er zijn wel een paar films die eruit mogen maar daanmee kan ik beter een middagje discuswerpen daaraan heb je meer plezier dan van wat je ervoor terugkrijgt, maar dat terzijde. Ik heb al een hele tijd geen dvd's meer via het forum gekocht, maar meestal kijk je toch naar hoeveel 'sterren' iemand waarmee je handeld heeft.

    Ik heb wel eens gehad op een ander forum dat een persoon claimde dat hij de dvd's van mij niet ontvangen had en daarna echt een hoop stennis liep te schoppen. Terwijl andere dvd's welke ik op dezelfde dag verzonden had wel goed aangekomen waren, het ging maar om een klein bedrag (5 euro ofzoiets) maar heb deze persoon wel meteen op mijn blacklist gezet.

    Mijn mening is als je geen reactie krijgt van mensen:
    2pm's (week de tijd) en daarna de dvd's gewoon opnieuw in de verkoop, niet achter mensen blijven aanlopen.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Beste forummers,

    Het is mij nu al geregeld overkomen dat ik afspraken maak met een verkoper van dvd's/blu-rays en vervolgens na mondelinge toezegging niks meer verneem.
    Tevens krijg ik soms ook geen reactie op pm's en wordt er vervolgens wel naar een andere gebruiker terug gepm'd over dezelfde titel.

    Een en ander begint mij erg tegen te staan aan deze werkwijze en ik vroeg me dan ook af of meer forummers hier tegenaan lopen?

    gr. Paul
    Jij laat mij anders ook maar wachten, dan kan ik soms wel begrijpen dat verkopers het product elders proberen te verkopen gelukkig heb ik soms wel geduld.

    Ik maak dus heel vaak het omgekeerde mee, iemand pm'd mij dat hij de dvd wel van mij wil kopen, ik stuur de overstortgegevens en vervolgens hoor ik niets meer. Na een paar dagen en pm's heb ik er genoeg van en verkoop ze dan gewoon door aan een andere belangstellende. Maar moe wordt je er wel van...

  9. #9

    Standaard

    Wim! ik pm je gelijk!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •