De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Into the Wild [DVD]

  1. #1

    Standaard Into the Wild [DVD]

    Into the Wild

    Een roadmovie van Sean Penn, naar het waargebeurde verhaal van Christopher McCandless.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Eén van mijn favoriete films van dit jaar. Mooi verhaal met goed acteerwerk, prachtige beelden en niet te vergeten een uitstekende soundtrack.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #3

    Standaard

    Prachtige film in een prachtige uitvoering, zo mogen ze er meer op dvd laten verschijnen

  4. #4

    Standaard

    Een fenomenale uitgave van een fenomenale film! A-Film weet wat wij liefhebbers willen!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Ik vond het een geweldige film, prachtige beelden en locaties. De film duurde vrij lang, maar heeft mij geen seconde verveeld. Wat mij wel stoorde is dat hij werd afgeschilderd als een soort heilige jongen die niets verkeerd deed.

    Wat ik altijd doe na het kijken van die film is op het internet informatie zoeken over dat onderwerp en dan kom je tot de conclusie dat hij:


    * Het is een gewoon naief vetje die onvoorbereid de natuur introk.
    * Hij had geen goede kaart van het gebied, als hij dat wel had, dan zag hij dat er 2 KM verder een klein dorpje was waar hij hulp had kunnen halen.
    * Er zijn blokhuts verspreid in de natuur daar met noodproviand. Volgens een park-ranger had hij die zelf vernietigd.
    * Dus dat hij is gestorven zijn eigen fout geweest...Of hij wilde zelfmoord plegen. Dat kan natuurlijk ook, maar dat lijkt me niet voordehandliggend


    Verder vond ik het een mooie film, maar wat ik in de spoiler als aangaf verpestte de film wel een beetje voor mij.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  6. #6

    Standaard

    Ga deze morgen maar eens aanschaffen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    Heb de film zelf nog niet gezien maar de dvd wel al een paar weken in huis. Prachtige uitgave. Goed om te zien dat A-Film eindelijk weer eens een echt mooie versie uitbrengt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Als je dacht dat de DVD mooi was, dan is het voor anderen te hopen dat de Blu-ray de HD-DVD als maatstaf neemt. Die is namelijk ook heel mooi. Misschien dat er iets meer extra's op konden, maar verder een prachtige uitgave.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je dacht dat de DVD mooi was, dan is het voor anderen te hopen dat de Blu-ray de HD-DVD als maatstaf neemt. Die is namelijk ook heel mooi. Misschien dat er iets meer extra's op konden, maar verder een prachtige uitgave.
    Welke blu ray uitgave heb jij? Ik kon er zo nog geen vinden. En ook helemaal niets over extra's.
    Ik zou graag willen weten of de docu erop staat die door Martin Sheen vertelt wordt.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik zou graag willen weten of de docu erop staat die door Martin Sheen vertelt wordt.
    Die staat alleen op de NL uitgave tot dusver, eveneens als de persconferentie. De NL uitgave heeft dus de meeste extra's van alles beschikbare uitgaves.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #11

    Standaard

    Dank je Patrick, dan ga ik toch maar voor de DVD!
    Ik heb de dvd gisteren zien liggen en kon me toen al bijna niet inhouden erg mooie uitgave!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #12

    Standaard

    Dijk
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #13

    Standaard

    Ik vond dit ook wel een mooie film. Ben het zeker niet altijd met het hoofdpersonage eens maar vond dat de film dankzij de vele mooie beelden wel lekker wegkeek. Komt er hier zeker nog wel eens in.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Welke blu ray uitgave heb jij? Ik kon er zo nog geen vinden. En ook helemaal niets over extra's.
    Ik zou graag willen weten of de docu erop staat die door Martin Sheen vertelt wordt.
    Blu-ray? Nee, in mijn post geef ik aan dat ik de HD-DVD heb . Prachtig.

    Lijkt me trouwens niet dat de BD heel lang op zich zal laten wachten.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Blu-ray? Nee, in mijn post geef ik aan dat ik de HD-DVD heb . Prachtig.

    Lijkt me trouwens niet dat de BD heel lang op zich zal laten wachten.
    Ik heb ook de HD-DVD (uit Australie) en deze ziet er echt geweldig uit. Daar hou ik het wel bij; eventuele BR release laat ik passeren.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  16. #16

    Standaard

    Jammer dat de bluray geen lossless geluid heeft. Had toch wel gemogen met zo'n mooie soundtrack

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld Bekijk bericht
    Dijk
    Pas na 3 x kijken drong de muziek tot me door. Heb de soundtrack gekocht. CD van het jaar voor mij.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld Bekijk bericht
    Pas na 3 x kijken drong de muziek tot me door. Heb de soundtrack gekocht. CD van het jaar voor mij.
    Voor mij de beste soundtrack ooit. Maar goed, ik ben ook fan van Pearl Jam's Ten, dus Eddie Vedder heeft wel iets voor. De Score is trouwens ook goed .
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld Bekijk bericht
    Pas na 3 x kijken drong de muziek tot me door. Heb de soundtrack gekocht. CD van het jaar voor mij.
    Voor mij ook, 100% zeker! Vooral Hard Sun, wat een geweldig nummer!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •