De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    Toasty64
    Guest

    Standaard Lasonic 3200 - wat nou 'regiovrij'?

    Kan iemand me met deze vraag helpen?
    Ik heb een tijd geleden een Lasonic 3200 DVD speler aangeschaft, omdat deze volgens veel on-line bronnen regiovrij hoort te zijn, wat een conditio sine qua non voor mij is.

    Alleen, dat is-ie niet. Het ding dat ik geleverd kreeg speelt alleen regio 2 af, wat ook op de doos en in de handleiding vermeld staat, en ik heb geen enkele optie in de setup of wat dan ook gevonden om hem regiovrij in te stellen.
    Nou heb ik echt geen flauw benul van DVD spelers, dus ik denk dat ik iets over het hoofd zie. Ik heb de leverancier gebeld, en die heeft geprobeerd mij uit te leggen hoe de Lasonic speler regiovrij ingesteld kan worden, maar het wil maar niet lukken.
    Maar goed, de mogelijkheid om hem regiovrij te configureren bestaat dus wel, geloof ik.
    Alleen, wat -is- in hemelsnaam de manier om hem regiovrij in te stellen? Kan iemand me dat uitleggen? Of ben ik gewoon door de leverancier geflest en moet ik hem toch maar regiovrij laten ombouwen voor een extra smak geld?

  2. #2

    Standaard

    kijk even op www.vcdhelp.com of deze met een code regiovrij te maken is...

    Dat scheelt...

    Groet Bjorn

  3. #3

    Standaard

    Nee beste man , je bent niet geflest.
    De verkoper mag hem officieel niet als regiovrij verkopen.
    Dat is althans wat mij vertelt is geworden.

    maar hier is je oplossing:
    REGION FREE DVD
    REGION FREE METHODS FOR : Lasonic



    MODEL(S) : METHOD : CONFIRMED?
    DVD-2000
    DVD-3200
    DVD-8050D
    DVD-8500
    1. Press EJECT on the remote control and leave the tray open.
    2. Press 1, 1, 1, 1, followed by the region number you want, or 9 for region-free.
    3. Close the tray and play the movie. Yes



    MODEL(S) : METHOD : CONFIRMED?
    DVD-2100K
    1. Using the remote control, key in the following: Open/Close, Vol+, Vol-, Vol+, Vol-.
    2. The onscreen display should show "VER #".
    3. Using the left and right arrow keys, change the region code to the desired number.
    4. Press the Open/Close button on the remote control.



    MODEL(S) : METHOD : CONFIRMED?
    DVD-7070
    DVD-8090
    1100
    1. Using the remote control, key in the following: Setup, Vol+, Vol-, Vol+, Vol-.
    2. The onscreen display should show "VER #".
    3. Using the blue left and right arrow keys, change the region code to the desired number, or VER255 for region free.
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  4. #4

    Standaard

    Nu we het toch over regiovrij maken hebben:
    weet iemand hier misschien een manier om de pioneer dv-444S regiovrij te krijgen?
    Want ik ga van de zomer weer naar amerika, en dan neem ik daar een paar films mee (als ik mijn speler dus regio 1 en hopenlijk regio4 compatible krijg).
    Kan dit via een code of moet dit in een winkeltje gedaan worden?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •