De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal: D-TOX en Heartbreakers 27 juni op DVD

    Universal: D-TOX en Heartbreakers 27 juni op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    D-Tox ga ik waarschijnlijk wel aanschaffen.
    Lijkt me wel een vrij spannende horror/thriller.
    De film werd overigens vrijwel overal weer afgekraakt.
    Hoewel ze op DVD-home zeer te spreken zijn over deze film.

  3. #3

    Standaard

    D-Tox heb ik in de bioscoop gezien.

    Verrassende thriller is het wel. Naar mijn mening ondergewaardeerde film. Was veel te snel uit de bioscoop.

    Zeker de moeite waard om te huren!

    Predah

  4. #4

    Standaard

    D-Tox lijkt me wel een aardige thriller met een leuke cast. Ga hem maar eens aanschaffen.

  5. #5

    Standaard

    Best wel een vermakelijke film maar om hem aan te schaffen? Ik wou hem ook eerst kopen dan kijken, maar toch maar eerst gehuurd, wel een keer leuk om een kier te zien. Komt toch waarschijnlijk wel een keer op tv.

  6. #6

    Standaard

    yup dat is ook mijn mening, goed om is te zien, mor niet om te kopen

  7. #7

    Standaard

    Heb D-tox net gekeken.
    Vond het zeker geen slechte film.
    Is weer eens iets anders van Stallone.

    HC

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik ben ook benieuwd naar D-TOX. Als behoorlijke Stallone fan moet ik bekennen dat ik deze film van hem nog niet heb gezien. Merkwaardig dat de film in Amerika nog niet eens in de bios is geweest en hier al op DVD te koop is. Gebeurt niet vaak toch?

    Die recensie op DVD Home vandaag gelezen en die was inderdaad verrassend positief! Al vond ik zelf Get Carter wel een goede film en juist met een hele goed Stallone rol. Al blijft zijn beste rol voor mij als sullige sheriff in Copland..

    Jammer dat er zo weinig extra's op staan.

    Weet iemand al wat over Rambo regio 2 special edition box set? De regio 1 versie ziet er zeer goed uit qua specificaties!

    Groeten,
    Hein

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hein Baan


    Weet iemand al wat over Rambo regio 2 special edition box set? De regio 1 versie ziet er zeer goed uit qua specificaties!

    Groeten,
    Hein
    In de UK komt de widescreen versie uit zonder DTS.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #11

    Standaard

    Heb gisteren deze film eens gehuurd. (D-Tox)
    Ben blij dat ik hem niet meteen heb aangeschaft. Het zal bij 1 keer huren blijven.
    Niet dat ik hem echt vreselijk vond, maar nauwelijks spannend, weinig of geen actie, redelijk saai en voorspelbaar.
    Kortom, een zeer, zeer matige film wat mij betreft.

    Jaak

  12. #12

    Standaard

    Heartbreakers is alleen al verplichte kost omdat Jennifer Love Hewitt, erin speelt.
    Mijn god zeg wat is ze lekker in die film in die heerlijke outfitjes die ze draagt...aanschaf gerechtvaardigdt dunkt mij zo.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hein Baan
    Die recensie op DVD Home vandaag gelezen en die was inderdaad verrassend positief!
    Ja dvd-home is nog redelijk positief over de slechtste film ooit: :RPM duzzzzzzzz dat wordt afwachten (ps stallonne rocked (not any more ))

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •