Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Om me te doen aan de prijsvraag hoef je niet ingescrheven te staan op het forum.

  2. #27

    Standaard

    ah ok!

    aan de ene kant logisch: je wint nwe zieltjes, maar aan de andere kant heb je miss. iemand die Wall-E wint en zich nooit meldt hier?

    Kan je niet als voorwaarde (naast ontvangen nieuwsbrief) koppelen dan men zich ook moet registreren?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Grappig, ik ken geen enkele van de prijswinnaar van welke prijsvraag dan ook...

    worden alleen nwe leden 'getrokken'?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Om me te doen aan de prijsvraag hoef je niet ingescrheven te staan op het forum.
    Aha ok, niet dat ik de winnaars het niet gun maar ik dacht hetzelfde als Coen.

    In ieder geval gefeliciteerd winnaars.

  4. #29

    Standaard

    ja, het zou beter zijn als alleen gereistreerde leden kans maken op een prijs, vrijwel zeker dat je de winnaars hier nooit meer ziet en dat is heel jammer...vooral voor mensen die hier dagelijks komen
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #30

    Standaard

    Hmm verkleind de kans voor wel geregistreerde leden enorm, ik vind het best wel flauw tegenover de leden. Maar ja het zal wel weer een goede reden hebben.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Aha ok, niet dat ik de winnaars het niet gun maar ik dacht hetzelfde als Coen.

    In ieder geval gefeliciteerd winnaars.
    En daar sluit ik me bij aan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

    Standaard

    Jammer... weer niet gewonnen

    Maar toch, winnaars, gefeliciteerd!

  8. #33

    Standaard

    Ik kom hier ook dagelijks maar ken geen enkele van de winnaars als forummers.alsnog niet echt eerlijk tegen over de vaste leden ja..maar felicitaties..voor de winners

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    winnaars gefeliciteerd.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #35

    Standaard

    Gefeliciteerd allemaal!
    Mensen op het forum blijf positief denken.
    Ga ervoor dan is ie ook een keer van jou!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Om me te doen aan de prijsvraag hoef je niet ingescrheven te staan op het forum.
    Arnold, zouden wij als leden de reden hierachter mogen weten?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Arnold, zouden wij als leden de reden hierachter mogen weten?
    Die is heel simpel, hoe meer deelnemers, hoe aantrekkelijker voor de partijen die de prijzen beschikbaar stellen om nieuwe prijsvragen te blijven organiseren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Die is heel simpel, hoe meer deelnemers, hoe aantrekkelijker voor de partijen die de prijzen beschikbaar stellen om nieuwe prijsvragen te blijven organiseren.
    wat is daar dan zo aantrekkelijk aan? ze geven er zelf toch niet meer dan een stuk of 3 weg.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #39

    Standaard

    antwoord op vraag 3: Burn-E ???

    dat is ook een extra filmpje maar meer een aanhangsel van de hoofdfilm, dan echt een los filmpje zoals de PIXAR short's beroemd zijn.
    "Presto" staat er ook op en is wel echt zo'n mooi op zichzelfstaand project.
    Die zal dan ook ooit op een pixar short verzamelaar komen en niet Burn-E.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Arnold, zouden wij als leden de reden hierachter mogen weten?
    Het belangrijkste doel van de prijsvragen is promotie.
    Voor de maatschappijen een middel om hun product onder de aandacht te brengen.
    Hoe meer mensen weet hebben van de prijsvraag, en daaraan dan ook zeer waarschijnlijk meedoen, hoe liever het hen is. Want zo komt hun product in brede zin onder de aandacht.
    Voor ons werkt dit net zo. We gebruiken de prijsvragen om nieuwe mensen naar op de site te krijgen. Dus promotie voor onze site. Ook hier geldt, hoe meer mensen horen van een aantrekkelijke prijsvraag op onze site, des te meer bezoekers krijgen we. Deelnemers worden automatisch ingeschreven op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan mensen hernieuwd naar de site brengen. En zo wordt vast een deel van de bezoekers enthousiast over de site en blijft terugkomen. En registreert zich mogelijk op het forum.
    We zien het resultaat ook al, want het dagelijks bezoek op de site is sinds de prijsvragen belangrijk toegenomen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Het belangrijkste doel van de prijsvragen is promotie.
    Voor de maatschappijen een middel om hun product onder de aandacht te brengen.
    Hoe meer mensen weet hebben van de prijsvraag, en daaraan dan ook zeer waarschijnlijk meedoen, hoe liever het hen is. Want zo komt hun product in brede zin onder de aandacht.
    Voor ons werkt dit net zo. We gebruiken de prijsvragen om nieuwe mensen naar op de site te krijgen. Dus promotie voor onze site. Ook hier geldt, hoe meer mensen horen van een aantrekkelijke prijsvraag op onze site, des te meer bezoekers krijgen we. Deelnemers worden automatisch ingeschreven op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan mensen hernieuwd naar de site brengen. En zo wordt vast een deel van de bezoekers enthousiast over de site en blijft terugkomen. En registreert zich mogelijk op het forum.
    We zien het resultaat ook al, want het dagelijks bezoek op de site is sinds de prijsvragen belangrijk toegenomen.
    Dan loont het misschien zelfs om een lid van de site een "edge" te geven in de sweepstakes... bijvoorbeeld door ze 2x mee te laten dingen in de pool t.o.v. niet leden.

    't Is maar een gedachte hoor... ik ben al hardstikke blij dat de sweepstakes er zijn en dat je af en toe eens kans maakt op een kadootje. Vroeger bij een andere site die bijna 1 op 1 dezelfde soort sweepstakes heeft (dvd-home) tot 2x aan toe wat gewonnen dus mijn geluk is al laaaaang op .

    Overigens zou ik het zelf wel leuk en interessant vinden om na afloop het aantal inschrijvingen terug te kunnen vinden. Dat deed dvd-home bijvoorbeeld wel altijd. maar ik kick nou eenmaal op statistieken :wink:.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Het belangrijkste doel van de prijsvragen is promotie.
    Voor de maatschappijen een middel om hun product onder de aandacht te brengen.
    Hoe meer mensen weet hebben van de prijsvraag, en daaraan dan ook zeer waarschijnlijk meedoen, hoe liever het hen is. Want zo komt hun product in brede zin onder de aandacht.
    Voor ons werkt dit net zo. We gebruiken de prijsvragen om nieuwe mensen naar op de site te krijgen. Dus promotie voor onze site. Ook hier geldt, hoe meer mensen horen van een aantrekkelijke prijsvraag op onze site, des te meer bezoekers krijgen we. Deelnemers worden automatisch ingeschreven op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan mensen hernieuwd naar de site brengen. En zo wordt vast een deel van de bezoekers enthousiast over de site en blijft terugkomen. En registreert zich mogelijk op het forum.
    We zien het resultaat ook al, want het dagelijks bezoek op de site is sinds de prijsvragen belangrijk toegenomen.
    duidelijker kan het bijna niet, dank je .

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    antwoord op vraag 3: Burn-E ???

    dat is ook een extra filmpje maar meer een aanhangsel van de hoofdfilm, dan echt een los filmpje zoals de PIXAR short's beroemd zijn.
    "Presto" staat er ook op en is wel echt zo'n mooi op zichzelfstaand project.
    Die zal dan ook ooit op een pixar short verzamelaar komen en niet Burn-E.
    Inderdaad.
    Goede antwoord zou "Presto" moeten zijn.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Dan loont het misschien zelfs om een lid van de site een "edge" te geven in de sweepstakes... bijvoorbeeld door ze 2x mee te laten dingen in de pool t.o.v. niet leden.

    Volgens mij is dit wettelijk niet toegestaan. Uit een ver verleden (heb dit ooit moeten leren voor mijn studie) mag je in een open sweepstake niet zomaar mensen voortrekken... Weet niet of de regels inmiddels gewijzigd zijn.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LJ Bekijk bericht
    Volgens mij is dit wettelijk niet toegestaan. Uit een ver verleden (heb dit ooit moeten leren voor mijn studie) mag je in een open sweepstake niet zomaar mensen voortrekken... Weet niet of de regels inmiddels gewijzigd zijn.
    Ah .. OK... Dan lijkt het me idd not done. Was me puur bedoeld om DVD.nl meer inschrijvers op te leveren natuurlijk

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    antwoord op vraag 3: Burn-E ???

    dat is ook een extra filmpje maar meer een aanhangsel van de hoofdfilm, dan echt een los filmpje zoals de PIXAR short's beroemd zijn.
    "Presto" staat er ook op en is wel echt zo'n mooi op zichzelfstaand project.
    Die zal dan ook ooit op een pixar short verzamelaar komen en niet Burn-E.

    Ik ben misschien een beetje laat hiermee, maar toch:

    de vraag was: welke NIEUWE korte film staat op de dvd, Presto is niet nieuw. Hij draaide al in de bios en was te koop via iTunes. Burn-E is wel nieuw, en het is een korte film, net zoals Mike's New Car en Mater and the Ghostlight nieuwe kortfilms waren.

    Het enige goede antwoord op de eerste vraag is eigenlijk 2805, dit is het jaartal dat je terug kunt vinden in zowel Wall-E als in Burn-E.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •