De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Sony DVP S536D

  1. #1

    Standaard Sony DVP S536D

    Ik heb een kennis met een Sony DVP S536D DVD speler.
    Wie weet hoe deze speler regiovrij gemaakt moet worden, of heeft hier ervaring mee. Via het internet kom ik er niet echt uit.



    Groetjes
    Rob

  2. #2

    Standaard

    Hoi,
    Via www.dvdplus.nl is het mogenlijk om deze speler regiovrij te laten maken. Houd er echter wel rekening mee dat dit een vrij dure aangelegenheid zal gaan worden (rond de 125 euro, schat ik) Het is mogenlijk om je e-mail adres op de website achtertelaten, dan krijg je zo snel mogenlijk alle info rond deze speler toegemaild (inclusief prijs enz.) Deze manier van regiovrij maken is volgens mij wel een van de beste, aangezien er echt twee nieuwe chips worden geplaatst en er buiten het regiovrij zijn nog meer voordelen aan kleven (macrovision vrij, RCE vrij, directe menu toegang).

    Suc-6

  3. #3

    Standaard

    Ik heb eenzelfde speler en ik heb 'm ook laten 'helpen' bij DVDPlus. Ondanks de hoge kosten (kan gewoon niet anders bij deze speler) ben ik er dik tevreden mee. Als je dan toch een Sony hebt, heb je 2 keuzes: of duur laten ombouwen óf een Hiteker (oid) erbij kopen voor de regiovrije DVD's...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •