De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Samsung LE40A552

  1. #1

    Standaard Samsung LE40A552

    Hoi,

    Ik zit erover te denken om mijn hd ready van samsung te gaan vervangen met de full hd, en dan met de LE40A552. Nu lees ik alleen op internet veel verhalen. de een is helemaal lyrisch terwijl de ander vooral afgeeft op het geluid.

    Nu ga ik de vraag maar hier stellen, wie heeft hem of heeft ervaring met deze tv?

  2. #2

    Standaard

    ik heb hem.
    heel goede tv qua beeldkwaliteit.
    geluid vind ik normaal,voor dagelijkse programmas en zo.
    bij films moet je gewoon je surround set gebruiken.

  3. #3

    Standaard

    Ja voor films heb ik hem zoiezo op surround staan,
    Nou dan denk ik toch maar dat ik voor deze tv ga, want de prijs vind ik in tegenstelling tot andere full hd's goed meevalle. hij was nou 749

  4. #4

    Standaard

    Ook ik heb interesse in deze tv.
    Zijn er meer mensen met ervaringen?
    Heb jij hem al gekocht Arjan?
    Hoe zijn de kleuren, en het zwart?

    Groeten.

  5. #5

    Standaard

    Nou ik ben er wel achter dat het hem gaat worden, hebben het alleen ff een maandje of 1 a 2 moeten uitstellen ivm ineens een uitgave in huis waar ik niet op had gerekend

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Nou ik ben er wel achter dat het hem gaat worden, hebben het alleen ff een maandje of 1 a 2 moeten uitstellen ivm ineens een uitgave in huis waar ik niet op had gerekend

    Ai, dat is altijd minder leuk. Ik ga binnenkort eens in een winkel kijken of ik hem aan het werk kan zien.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze TV in mijn Home Cinema set staan, prachtig beeld, aangesloten op mijn HTPC, dus goede upscaling door HTPC zelf. als surroundset heb ik de Onkyo HT-s990THX. 7.1 surround

  8. #8

    Standaard

    Ik heb inmiddels de Philips 37PFL5603D/10 besteld. In de winkel vond ik deze het mooiste beeld geven. Dit zal deels ook wel aan de instellingen liggen. In verband met het grotere formaat heb ik ook nog gekeken naar de 42PFL5603D/12. Maar ook hier won de 37 het van de 42 qua beeld en heb toen dus gekozen voor een paar inch kleiner.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •