De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Naam Horrorfilm gezocht!

    Beste forummers,

    ik herinner mij een film waarin een verkrachter een meisje ( wellicht 2 ) in zijn huis had en daar de gruwelijkste dingen mee deed..herinner me ook dat hij in een deel vd film word opgehangen ( of iig dood wordt gewaand ) en dan toch nog leeft..wie helpt mij verder?????
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Bedoel je "Extremities":

    Deze film laat je op het puntje van je stoel zitten! Farrah Fawcett zet een 'geweldige vertolking' (the hollywod reporter) neer als vrouw die het heft in handen neemt tegen diegene die geprobeerd heeft haar te verkrachten. Ternauwernood ontsnapt aan een verkrachter, wordt Marjorie (Fawcett) gekweld door het idee dat haar aanvaller (James Russo) weet waar zij woont. Wanneer hij inderdaad op haar stoep staat en haar constant fysiek en psychisch aanvalt, lukt het Marjorie om hem te overmeesteren. Vol angst en afkeer beraamt zij samen met haar huisgenoten een plan om het recht in eigen hand te nemen. Haar woede neemt haar echter zo in beslag dat ze al snel balanceert op de dunne scheidslijn tussen recht en wraak.

  3. #3

    Standaard

    Nee volgens mij niet!
    Volgens mij was het uiteindelijk een man die wist te achterhalen waar de verkrachter zat.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat je Hard Candy bedoelt.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #5

    Standaard

    Nee, die film ken ik en is het niet..hij is een stuk ouder !!
    hoop dat iemand nog een ingeving krijgt!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Hm, ik weet volgens mij welke je bedoelt. Heb hem een paar maanden terug op Film1 langs zien komen. Niet al te hoge kwaliteit video, lijkt een beetje op amateurfootage, en geen hele goeie en/of bekende acteurs.

    Alleen heb ik geen idee van de titel.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #8

    Standaard

    We hebben hier een algemeen topic voor waar de vraag eventueel opnieuw gesteld kan worden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •