Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 1117181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 559 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Dan zal het wel verkeerd in de papieren folder staan.. jammer, want 15 voor 2 vind ik weer te veel.. dan wordt het geen tripje naar de MM.

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Dan zal het wel verkeerd in de papieren folder staan.. jammer, want 15 voor 2 vind ik weer te veel.. dan wordt het geen tripje naar de MM.
    ????????????????????????????????????????????????? Ik begrijp hier soms helemaal niets van.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ????????????????????????????????????????????????? Ik begrijp hier soms helemaal niets van.
    waarvan niet?

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    waarvan niet?
    Dat jij het luttele bedrag van slechts 15 euro voor 2 Blu-ray's al te veel geld vindt. Man, dat is toch spot- en spot goedkoop?!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat jij het luttele bedrag van slechts 15 euro voor 2 Blu-ray's al te veel geld vindt. Man, dat is toch spot- en spot goedkoop?!
    Ja, ik vind dat teveel (tegenwoordig), mijn limiet is 5 euro voor een bluray (een hele HELE uitzondering daargelaten, bij sets etc kijk is dus naar wat de gemiddelde prijs per disc het zou zijn).
    Je moet voor jezelf ergens een grens trekken, anders zou ik ook niet zo'n enorme collectie hebben, naast dat inmiddels een gebrek aan ruimte steeds een groter probleem begint te worden. Ik heb nog zoveel films te kijken dat ik ook rustig kan wachten tot de prijs van de films gedaald is. Daarom baal ik ook zo van veel 3D bluray's dat daar de prijs achterlijk hoog van blijft (20+ vindt ik sowieso veel te veel, ook al bij release, zeker omdat het verschil tussen de 2D en 3D disc vaak enorm is).

  6. #506

    Standaard

    5 euro is wel erg laag, dat is voor B/C titels uit de grabbelbak of tweedehands. Misschien eens een keer een oude backcatalog uitgave. Maar het gros is echt wel wat meer waard. Ik vind zelf de actie van de MM een prima prijsniveau hebben voor hetgeen ze aanbieden.

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In Arnhem ook 2 voor 10 in de folder
    Hier ook in de folder 2 voor 10, DVD's en Blu rays , keuze uit ruim 150 titels....
    alleen de meeste heb ik al
    Have fun and enjoy your collection

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    5 euro is wel erg laag, dat is voor B/C titels uit de grabbelbak of tweedehands. Misschien eens een keer een oude backcatalog uitgave. Maar het gros is echt wel wat meer waard. Ik vind zelf de actie van de MM een prima prijsniveau hebben voor hetgeen ze aanbieden.
    Nou, dat zijn zeker verre van B/C titels uit de grabbelbak of tweedehands, ik heb zo meer dan 800 titels gekocht voor bluray alleen al. Als je af en toe een film koopt dan is die 15 euro voor 2 wel de moeite waard, maar als je zoveel films al hebt en koopt als ik, dan is die 15 euro gewoon teveel, tenzij het misschien 2 3D blurays zijn van A-films.
    Elysium en dawn of the planet of the apes zijn ondertussen ook al een behoorlijk oude titels, als je gewoon goed rondkijkt kun je redelijk vaak toch gewoon veel A films voor 5 euro op bluray krijgen (ook 3D). En jezelf een limiet stellen maakt het ook nog best leuk om soms films goedkoper te kunnen krijgen. Laast nog via Zavi, Jurassic park en Jurassic World 3D als pack voor 15 euro, terwijl eigenlijk 1-4 samen ook voor 15 te krijgen was. Indiana jones 1-4 voor 15 euro, en Robocop 1-3 voor 9 euro. Op dit moment is er overigens ook een summersale bij savi.

  9. #509

    Standaard

    Gisteravond even bij de Media Markt Arena geweest en daar hing een rectificatie bij de 'grabbelbak'. Dus de prijs is 2 voor 15, met een excuus voor de fout in de folder.

    Er lagen hier overigens nog minder titels dan online, dus dat "meer dan 150 titels" is wat overdreven...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Gisteravond even bij de Media Markt Arena geweest en daar hing een rectificatie bij de 'grabbelbak'. Dus de prijs is 2 voor 15, met een excuus voor de fout in de folder.

    Er lagen hier overigens nog minder titels dan online, dus dat "meer dan 150 titels" is wat overdreven...
    Dank voor de info Ludo, voor DVD's was 2 voor 10 euro een redelijk leuke prijs geweest, maar 15 euro voor mij niet
    een lokker, voor blu rays is 2 voor 15, mits wat knappe titels nog wel aardig, maar als er niet veel keus is......

    Heb ook een luxe probleem, weet ook haast niet meer waar ik ze bergen moet, wacht wel af tot de titels die
    ik wel wil hebben voor een leuke prijs voor mijn voeten lopen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank voor de info Ludo, voor DVD's was 2 voor 10 euro een redelijk leuke prijs geweest, maar 15 euro voor mij niet
    een lokker, voor blu rays is 2 voor 15, mits wat knappe titels nog wel aardig, maar als er niet veel keus is......
    Even een correctie mijnerzijds: de DVD's zijn nog wel 2 voor 10 euro. Alleen voor de Blu-ray's geldt een aanpassing naar 2 voor 15.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #512

    Standaard

    Zo'n bijzondere actie is dit nu toch ook weer niet. Bij Media Markt liggen dergelijke titels toch altijd zelfs aan nog lagere prijzen in de afgeprijsde rekken. En dan bedoel ik niet de grabbelbak. Maar gewoon films al vanaf ze bijna een jaar uit zijn,
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #513

    Standaard

    Gisteren avond bij MM te Eindhoven (stad) geweest. Een beetje van hetzelfde verhaal als hier boven. Alleen een rijtje rectificatie bordjes, maar welke blu-ray's nu onder de actie vielen... geen idee. Erg rommelig.

    Voor een goede Blu-ray is "2 voor 15" niet te veel naar mijn idee. Zavvi is niet helemaal vergelijkbaar (import).

  14. #514

    Standaard

    Ik vindt 2 voor 15 euro ook een prima prijs (2 voor 20 ook).

    Alleen waarmee ik zit is dat de Nederlandse catalogus zo "KLEIN" is dat gezien m.b.t. wat ik al in mijn bezit heb en "nog" verkrijgbaar of in de winkel aanwezig is,
    het me vrijwel nooit meer lukt om 2 of 3 voor mijn interessante titels bijelkaar te krijgen. En dan is een tripje naar de MM met enkele reisafstand ca. 25km oninteressant.
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #515

    Standaard

    Bij mijn MediaMarkt (Hoorn) precies hetzelfde alleen een bordje. Kreeg daar te horen dat het voor hun niet te doen was om alle titels uit de normale rekken te vissen en om te stickereren voor een actie van 1 week. Heb dus gewoon een aantal titels gepakt, naar de medewerker gelopen en gezegd dat deze op de website in de actie zaten en kreeg toen een factuur om 15 euro af te rekenen. Dus als er op de website nog interessante titels staan dan kun je die bij je lokale winkel ook gewoon meenemen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  16. #516

    Standaard

    In Zwolle stonden ze (zoals gewoonlijk, en dit bedoel ik positief) ergens apart in een rek, voor € 7,50. Je hoefde er dus niet eens twee of een veelvoud mee te nemen. Een aantal van de titels waren eerder goedkoper (WB titels voor € 5,00, DFW actie 2 voor € 12,-).

    Trouwens in Zwolle (mag aannemen ook in andere filialen) loopt ook nog een actie Blu-ray's voor € 5,00 met hoofdzakelijk Sony titels (ongeveer dezelfde titels als onlangs de 10 voor € 50,00 bij bol.com).

    Vreemd genoeg zit Point Break (2015) in beide actie's.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 08-08-2017 om 09:21 Reden: aanpassing actie

  17. #517

    Standaard

    Pas in de MM Zwolle geweest en viel mij op dat veel UHD titels 5,- goedkoper waren dan elders.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  18. #518

    Standaard

    In Utrecht stonden ze ook apart in een rek. Jammer genoeg was het aanbod waardeloos (zoals het gehele filmaanbod daar eigenlijk waardeloos is). Een stuk of 15 titels, that's it.

  19. #519

    Standaard

    Vanaf morgen t/m 29 oktober is het weer 3 halen, 2 betalen. Geldig op het gehele assortiment muziek en film. Alle combinaties mogelijk. Goedkoopste artikel is gratis, aldus de folder.

  20. #520

    Standaard

    Na Nederland zijn wij nu aan de beurt, Van 13 november tot en met 19 november 2+1 gratis.

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Na Nederland zijn wij nu aan de beurt, Van 13 november tot en met 19 november 2+1 gratis.
    Vanwaar heb je die info?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #522

    Standaard

    Staat op facebook.

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vanwaar heb je die info?
    Reclamefolder app op mijn iPad.

  24. #524

    Standaard

    Nu bij Mediamarkt NL de volgende Sony UHD titels voor maar € 19,99 t/m eind April:

    The 5th Wave
    The Da vinci code
    The Amazing Spider-man
    The Amazing Spider-man 2
    Angels & Demons
    The Angry Birds Movie
    Arrival (2016)
    Billy Lynn's Long Halftime Walk
    Bram Stoker's Dracula
    The Bridge on the River Kwai
    Chappie
    Close Encounters of the third Kind
    Concussion
    Few Good Men
    Ghostbusters (2016)
    Ghostbusters
    Ghostbusters 2
    Girls night out
    Hancock
    Inferno
    Jumanji
    Labyrinth
    Life (2017)
    The magnificent seven (2016)
    Men in Black
    Men in Black 2
    Men in Black 3
    Passengers
    Pineapple Express
    Resident Evil: The Final Chapter
    Resident Evil: Vendetta
    Risen
    Salt
    Sausage Party
    The Shallows
    The Smurfs 2
    The Smurfs
    Smurfs: The Lost Village
    Spider-man
    Spider-man 2
    Spider-man 3
    Starship Troopers: Traitor of Mars
    T2: Trainspotting
    Underworld: Bloodwars

    Bron: Ze waren aan het stickeren in Eindhoven & ik heb van de afdelingschef deze lijst gehad met deelnemende titels.

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nu bij Mediamarkt NL de volgende Sony UHD titels voor maar € 19,99 t/m eind April:

    Bron: Ze waren aan het stickeren in Eindhoven & ik heb van de afdelingschef deze lijst gehad met deelnemende titels.
    Op hun site zitten veel titels ook in de 3 voor € 50 actie.

Pagina 21 van 23 EersteEerste ... 1117181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •