Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 559 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Op hun site zitten veel titels ook in de 3 voor € 50 actie.
    linkje?

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    linkje?
    De banner werkt niet, dus hier een linkje naar alle UHD's: http://www.mediamarkt.nl/nl/category...DUCTLIST&page=

  3. #528

    Standaard

    Vanaf a.s maandag 21 Mei tot & met zondag 27 Mei is het weer 3 halen, 2 betalen bij Media Markt Nederland

  4. #529

    Standaard

    Vanaf donderdag 17 tot & met zondag 20 Oktober is het weer 3 halen, 2 betalen bij Media Markt Nederland

    Bron: Afdelingsleider MM Eindhoven

  5. #530

    Standaard

    Volgens de nieuwe folder is het van 3 t/m 15 december (al)weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's en Blu-ray's. Het goedkoopste artikel krijg je gratis.

  6. #531

    Standaard

    Weet je toevallig of die titels in de 2 voor €10 en 2 voor €15 gewoon €5 of €7,50 per stuk zijn of duurder? Anders heb je er 3 voor €10 en 3 voor €15.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Weet je toevallig of die titels in de 2 voor €10 en 2 voor €15 gewoon €5 of €7,50 per stuk zijn of duurder? Anders heb je er 3 voor €10 en 3 voor €15.
    In Zwolle zijn ze gewoon € 5,00 of € 7,50 per stuk. Dus ja klopt, je hebt er dan 3 voor € 10,00 of € 3 voor € 15,00. Zag vorige week ook een nieuwe 2 voor € 15,00 actie met bioscoopkaartjes. Hier zaten nieuwe titels tussen. Gewoon € 7,50 geprijsd.

  8. #533

    Standaard

    Momenteel (bij geselecteerde vestigingen) de volgende titels op blu-ray voor 10 euro per stuk (dvd 8 euro).
    Let op! de actie geldt van 23 t/m 26 Januari en niet bij alle vestigingen.


    Ad Astra
    Spider Man - Far from home
    Aladdin
    X-Men Dark Phoenix
    Dumbo
    Anabelle Comes home
    Child's play
    Godzilla King of the monsters
    John Wick 3 Steelbook
    MIB International
    Midsommar
    Bohemian Rhapsody
    Angry Birds 2
    Playmobil de film

    Vestigingen die meedoen zijn:

    Enschede, Hengelo, Eindhoven, Den Haag, Tilburg, The Corner, Zwolle, Hoog Catharijne, Breda, Middelburg, Ede, Arnhem, Apeldoorn en Amsterdam Centrum
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  9. #534

    Standaard

    De Media Markt in het centrum van Eindhoven heeft ook een UHD-actie (€ 15,- per stuk) en een 3 voor € 20,- actie.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Media Markt in het centrum van Eindhoven heeft ook een UHD-actie (€ 15,- per stuk) en een 3 voor € 20,- actie.
    Is die actie er morgen ook nog zo dat je weet ?

    Edit:Zie tot zondag
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-01-2020 om 09:16

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Media Markt in het centrum van Eindhoven heeft ook een UHD-actie (€ 15,- per stuk)
    Ook online, alhoewel ik natuurlijk niet weet of het dezelfde titels zijn (net in Zwolle niet gezien).

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Media Markt in het centrum van Eindhoven heeft ook een UHD-actie (€ 15,- per stuk) en een 3 voor € 20,- actie.
    Zijn ze de voorraad aan het uitverkopen om de afdeling op te kunnen heffen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn ze de voorraad aan het uitverkopen om de afdeling op te kunnen heffen?
    Dat hoop ik niet.

  14. #539

    Standaard

    Ook in Heerlen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Momenteel (bij geselecteerde vestigingen) de volgende titels op blu-ray voor 10 euro per stuk (dvd 8 euro).
    Let op! de actie geldt van 23 t/m 26 Januari en niet bij alle vestigingen.


    Ad Astra
    Spider Man - Far from home
    Aladdin
    X-Men Dark Phoenix
    Dumbo
    Anabelle Comes home
    Child's play
    Godzilla King of the monsters
    John Wick 3 Steelbook
    MIB International
    Midsommar
    Bohemian Rhapsody
    Angry Birds 2
    Playmobil de film

    Vestigingen die meedoen zijn:

    Enschede, Hengelo, Eindhoven, Den Haag, Tilburg, The Corner, Zwolle, Hoog Catharijne, Breda, Middelburg, Ede, Arnhem, Apeldoorn en Amsterdam Centrum

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Media Markt in het centrum van Eindhoven heeft ook een UHD-actie (€ 15,- per stuk) en een 3 voor € 20,- actie.
    Utrecht ook. Die 3 voor 20 heb ik niet gezien. De 4K's waren inderdaad € 15 per stuk. Ik heb 3 titels gekocht.

  16. #541

    Standaard

    Vanaf Maandag 27 Juli tot en met Zondag 2 Augustus weer de actie ''3 halen, 2 betalen''

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf Maandag 27 Juli tot en met Zondag 2 Augustus weer de actie ''3 halen, 2 betalen''
    Een week later ook in België.

  18. #543

    Standaard

    In December (waarschijnlijk tussen Sinterklaas & Kerstmis) is er weer de actie ''3 halen, 2 betalen''. De exacte datum is nog niet bekend, maar zodra ik deze weet, zal ik het uiteraard hier melden!

    Dit nieuws heb ik vandaag ontvangen!

  19. #544

    Standaard

    Je mag tegenwoordig blij zijn als ze bij een MM al 4 titels in huis hebben. Bij die marktverprutsers haal ik geen films meer. Vroeger ging je nog wel eens naar een MM om lekker in de bakken te spitten, tegenwoordig is er amper keus en wat er al ligt lijkt oude rommel van vroeger die ze tegen hoge prijzen nog denken te slijten.

    Jammer dat de online winkels nog steeds niet in staat lijken te zijn om alle info van een schijfje te verstrekken, in mijn geval betekent dat dan dat ik geen aankoop doe en steeds minder doe.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #545

    Standaard

    In MM Eindhoven is er nog een ruime keuze aan films, in tegenstelling tot andere winkels van MM.

  21. #546

    Standaard

    Ik neem aan dat die actie ook online geldt? Want het lijkt me niet de bedoeling dat men in deze tijden naar de Media Markt gaat om voor zijn plezier te gaan winkelen. Het had de Media Markt gesierd als ze deze actie alleen via de webshop hadden aangeboden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #547

    Standaard

    Vanaf Maandag 7 December weer de actie ''3 halen, 2 betalen''.

    Hoelang de actie gaat duren is nog niet bekend, want waarschijnlijk langer dan 1 week.




  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf Maandag 7 December weer de actie ''3 halen, 2 betalen''.

    Hoelang de actie gaat duren is nog niet bekend, want waarschijnlijk langer dan 1 week.



    Al bekend welke titels?

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Al bekend welke titels?
    Geen specifieke titels. 3 kopen is 2 betalen, waarbij je de goedkoopste (als die er is) 'gratis' krijgt. Het grootste voordeel heb je dus als je drie producten met dezelfde prijs koopt en daarbij het liefst zo duur mogelijk. Of dit ook voor andere producten geldt (3 TV's en/of wasmachines kopen en maar 2 betalen), weet ik niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het grootste voordeel heb je dus als je drie producten met dezelfde prijs koopt en daarbij het liefst zo duur mogelijk.
    Het eerste ben ik met je eens, kopen in dezelfde prijsklasse. Ben het laatste niet helemaal met je eens. Ligt er ook aan hoeveel geduld je hebt, met het kopen van een nieuwe titel. Op de korte termijn natuurlijk wel.

    Maar als je nu b.v. 3 nieuwe UHD titels koopt á € 30,- ben je met 3 halen 2 betalen € 60 kwijt. Wacht even een paar maanden, en deze titels zitten in een 2 voor € 30,00 of zijn € 14,99 bij Bol, Amazon NL of Media Markt Online.

    Helaas hanteert Media Markt soms nog veel te hoge prijzen in de winkel b.v. UHD Doctor Sleep € 39,00. Zag laatst de Blu-ray van Emma. (2020) voor € 39,95!

    Kom en koop er helaas ook steeds minder.

Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •