Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 559 van 559 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Jij geeft precies dat aan waarom ik meestal dit soort acties aan mij voorbij laat gaan. Het voordeel is te gering, zeker als je enig geduld kunt betrachten. Als het je al lukt om 3 titels te vinden in de beperkte collectie van Media Markt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #552

    Standaard

    Net de nieuwe folder van Media Markt ontvangen. Zoals eerder gemeld vanaf 7 december a.s. 3 halen 2 betalen op het gehele assortiment film en muziek. Actie loopt t/m 17 december 2020.

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Net de nieuwe folder van Media Markt ontvangen. Zoals eerder gemeld vanaf 7 december a.s. 3 halen 2 betalen op het gehele assortiment film en muziek. Actie loopt t/m 17 december 2020.
    De 3 halen, 2 betalen actie bij Media Markt (die vandaag begonnen is) zou tot & met 17 December duren, maar is verlengd tot & met 24 December!!!

  4. #554

    Standaard

    Vanaf vandaag tot en met 3 januari, 3 + 1 gratis in de Belgische vestigingen.

    Je leest het goed 3 (dus niet 2) + 1 gratis.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf vandaag tot en met 3 januari, 3 + 1 gratis in de Belgische vestigingen.

    Je leest het goed 3 (dus niet 2) + 1 gratis.
    Gaan de Belgen nu ook al krenterig doen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #556

    Standaard

    Vanaf morgen (Maandag 26 Juli 2021) is er weer de actie 3 halen 2 betalen op het gehele assortiment film en muziek. Actie loopt t/m Zondag 1 Augustus 2021).

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanaf morgen (Maandag 26 Juli 2021) is er weer de actie 3 halen 2 betalen op het gehele assortiment film en muziek. Actie loopt t/m Zondag 1 Augustus 2021).
    Welk assortiment?
    Een week of 3 geleden sinds lange tijd (een half jaar? Langer?) de vestiging in Eindhoven binnengelopen; er staat amper wat plus het is veelal goedkoper op Amazon.

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Welk assortiment?
    Een week of 3 geleden sinds lange tijd (een half jaar? Langer?) de vestiging in Eindhoven binnengelopen; er staat amper wat plus het is veelal goedkoper op Amazon.
    Ik las juist in een ander topic dat MM Eindhoven nog ruim vertegenwoordigd zou zijn wat betreft films en muziek. Ik ben dus wel benieuwd wat er onder 'ruim' wordt verstaan...

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik las juist in een ander topic dat MM Eindhoven nog ruim vertegenwoordigd zou zijn wat betreft films en muziek. Ik ben dus wel benieuwd wat er onder 'ruim' wordt verstaan...
    Muziek kan ik niet over oordelen aangezien ik daar aan voorbijgelopen ben (zag wel een rek met vinyl).
    Filmaanbod was een fractie van wat het ooit was.
    Overigens heb ik het over MM Eindhoven Centrum. Er zit er ook nog een op Ekkersrijt (een meubel/woonboulevard aan de noordrand). Geen idee hoe het daar nu gesteld is.

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •