De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cyberhome CH-DVD-302

    De (nieuwe) DVD speler van Cyberhome, de . CH-DVD-302 wordt voor €249,- (inclusief €150,- huurtegoed dus eigenlijk €99,-) bij Videoland te koop aangeboden. Dit heb ik ook al in een ander post gemeld, maar daar heb ik tot nu toe geen reactie op mogen ontvangen...

    Ik ben mij een beetje aan het orienteren om een speler aan te schaffen en nu heb ik de volgende vragen over deze aanbieding van Videoland:

    [list=a][*]Is er iemand die ervaring heeft met de Cyberhome DVD-spelers en misschien zelfs al met de CH-DVD-302?[*]Zijn dit (redelijk) goede (budget) spelers?[*]Zo nee, waarom niet?[*]Als laatste de hamvraag: is dit dus een goede aanbieding?[/list=a]

    Hopelijk krijg ik nu wel wat reacties op mijn vragen...

  2. #2

    Standaard

    Tuurlijk is dit een goeie aanbieding, voor 99 euro een dvdspeler is natuurlijk geen geld. Voor een mening over de speler kun je het beste de search functie gebruiken, er staat genoeg op het forum over deze spelers, en die zijn niet allemaal positief, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  3. #3

    Standaard

    of het een goed aanbod is? hangt er van af of je vaak een filmpje huurt, anders kun je beter voor een andere gaan

  4. #4

    Standaard

    Hij wordt bij Hardwarezone.nl aangeboden voor € 145,--

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •