Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Oke, maar dat zijn de Nederlandse uitvoeringen.
    M.u.v die nieuwe Dreamwork releases mag je er van uit gaan dat Nederlandse uitgaves, Nederlandse ondertitelingen hebben.
    Daar mag je van uit gaan ...... maar helaas is het niet zo !!!

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Gewoon geen 3d films meer kopen van dreamworks ..... schandalig dat ze niks aan het probleem doen !!!!! Take it or leave it .... zo ga je niet met de consument om !!!! Volgende stap is KASSA ...... Volgende waarschuwing mensen ..... De Shrek 3d bevatten ook geen ondertiteling !!!!!

    Ik verwacht dat alle Shrek-films 3d geen nl-ot zullen hebben, en enkel nl-spraak. De (gratis) promotiebox Shrek 3d films had ook geen nl-ot. Die zulen ze over hebben en nog even voor een mooie prijs op de markt zetten.
    Ik ga deze Dreamwork titels zoveel mogelijk boycotten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik verwacht dat alle Shrek-films 3d geen nl-ot zullen hebben, en enkel nl-spraak. De (gratis) promotiebox Shrek 3d films had ook geen nl-ot. Die zulen ze over hebben en nog even voor een mooie prijs op de markt zetten.
    Ik ga deze Dreamwork titels zoveel mogelijk boycotten.
    Helaas is het zo .... ze hebben allemaal geen ondertiteling !!!! Ik boycot met je mee .....

  4. #279

    Standaard

    Zoals ik het inschat zijn alle Dreamwork titels welke voorheen promo's waren, gewoon precies hetzelfde uitgebracht als de promo's.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Zoals ik het inschat zijn alle Dreamwork titels welke voorheen promo's waren, gewoon precies hetzelfde uitgebracht als de promo's.
    Heb er zelf op zich niet zo'n probleem mee daar ik al die promo's meteen op eBay koop maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon belachelijk wat ze doen!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #281

    Standaard

    Gisteren de Smurfen op 3D gezien.
    Hoewel ik er 0.0 van tevoren van verwachtte, moet ik zeggen dat het op 3D een toppertje is.
    Heel mooi gemaakt en een hele leuke jeugdfilm.
    Zeer zeker de moeite waard om een keer te kijken.

    Overigens de Engelse import heeft o.a Nederlande en Belgische spraak en Nederlandse ondertiteling.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Gewoon geen 3d films meer kopen van dreamworks ..... schandalig dat ze niks aan het probleem doen !!!!! Take it or leave it .... zo ga je niet met de consument om !!!! Volgende stap is KASSA ...... Volgende waarschuwing mensen ..... De Shrek 3d's bevatten ook geen ondertiteling !!!!! Staat wel op verpakking .... valt dit niet onder misleidende reclame ..... wetende als uitgever dat de fout er is !!!
    Nee, dat is geen misleidende reclame. Sterker nog, het is niet eens reclame. Het is productinfo, dus da's iets heel anders. Ga je ook klagen als er een spelfout op de hoes staat?

    De blurays worden enkele maanden van te voren in productie gezet. Dat betekent dat dus ook de verpakkingen enkele maanden van de voren worden gemaakt. Als dan blijkt dat er een fout met de mastering is gemaakt (en meestal merk je dat pas als-ie in de winkel ligt), dan kun je niet effe snel nieuwe hoezen maken, laat staan een nieuwe master. De master wordt namelijk niet alleen voor Nederland gemaakt, maar ook voor andere landen. Daar zou dus ook de productie voor moeten worden opgeschort, terwijl ze helemaal geen behoefte aan NL ondertiteling hebben.

    Een oplossing zou zijn om een speciale nieuwe master voor NL te maken, maar dat duurt een paar maanden, en gezien het afzetgebied (NL stelt niets voor in vergelijking met Frankrijk, Duitsland of de UK) zou dit ook te duur zijn. Heb jij zin om 35 of 40 euro voor deze blurays te betalen? Nee toch... want dan ga je weer huilie-huilie doen dat ze te duur zijn.

    Beste oplossing: als je geen NL ondertiteling nodig hebt, gewoon kopen. En als je écht NL ondertiteling nodig hebt: niet kopen. Heel simpel. Dreigen met Kassa en dat soort dingen slaat nergens op. Je hebt namelijk gewoon de keus om iets niet te kopen.
    Concertagenda op Podiuminfo

  8. #283

    Standaard

    Heel uw betoog gaat wel enkel op voor zij die hier op voorhand al van op de hoogte zijn. De niet-wetende koper in de winkel zal zich wel bedrogen voelen. Het minste wat de verdeler kan doen is stickers op de verpakking plakken of deze naar de winkeliers sturen.

    Maar echter in deze wereld is zulke eerlijkheid niet meer een vereiste, en is eerder "ach so what?" de norm.

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Nee, dat is geen misleidende reclame. Sterker nog, het is niet eens reclame. Het is productinfo, dus da's iets heel anders. Ga je ook klagen als er een spelfout op de hoes staat?.
    Ook productinfo is een vorm van marketing, t is tenslotte ook bedoeld om je waren aan te prijzen. De consument moet erop kunnen vertrouwen dat de vermelde specificaties kloppen. Dus ja de fabrikant valt hier zeker wel iets te verwijten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Als dan blijkt dat er een fout met de mastering is gemaakt (en meestal merk je dat pas als-ie in de winkel ligt), dan kun je niet effe snel nieuwe hoezen maken, laat staan een nieuwe master..
    Ook dan valt de fabrikant iets te verwijten, namelijk het niet hebben van een fatsoenlijke kwaliteitscontrole.

    Bovendien is het niet zo'n ramp als jij t doet voorkomen. Er zijn zat voorbeelden waarbij de problemen wel netjes en relatief snel worden opgelost. Het is nu aan Dreamworks om op te staan en te laten zien dat ze het net zo goed met de consument voorhebben als die andere distributeurs!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Beste oplossing: als je geen NL ondertiteling nodig hebt, gewoon kopen. En als je écht NL ondertiteling nodig hebt: niet kopen. Heel simpel. Dreigen met Kassa en dat soort dingen slaat nergens op. Je hebt namelijk gewoon de keus om iets niet te kopen.
    Beetje solidariteit is je ook vreemd geloof ik. Deze wanproducten zouden hier in NL helemaal niet verkocht moeten worden. Als iemand toch zonder ondertiteling kan dan kan je diegene beter aanraden te importeren, zijn ze 9 van de 10 keer nog voordeliger uit ook!

    En idd je hoeft niet te kopen, maar dat is erg makkelijk als je de keus hebt uit een product dat door diverse bedrijven op de markt wordt gebracht.
    In dit geval gaat het om een film die maar door 1 maatschappij wordt aangeboden, als je die film wilt hebben dan ben je dus verplicht hem van hun af te nemen. Je hebt dus geen keus!
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 19-12-2011 om 12:40

  10. #285

    Standaard

    Wat een blasé en ongefundeerde reactie van marcel. Productinfo op de verpakking moet juist zijn, anders is het misleiding van de consument.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jimmy Simons Bekijk bericht
    Wat een blasé en ongefundeerde reactie van marcel. Productinfo op de verpakking moet juist zijn, anders is het misleiding van de consument.
    Helemaal mee eens.... @marcel: bij aankoop van die box wordt je als consument niet voor een keuze gesteld, en daarom kan je als consument niet de keuze maken om het niet te kopen, snappie? Als je voor je aankoop zou weten dat de BD's geen NL ondertiteling bevatten dan zou je hele betoog over keuzevrijheid nog wel opgaan, maar nu totaal niet. Daarnaast de discussie reclame/productinfo vind ik dit geval een beetje lood om oud ijzer want het gaat in beide gevallen om informatie verschaffing. En ook met de solidariteit ben ik het mee eens, want hoeveel re-issues zijn er gedaan naar aanleiding van aanhoudend klagen van de consument? Juist....
    En daarnaast klopt je wetenschap van het fabricage proces ook voor geen meter, want ten eerste zijn er (zoals rvvnr1 al aangeeft) diverse kwaliteitscontroles en ten tweede is de betreffende box een promotie artikel geweest voor een bepaalde klant van Dreamworks en dat deze bij een HDTV werd geleverd. Er is dus geen specifieke mastering gemaakt voor een bepaald afzetgebied, en Dreamworks heeft de oorspronkelijke release gewoon gecopy-paste en met verkeerde info op de winkelverpakking geleverd aan de winkels.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jimmy Simons Bekijk bericht
    Wat een blasé en ongefundeerde reactie van marcel. Productinfo op de verpakking moet juist zijn, anders is het misleiding van de consument.

    Helemaal mee eens, dat betoog ging wel heel kort door de bocht.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Nee, dat is geen misleidende reclame. Sterker nog, het is niet eens reclame. Het is productinfo, dus da's iets heel anders. Ga je ook klagen als er een spelfout op de hoes staat?

    De blurays worden enkele maanden van te voren in productie gezet. Dat betekent dat dus ook de verpakkingen enkele maanden van de voren worden gemaakt. Als dan blijkt dat er een fout met de mastering is gemaakt (en meestal merk je dat pas als-ie in de winkel ligt), dan kun je niet effe snel nieuwe hoezen maken, laat staan een nieuwe master. De master wordt namelijk niet alleen voor Nederland gemaakt, maar ook voor andere landen. Daar zou dus ook de productie voor moeten worden opgeschort, terwijl ze helemaal geen behoefte aan NL ondertiteling hebben.

    Een oplossing zou zijn om een speciale nieuwe master voor NL te maken, maar dat duurt een paar maanden, en gezien het afzetgebied (NL stelt niets voor in vergelijking met Frankrijk, Duitsland of de UK) zou dit ook te duur zijn. Heb jij zin om 35 of 40 euro voor deze blurays te betalen? Nee toch... want dan ga je weer huilie-huilie doen dat ze te duur zijn.

    Beste oplossing: als je geen NL ondertiteling nodig hebt, gewoon kopen. En als je écht NL ondertiteling nodig hebt: niet kopen. Heel simpel. Dreigen met Kassa en dat soort dingen slaat nergens op. Je hebt namelijk gewoon de keus om iets niet te kopen.
    Ik respecteer je mening vriend maar doe dat dan wel op een normale manier en niet zo respectloos naar andere forumgebruikers ( in dit geval mijzelf ) toe .....

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Montu Maniac Bekijk bericht
    Gewoon geen 3d films meer kopen van dreamworks ..... schandalig dat ze niks aan het probleem doen !!!!! Take it or leave it .... zo ga je niet met de consument om !!!! Volgende stap is KASSA ...... Volgende waarschuwing mensen ..... De Shrek 3d's bevatten ook geen ondertiteling !!!!! Staat wel op verpakking .... valt dit niet onder misleidende reclame ..... wetende als uitgever dat de fout er is !!!
    Is idd schandalig, en valt onder misleidende reclame.

  15. #290

    Standaard

    Nog iemand iets leuks te melden, zoals gave 3D uitgaves, import met Nederlandse ondertiteling, goedkope aanbiedingen?

    http://www.amazon.co.uk/Jean-Michel-...s_383380011_16

    15.97 pond ( ongeveer € 19.50 voor 3 blu rays op 3D)

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Nog iemand iets leuks te melden, zoals gave 3D uitgaves, import met Nederlandse ondertiteling, goedkope aanbiedingen?

    http://www.amazon.co.uk/Jean-Michel-...s_383380011_16

    15.97 pond ( ongeveer € 19.50 voor 3 blu rays op 3D)
    Heb deze 3d blurays gezien en zijn niet zo goed van kwaliteit ... niet echt de moeite om te kopen !!!

  17. #292

    Standaard

    Zojuist de Green Lantern gekeken.
    De 3D effecten stelden mij telleur. (had er meer van verwacht)

  18. #293

    Standaard

    Ik heb een lijstje gemaakt van de voor mij mooiste 3D films, ook ben ik heel erg benieuwd naar jullie lijstje.
    Ik zelf heb een top 10 gemaakt.
    Maar ook een top 5 of top 3 is ok!

    1 - Avatar 3D (moet officieel nog uitkomen maar is al verschenen als promo)
    2 - A Christmas Carol
    3 - Shrek The Complete Collection ( promo betaat uit alle 4 de films)
    4 - Alice in Wonderland
    5 - Resident Evil Afterlife
    6 - How to train your dragon
    7 - Sammy ( a turtle's Tale)
    8 - Despicable Me
    9 - Final Destination 4 (real 3D)
    10 The Smurfs 3D


    -De 3D films die net buiten mijn top 10 zijn gevallen:

    -Het regent gehaktballen,
    -Pirates of the Caribbean
    -Legends of the guardians (tweifelaar was wel heel mooi)
    -Cats & Dogs
    -Coraline
    -Alpha & Omega
    -Thor
    -Beauty and the Beast
    -The Lovers Guide
    -Narnia The Dawn Treader
    -Marco Borsato 3D Dimensions
    -The Lion king
    -Rapunzel
    -Harry Potter 7.1
    -Harry Potter 7.2
    -Green Lantern
    -Tron
    -The Polar express
    -Monsters VS aliens
    -Megamind
    -Cars 2
    -Sharks 3D
    -Dolphins and whales 3d
    -Ocean Wonderland 3D
    -A Nightmare before Christmass
    -Piranha 3D
    -Saw
    -Bolt
    -Drive Angry 3D ( geweldige 3D effecten maar matige film)
    -The Green Hornet
    -Clash of the Titans
    -Priest
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 27-12-2011 om 11:13

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Helemaal mee eens.... @marcel: bij aankoop van die box wordt je als consument niet voor een keuze gesteld, en daarom kan je als consument niet de keuze maken om het niet te kopen, snappie?
    Twee opties ("kopen" of "niet kopen"), waaruit een selectie gemaakt kan worden, duidt op een keuze.
    Concertagenda op Podiuminfo

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Twee opties ("kopen" of "niet kopen"), waaruit een selectie gemaakt kan worden, duidt op een keuze.
    Je rukt het geheel uit z'n verband en gaat nu een week later even je gelijk proberen te halen en een geheel andere discussie proberen te winnen. Laat het rusten, je hebt door meerdere forummers geen gelijk gekregen en dat heb je ook niet. Niet nu even goedkoop achteraf proberen je gelijk te halen, want dat krijg je niet.
    De info op die box is gewoon fout en Dreamworks moet dat even recht gaan zetten. Achteloze consumenten worden zo benadeeld, zonder dat ze daar de keuze in hebben gehad. Punt.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Je rukt het geheel uit z'n verband en gaat nu een week later even je gelijk proberen te halen en een geheel andere discussie proberen te winnen. Laat het rusten, je hebt door meerdere forummers geen gelijk gekregen en dat heb je ook niet. Niet nu even goedkoop achteraf proberen je gelijk te halen, want dat krijg je niet.
    De info op die box is gewoon fout en Dreamworks moet dat even recht gaan zetten. Achteloze consumenten worden zo benadeeld, zonder dat ze daar de keuze in hebben gehad. Punt.
    +1

  22. #297

    Standaard

    De consument heeft de keuze tussen het kopen van een 3D-BR met NL subs of het niet kopen van een 3D-BR met NL subs. Alleen moet hij achteraf ontdekken dat die NL subs er helemaal niet zijn en hem een keuze werd voorgeschoteld die er niet blijkt te zijn. Hoe moeilijk kan je 't maken, Marcel?

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De consument heeft de keuze tussen het kopen van een 3D-BR met NL subs of het niet kopen van een 3D-BR met NL subs. Alleen moet hij achteraf ontdekken dat die NL subs er helemaal niet zijn en hem een keuze werd voorgeschoteld die er niet blijkt te zijn. Hoe moeilijk kan je 't maken, Marcel?
    En zelfs dan nog.
    Ook al zou er op het hoesje geen melding gemaakt worden van NL subs dan nog vind ik het belachelijk dat er op een NL release geen Nederlandse ondertiteling zit vooral bij animatiefilms.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  24. #299

    Standaard

    Net UP besteld
    Heeft ned ondertiteling. en een extra disc weer, net als cars 2

    http://www.amazon.co.uk/Up-Blu-ray-3...5104471&sr=1-1

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Net UP besteld
    Heeft ned ondertiteling. en een extra disc weer, net als cars 2

    http://www.amazon.co.uk/Up-Blu-ray-3...5104471&sr=1-1
    Thansk for the heads up, denk dat ik deze ook maar ga bestellen de NL versie komt pas in februari volgens mij.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •