Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #1

    Standaard 3-D blu-rays

    The Polar express komt in 3-D uit.

    Welke andere 3-D blu-ray titels zijn er / komen er?

    Is het altijd noodzakelijk om zo'n brilletje op te zetten, of zijn er misschien ook 3-D blu-rays waarbij het niet nodig is om een brilletje op te zetten?

    Graag uw reaktie.

  2. #2

    Standaard

    De huidige 3D Blu-rays zijn gewoon met zo'n anaglyph brilletje, net als bij Spy Kids 3-D.

  3. #3

    Standaard

    Journey to the Center of the Earth
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  4. #4

    Standaard

    Full HD 3D dat moet wel een top ervaring zin denk ik.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Full HD 3D dat moet wel een top ervaring zin denk ik.
    Ik denk het niet, het is meer een grappig extraatje. Het beeld is vrijwel zwart/wit en het gaat om "nep-3D", omdat de scherpte-diepte wordt bepaald door de camera en niet door je eigen ogen....

    "Hanna Montana / Miley Cyrus - Best of Both Worlds 3D" is er nog een. Best aardige Blu-Ray vond ik...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    The Polar express komt in 3-D uit.

    Welke andere 3-D blu-ray titels zijn er / komen er?

    Is het altijd noodzakelijk om zo'n brilletje op te zetten, of zijn er misschien ook 3-D blu-rays waarbij het niet nodig is om een brilletje op te zetten?

    Graag uw reaktie.
    Bij de huidige BR 3D heb je een brilletje nodig, echter komen er 3D (voorzet) schermen in de toekomst, maar dan heb je weer andere BR's nodig (andere techniek)
    Ik heb het een keer gezien, is wl grappig, maar je moet in de juiste hoek(en) zitten, om 3D beeld te hebben.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Journey is in echt 3d, het enige storende zijn de kleuren, beter was geweest een zw/w versie - zoals in de jaren 50. Maar de effecten zijn vaak spectaculair, andere keren krijg je pijn in je ogen omdat het wat onscherp wordt ... leuke gimmick, dat zeker

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Journey is in echt 3d
    Waarom zeg je van die verwarrende dingen? Eerst aangeven dat het "echt 3d" is om daarna over beperkingen te beginnen en het een "leuke gimmick" te noemen?

    Als het "echt 3d" was dan zou het een geweldige verbetering betekenen vergeleken met de platte opnames die we nu hebben en zou vrijwel iedere nieuwe film zo opgenomen worden. Het is inderdaad een "leuke gimmick", want die hoofdpijnscenes zijn praktisch onvermijdbaar vanwege de zware beperkingen van de huidige aanpak.

    Om het goed te doen zou je OF een holografisch beeld moeten neerzetten, dus een 3d-beeld met zeer veel ("oneindig veel") lagen in de diepte, waardoor je kunt kijken naar wat je wilt. OF je scherm zou je ogen moeten volgen en datgene scherpstellen in 3d waar je ogen naar kijken. Bij de huidige 3d-technologie wordt van tevoren bepaald wat scherp is en wat niet, wat soms heel spectaculair kan zijn en op andere momenten hoofdpijnvermoeiend.

    We krijgen straks verwacht ik een hele marketingcampagne over ons heen om ons aan de 3d-schermen te helpen, met de gebruikelijke loze kreten en marketinghype. Helderheid nu voorkomt overspannen verwachtingen en (straks) een dure miskoop.
    Laatst aangepast door Ettepet : 18-11-2008 om 03:42

  9. #9

    Standaard

    Waarom zeg je van die verwarrende dingen? Eerst aangeven dat het "echt 3d" is om daarna over beperkingen te beginnen en het een "leuke gimmick" te noemen?
    Deze film is ook in de bioscoopals 3d te zien geweest. En 3d heeft inderdaad ook zijn beperkingen. Overigens las ik bij Amerikaanse recensie dat je in de bioscoop de film echt in 3d ziet, maar thuis niet in volledig 3d. Heeft iets te maken met aantal kleuren of iets dergelijks.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Ongelooflijk dat er zo weinig gereageerd wordt in dit topic, wat vanaf november 2008 al actief is.

    Daarom een 2e poging om er wat leven in te blazen.

    Eind van dit jaar komt op 3D uit

    -The Lion King,
    -Beauty and the Beest
    -Nightmare Before Christmass
    -Cars 2
    -Up
    -Toy Story 1,2,3

    Allen in 3D

    Graag jullie reactie
    Welke 3D blu ray uitkomt
    Welke 3D blu rays heb je in je collectie
    Welke 3D blu ray jullie favoriet is,
    Welke 3D blu ray tegen valt en waarom.
    Welke 3D blu ray je goedkoop geimporteerd of gekocht hebt vermeld met wel of geen NL ondertiteling.
    welke 3D blu ray in de aanbieding is.
    Enz

    Zelf heb ik Alice in Wonderland uit Engeland voor rond de 16 euro
    (2D disk wel NL ondertiteld, 3D Engelse ondertiteling)
    En de Despicable me (viel absoluut niet tegen, 3D effecten geweldig en grappige film) voor rond de 14 euro uit Engeland incl op de 3D disk NL ondertiteling + spraak.

    In ieder geval mijn collectie 3D

    -Drive Angry
    -Despicable Me
    -Legend of the Guardians
    -Alice in Wonderland
    -A Christmas Carol
    -Clash of the Titans
    -Tron Legacy
    -Bolt
    -Rapunzel
    -Alpha & Omega
    -Saw 3
    -Resident Evil Afterlife
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 21-08-2011 om 10:27

  11. #11

    Standaard

    Zelf heb ik nog niet zoveel 3D blurays, voorals omdat de leukste ertussen al gauw 30 euro kosten
    Maar ik heb iig:
    Tron Legacy (was in de aanbieding bij MM online)
    Resident Evil Afterlife
    Shrek Quadrilogy (Kreeg ik van Samsung bij aanschaf 3D Blurayspeler)

  12. #12

    Standaard

    Hoe is die Shrek Quadrilogy??
    Zijn de 3D effecten goed?

  13. #13

    Standaard

    Om eerlijk te zijn heb ik nog geen tijd gehad om deze te bekijken. Maar ik zal deze binnenkort eens in de speler stoppen en dan laat ik het je weten

  14. #14

    Standaard

    Frs.nl heeft nu Monster House 3d in de aanbieding voor €20,--.
    Amazon.de heeft Cloudy with a Chance of Meatballs voor €19,99 (boven 20 euro geen verzendkosten)

    Waar is Clash of Titans 3d te koop? En heeft die nl-ot?

    Edit: amazon.fr Le Choc des titans - Blu-ray 3D active voor €24,98. Enig normale prijs die ik zie.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 21-08-2011 om 11:50
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Die Cloudy with a Chance of Meatballs van Amazon.de heeft die NL ondertiteling?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Frs.nl heeft nu Monster House 3d in de aanbieding voor €20,--.
    Amazon.de heeft Cloudy with a Chance of Meatballs voor €19,99 (boven 20 euro geen verzendkosten)

    Waar is Clash of Titans 3d te koop? En heeft die nl-ot?

    Edit: amazon.fr Le Choc des titans - Blu-ray 3D active voor €24,98. Enig normale prijs die ik zie.
    Alhoewel Clash een van mijn favouriete films van de afgelopen jaren is dien je de 3D versie als de pest te mijden, een van de slechtste 3D conversies ooit (zowel in de bios als de homeversie) net zoals Last Airbender absoluut geen diepte of enige 3D effect te bekennen (op de opening credits na dan)!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Die Cloudy with a Chance of Meatballs van Amazon.de heeft die NL ondertiteling?
    Volgens amazon.de: ja.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Bij Aads platenzaak in Tilburg (hij adverteerd ook op marktplaats, dus je kunt ook gewoon per post bestellen) heb ik gisteren Clash of the Titans 3D gekocht, gewoon nieuw in de winkel voor 15 euro.
    Hij had ook Saw 3D.

    Een tijdje terug bij hem Legend of the Guardians 3D voor 15 euro, maar die komt niet meer bij hem terug voor die prijs.

    Maar van die Clash of the Titans 3D voor 15 euro, had hij er nog enkele.



    Toch wel leuk dat er in 1.5 uur net zoveel of meer gereageerd wordt in dit topic dan bijna de laatste 3 jaar bij elkaar.

  19. #19

    Standaard

    Bij Amazon.de

    Tron Legacy 3D 3 disk steelbook met NL ondertiteling € 17.95

    http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_...prefix=tron+3d

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Bij Aads platenzaak in Tilburg (hij adverteerd ook op marktplaats, dus je kunt ook gewoon per post bestellen) heb ik gisteren Clash of the Titans 3D gekocht, gewoon nieuw in de winkel voor 15 euro.
    Hij had ook Saw 3D.

    Een tijdje terug bij hem Legend of the Guardians 3D voor 15 euro, maar die komt niet meer bij hem terug voor die prijs.

    Maar van die Clash of the Titans 3D voor 15 euro, had hij er nog enkele.



    Toch wel leuk dat er in 1.5 uur net zoveel of meer gereageerd wordt in dit topic dan bijna de laatste 3 jaar bij elkaar.
    Wat vindt je van de 3d kwaliteit van Clash of the titans?

    Denk dat er in de toekomst wel meer gereageerd gaat worden. Er komen aardig wat nieuwe 3d titels beschikbaar de komende maanden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Ik heb sinds eergisteren een 3d tv (passief) en 12 3D films.
    Die Clash of the Tiatans heb ik nog niet gekeken omdat ik die gisteren heb gekocht, maar als ik hem gezien heb zal ik het zeker laten weten.

    Inderdaad heeft deze film qua 3D effekten niet al te beste kritieken gekregen her en der.

  22. #22

    Standaard

    Vanavond Clash of the Titans 3D gekeken.
    Ik heb zeer zeker mooiere 3D effecten in andere films gezien, maar om deze film tot de grond af te breken gaat me te ver.

    Verschillende aardige 3D effecten, mocht je deze 3D versie tegenkomen rond de 20 euro
    (of het liefst nog lager) is hij zeer zeker de moeite waard.

    Is Clash of the titans een van je favoriete films is de 3D versie een must have.

  23. #23

    Standaard

    Mijn 3D blu ray collectie

    Alice in wonderland 3D
    Bolt 3D
    A christmas carol 3D
    Resident evil Afterlife 3D
    Verschrikelijke ikke 3D (despicable me 3d)
    Piranha 3D
    Tron legacy 3D
    Drive angry 3D
    Rio 3D
    Yogi bear 3D (zeer goede 3D efecten)
    Legend of the guardians 3D
    Rapunzel 3D
    Cloudy with a chance of meatballs 3D
    Alpha & omega 3D
    Green hornet 3D
    Laatst aangepast door olbap : 23-08-2011 om 21:44

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Vanavond Clash of the Titans 3D gekeken.
    Ik heb zeer zeker mooiere 3D effecten in andere films gezien, maar om deze film tot de grond af te breken gaat me te ver.

    Verschillende aardige 3D effecten, mocht je deze 3D versie tegenkomen rond de 20 euro
    (of het liefst nog lager) is hij zeer zeker de moeite waard.

    Is Clash of the titans een van je favoriete films is de 3D versie een must have.
    Volgens mij heb jij dan toch een heel andere 3D beleving dan ik, er is totaal geen diepte in de film te bekennen en scenes waarvan je denkt "hier kan iets moois van worden gemaakt" laten het totaal afweten (zoals het intro). Een regelrechte aanfluiting, schandalig dat dit destijds de eerste live action 3D film op 3D Blu-ray was.

    Samen met The Last Airbender (die zo mogelijk nog slechter was qua 3D) en al die nep 3D troep uit Duitsland dient Clash Of The Titans 3D absoluut vermijden te worden.
    Als je fatsoenlijke en goed geconverteerde 3D films wilt bekijken zijn Piranha, Alice In Wonderland en Narnia Dawn Treader bijvoorbeeld zeer goede aanraders.

  25. #25

    Standaard

    - Piranha 3D: was wel leuk in 3D, maar veel ghosting en soms zag ik dubbel (4 borsten ipv 2 ). Kan ook aan mijn toestel liggen.

    - Space Station 3D: deze is wel schitterend, korte documentaire met veel adembenemende beelden en zeer goeie diepte-weergave. Top 3D IMO.

    - Tron Legacy 3D (deel van de 5-disc Tron + Tron Legacy duo-pack uit de V.S.): dit was echt een ervaring thuis, aangezien ik in de bioscoop zeker het gewenste effect niet had.

    Dit zijn tot nu toe de enige, maar er komen er zeker nog bij.

Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •