Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #26

    Standaard

    Mijn 3D Collectie bevat de volgende titels:

    Rapunzel 3D
    BOLT 3D
    A Christmas Carol

    Monsters vs Aliens 3D
    How To Train Your Dragon 3D

    3D Triple Feature bevat:
    - Imax Galapagos 3D
    - Imax Into The Deep 3D
    - Mummies 3D: Scerets of the Pharaohs

    Inmiddels ook Rio 3D binnengekregen


    En de volgende aankoop 3D blu ray's zijn o.a.

    A Nightmare Before Christmas 3D
    The Lion King 3D
    Beauty and the Beast 3D
    Tron Legacy 3D



    Vooral de Disney 3D Blu ray's zijn van uitmuntende kwaliteit, zowel beeld als 3D weergave
    Laatst aangepast door langejan : 27-08-2011 om 14:39

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    - Piranha 3D: was wel leuk in 3D, maar veel ghosting en soms zag ik dubbel (4 borsten ipv 2 ). Kan ook aan mijn toestel liggen.

    - Space Station 3D: deze is wel schitterend, korte documentaire met veel adembenemende beelden en zeer goeie diepte-weergave. Top 3D IMO.

    - Tron Legacy 3D (deel van de 5-disc Tron + Tron Legacy duo-pack uit de V.S.): dit was echt een ervaring thuis, aangezien ik in de bioscoop zeker het gewenste effect niet had.

    Dit zijn tot nu toe de enige, maar er komen er zeker nog bij.
    Bij Piranha geen last van ghosting gehad aleen bij het begin met de gele letters

  3. #28

    Standaard

    3D technisch gezien vind ik dit de beste 3D Blu-rays tot nu toe:

    -Resident Evil Afterlife

    Mooie subtiele 3D afgewisseld met wat pop out momenten en ondanks de vele donkere scenes weinig fouten/ghosting te bekennen. Sommige pop out scenes (soldaten die hun geweren naar je toe richten en Alice die twee soldaten tegelijk neer steekt met zwaarden) komen echter niet helemaal uit de verf zoals dat in de bios wel het geval was.

    -Tron Legacy

    Wederom mooie subtiele 3D beelden net zoals in de bios en ondanks het contrast van de vele donkere scenes en lichtjes bijna geen ghosting te zien. De soundtrack verdient ook een prijs want die is fantastisch (ook al kan ik tijdens het 3D kijken niet de lossless DTS HD MA track beluisteren)!

    -Despicable Me

    Afgezien dat het een zeer leuke film is, is het ook nog eens een zeer goede 3D presentatie. Kleurrijk en een mooie dieptebeleving afgewisseld met geinige pop out die niet storend is of gaat vervelen.

    -Rio

    Wat mij betreft de absolute top van 3D home cinema entertainment van dit moment. De kleuren spetten van het scherm ondanks het gebruik van de shutterbrillen en de diepte in sommige scenes is adembenemend, heb de film meerdere malen gepauzeerd hiervoor.

    Avatar heb ik nog niet in bezit vandaar dat die er niet tussen staat.

  4. #29

    Standaard

    Hoi dJR heel even nog een reactie over Clash of the Titans,
    Misschien dat het er ook een beetje mee te maken heeft dat ik nog maar net een week een 3D tv heb en dat ieder 3D beeld voor mij een geweldige ervaring is.

    Natuurlijk ben ik het met je eens dat er veel betere 3D effecten mogelijk hadden kunnen zijn, maar ik zelf vond het best mee vallen.

    Vandaag de Avatar 3D binnen gekregen, ga hem vanavond kijken.
    Ik heb hem wel wat doorgeskipt en ik weet al wel te vertellen dat het niet de verlengde versie is.
    Weet iemand of de verlengde versie wel op 3D uitgegeven is??

    Mijn eerste indruk van die Avatar 3D is in ieder geval dat het er fantastisch uit ziet.

  5. #30

    Standaard

    voor zover bekend is deze nog niet uitgegeven in 3D

  6. #31

    Standaard

    AVATAR 3D is alleen verkrijgbaar als men nieuwe PANASONIC 3D APPARATUUR aanschaft.

    Maar ook soms te koop via marktplaats en of EBay, maar dan wel met superhoge prijzen

    als ca. 100,00 euro voor alleen deze film.

    Waarschijnlijk komt Avatar 3D uit in Februari 2012, maar dat is nog steeds niet zeker.

  7. #32

    Standaard

    Heeft Rio 3d ook Franse subs?

    Edit: check via dvdprofiler: ja.

    Amazon.fr. heeft hem goedkoop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #33

    Standaard

    Avatar 3D is inderdaad nog niet officieel uitgegeven maar al wel te koop via marktplaats.
    Het kost wat....... maar dan heb je ook wat.
    Overigens let wel op want op Ebay wordt gewoon dood leuk 45 euro gevraagt voor een kopie.
    Overigens is zo'n kopie gewoon op een 50 gb schijfje dus zie je het verschil niet.
    Voor een originele liggen de prijzen inderdaad tussen de 75 en 120 euro.

    Ook Shrek 3D (alle 4 de delen) , Narnia 3, 3D en Monsters vs Aliens real 3D zijn via marktplaats of Ebay te koop (en in bezit)

    Ondertussen Avatar gezien, is echt een topper, en ook Shrek 3d is fantastisch.
    Narnia 3 moet ik nog kijken.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Avatar 3D is inderdaad nog niet officieel uitgegeven maar al wel te koop via marktplaats.
    Het kost wat....... maar dan heb je ook wat.
    Overigens let wel op want op Ebay wordt gewoon dood leuk 45 euro gevraagt voor een kopie.
    Overigens is zo'n kopie gewoon op een 50 gb schijfje dus zie je het verschil niet.
    Voor een originele liggen de prijzen inderdaad tussen de 75 en 120 euro.

    Ook Shrek 3D (alle 4 de delen) , Narnia 3, 3D en Monsters vs Aliens real 3D zijn via marktplaats of Ebay te koop (en in bezit)

    Ondertussen Avatar gezien, is echt een topper, en ook Shrek 3d is fantastisch.
    Narnia 3 moet ik nog kijken.
    Klopt wat betreft die illegale Avatar BDs op eBay, als er als land van herkomst China achterstaat dan weet je al genoeg natuurlijk. Wil Avatar ook graag hebben maar niet voor die prijzen zeker omdat ik het al helemaal geen goede film vind, het gaat mij bij die titel puur om het 3D.

    Wat betreft Clash tsja ieder zijn eigen smaak natuurlijk maar als je een hoop fatsoenlijke en goede 3D releases gewend bent en je gaat dan Clash kijken dan merk je het wel. Ga hem nog maar eens een keer kijken over een paar maanden ofzo...

    Narnia is bijvoorbeeld (net zoals Clash) ook later omgezet naar 3D maar daar is veel meer tijd ingestoken en het ziet er zeker goed uit voor een 3D conversie.

  10. #35

    Standaard

    DJR, welke 3D blu rays bedoel je met nep 3D troep uit Duitsland?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    DJR, welke 3D blu rays bedoel je met nep 3D troep uit Duitsland?
    Er zijn een hoop films uitgebracht die geconverteerd zijn en waarvan de kwaliteit zeer twijfelachtig is bijvoorbeeld:

    - Running Man,
    - Dune,
    - Besouro,
    - Shock Labyrinth,
    - A Woman a Gun and a Noodleshop,
    - Inalienable

    Dan heb je nog een hele hoop documentaires die slecht van kwaliteit zijn en ook van die aquarium 3D BDs die doodleuk gewoon in side by side 3D zijn.

    Oppassen dus als je een 3D Blu-ray uit Duitsland aanschaft, mits het grote bekende films zijn en Imax documentaires.

  12. #37

    Standaard

    Oke bedankt!

    Weet verder iemand misschien of de Duitse Green Hornet (3D versie) Nederlandse ondertiteling heeft?
    De 2D in ieder geval wel, maar op het hoesje van de 3D van de Green Hornet staat geen vermelding van Nederlandse ondertiteling.

  13. #38

    Standaard

    Heb nu zelf:

    Avatar 3D
    Tron Legacy 3D
    Piranha 3D

    In de toekomst wil ik in iiedergeval nog:

    Despicable Me 3D
    Monsters vs. Aliens 3D
    How To Train Your Dragon 3D


    Hoever zitten jullie ongeveer van jullie TV af bij 3D?

  14. #39

    Standaard

    Ik heb een 3DTV van 50 inch en gerekend van mijn ogen naar het plasmascherm is dat ongeveer 3,00 meter.

    Maar ik moet zeggen dat de afstand niets uitmaakt omdat het scherm full HD en of HDTV is ( m.b.v. UPC decoder ), en vooral met HDTV, want dat is zo haarscherp dat je al kan genieten vanaf 10 cm( bij wijze van spreken ).

    Dan zie je natuurlijk wel de pixels.


    BTW: How To Train Your dragon 3D is gewoonweg een unieke film ( Deze film had ik van marktplaats in zo'n Samsung kit overgenomen met 2 brillen voor 150,00 euro
    Nu, heb ik dan wel 5 brillen en gelijk goed voor de hele familie.

  15. #40

    Standaard

    Ik bedoelde eigenlijk dat als ik van een afstand van 2 meter veel meer diepte zie dan 3 meter.

    Was het ook niet zo dat bij een verdere afstand 3D geen zin heeft.

  16. #41

    Standaard

    Volgens mij is het zo: hoe groter het plasmascherm, hoe groter het 3d effect word, want dat vind ik al zo prachtig op een 50 inch. Ga maar na: bij een 37 of 40 inch is het effect kleiner.

    Ik zelf zit op 3 meter afstand, maar als ik A Christmas Carol bekijk is de diepgang een erg mooi effect ( dus heeft het zeker te maken met de grootte van jouw scherm ).

  17. #42

    Standaard

    Zojuist Drive Angry 3D helemaal gezien.
    Ik had al verschillende kleine stukjes van deze film al gezien, de film zelf is behoorlijk over the top, en ik vind het nou niet bepaald een geweldige film.
    Maar de 3D effecten zijn echt fantastisch.
    Sowieso een must have voor iedere 3D liefhebber.

  18. #43

    Standaard

    Toch wel...??? Ik dacht te lezen dat dit een flutfilm zou zijn.

  19. #44

    Standaard

    Flutfilm in 2D, maar de 3D effecten zijn echt helemaal geweldig.

  20. #45

    Standaard

    Toch geweldig dat 3D kijken een totaal andere ervaring kan zijn.
    Een paar maanden terug heb ik bijvoorbeeld Resident Evil Afterlife goedkoop op de kop getikt.
    Heb hem toen op 2D gekeken en na een 20 / 25 minuten uitgezet omdat het niet bepaald mijn film was, ik kwam totaal niet in het verhaal en vond het een hoop Matrix gejat.

    Zojuist heb ik hem een 2e kans gegeven (ik kon hem nu in 3D zien) en ik kan niet anders zeggen dat ik hem geweldig vindt.

    dus, mocht je deze film niet al te duur kunnen kopen is het zeer zeker een aanrader!


    resident evil 3d.jpg

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Toch geweldig dat 3D kijken een totaal andere ervaring kan zijn.
    Een paar maanden terug heb ik bijvoorbeeld Resident Evil Afterlife goedkoop op de kop getikt.
    Heb hem toen op 2D gekeken en na een 20 / 25 minuten uitgezet omdat het niet bepaald mijn film was, ik kwam totaal niet in het verhaal en vond het een hoop Matrix gejat.

    Zojuist heb ik hem een 2e kans gegeven (ik kon hem nu in 3D zien) en ik kan niet anders zeggen dat ik hem geweldig vindt.

    dus, mocht je deze film niet al te duur kunnen kopen is het zeer zeker een aanrader!


    resident evil 3d.jpg
    Goedkoop is duurkoop.

    De NL versie is gecensureerd, je was beter af met de UK of US versie.

  22. #47

    Standaard

    Oke,

    Maar die U.S en U.K versies zijn waarschijnlijk zonder Nederlandse ondertiteling.
    Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik hem voor een tientje heb aangeschaft.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Oke,

    Maar die U.S en U.K versies zijn waarschijnlijk zonder Nederlandse ondertiteling.
    Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik hem voor een tientje heb aangeschaft.
    Klopt geen NL ondertiteling op beide versies, als je dat perse wilt wordt het een probleem ja.

    Ik heb toen de US versie net uit was meer dan het driedubbele betaald van wat jij hebt uitgegeven maar de US versie is dan ook echt elke dollar/euro waard! Maar to each his own natuurlijk...

  24. #49

    Standaard

    rio.jpg

    Gisteren Rio bekeken op 3D blu ray,
    Leuk filmpje , mooie details maar geen topper!

    Ik had hem gehuurd omdat hij overal rond de 30 euro kost,ik heb er nog over getwijfeld of ik hem blind zou gaan kopen maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan.
    30 euro ga ik er zeker niet voor betalen.

    Als ik hem ooit tegen kom voor rond de 14 / 15 euro (3D versie) denk ik wel dat ik hem pak.
    De 3D effecten vond ik niet heel erg spectaculair!

    Ik had van deze film veel meer verwacht!

    Niet dat het een slechte animatie film is, zeer zeker niet, maar het is zeer zeker geen Pixar.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    rio.jpg

    Gisteren Rio bekeken op 3D blu ray,

    De 3D effecten vond ik niet heel erg spectaculair!
    Meen je dat nou?!

    Ik begrijp niet dat je dit over het 3D effect van Rio kunt zeggen, dit is simpelweg een van de beste 3D presentaties van de laatste tijd. Ondanks de shutter brillen blijven de kleuren mooi helder en spatten ze van het scherm, er is nagenoeg geen crosstalk, de pop out effecten komen zeer goed uit de verf en er is continue diepte in het scherm. Qua 3D echt een van de beste 3D Blu-rays van dit moment.

Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •