Pagina 27 van 28 EersteEerste ... 17232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Niet te geloven niet alleen worden de ondertitels in 2d weergeven maar hebben ook nog eens bij Conan 3D 3 regels onder elkaar.
    Dat is echt niet normaal meer.
    Ik ken de film niet, maar zit daar dan zoveel tekst/dialoog in?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #652

    Standaard

    Of er nu veel of weinig tekst/dialoog in zit, daar gaat het niet om.
    Met een 3D blu-ra mag je zeker wel 3D ondertitels verwachten. Omdat je anders verneukt beeld krijgt.
    3 regels ondertitels onder elkaar is erg slordig.

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Ik was verbaasd hoe een oude klassieker als "Creature from the Black Lagoon" zo'n sterke 3D kon afleveren, en die film dateert van 1954. Ik ga zeker meer van die oudere 3D klassiekers opzoeken.
    Dat interesseert mij ook. Maar helaas is er heel weinig verkrijgbaar qua oude 3D-films. Dial M for murder is de enige die ik ken en heb (ook wel een goeie trouwens). Als anderen nog tips hebben dan hou ik me aanbevolen.

  4. #654

    Standaard

    3-D Rarities schijnt ook zeer de moeite waard te zijn.

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    3-D Rarities schijnt ook zeer de moeite waard te zijn.
    Interessant. Bedankt voor de tip.

    Via amazon.de vond ik net trouwens House of wax. Die heb ik inmiddels besteld. Samen met de 3D-conversie van The final countdown (waarover ik hier en daar ook wel goede verhalen hoor).

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat interesseert mij ook. Maar helaas is er heel weinig verkrijgbaar qua oude 3D-films. Dial M for murder is de enige die ik ken en heb (ook wel een goeie trouwens). Als anderen nog tips hebben dan hou ik me aanbevolen.
    Wat dacht je van Kiss Me Kate uit 1953?



    Uit de review op blu-ray.com:

    "But it's in 3D that Kiss Me Kate truly shines, from the moment the MGM lion sticks his head out of the frame while he roars. Director George Sidney took every available opportunity to exploit the stereoscopic 3D process, including the three spinning placards that emerge from the screen with each word of the film's title. When Ann Miller performs "Too Darn Hot", she flings scarves and a bracelet at the camera (which occupies Fred's POV), establishing a motif that will recur throughout the film. Shots of the action on stage are sometime seen from the theater's balcony, with seat backs jutting up in the foreground. During the rooftop duet between Lois and Bill, Bill balances precariously on the ledge and, at one point, literally swings out into the audience. The opening of the show-within-a-show features glitter flung all around, a fire-breather, jugglers with bowling pins—one warm-up act after another hurling something off the screen. The backstage scenes, with their ladders, scaffolding, curtains and props, offer multiple opportunities for positioning theatrical cast and crew in different planes and at varying distances.

    Sharpness and detail in the 3D version are, if anything, slightly superior to the 2D, and the colors are just as vibrant and alluring. I showed Kiss Me Kate to a 3D fan I know whose taste runs exclusively to modern films, and while the experience didn't convert him to classic cinema, he was literally blown away by the quality of the 3D. He couldn't believe that anything this old could look so clear and three-dimensional."
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #657

    Standaard

    Ook bedankt voor die tip Marcel. Ik ben al aan het rondkijken naar een goede shop.

    Typisch dat 3D uit de 50-er jaren steeds positief opvalt want alle BD's van 3D-films uit die periode worden heel positief besproken qua beeldkwaliteit. De techniek was al best erg goed in die tijd.

  8. #658

  9. #659

    Standaard

    The wizard of Oz heb ik al maar dat is natuurlijk een conversie. Wel een best wel goed geslaagde trouwens.

    Die andere twee ga ik eens onderzoeken. Bedankt rogue!

  10. #660

    Standaard

    Onlangs weer twee sublieme 3D-films gezien:

    Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (3D)
    The Boss Baby (3D)

    Ben echt blij dat ik nog steeds 3D-films kan bekijken op mijn TV. Het heeft zoveel toegevoegde waarde. Jammer dat de hedendaagse TV's dit formaat niet meer ondersteunen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Onlangs weer twee sublieme 3D-films gezien:

    Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge (3D)
    The Boss Baby (3D)

    Ben echt blij dat ik nog steeds 3D-films kan bekijken op mijn TV. Het heeft zoveel toegevoegde waarde. Jammer dat de hedendaagse TV's dit formaat niet meer ondersteunen.
    Helemaal met je eens Marcel! Ik hoop tegen beter weten in dat er nog iets gebeurt na de nieuwe Avatar film, maar dat zal wel niet.

  12. #662

    Standaard

    Je ziet ook nagenoeg geen 3D films meer in de bios. Dat is wel eens anders geweest....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  13. #663

    Standaard

    Mocht iemand nog interesse hebben in Disney 3d of Marvel 3d titels, tegen een schappelijke prijs. Dan kan hij/zij me een pm sturen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Mocht iemand nog interesse hebben in Disney 3d of Marvel 3d titels, tegen een schappelijke prijs. Dan kan hij/zij me een pm sturen.
    Welke titels heb je? Heb misschien wel interesse. Alle Marvels heb ik al trouwens, dus het gaat alleen om Disney.

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Welke titels heb je? Heb misschien wel interesse. Alle Marvels heb ik al trouwens, dus het gaat alleen om Disney.
    Brave, Big Hero 6, inside out, finding nemo(met sleeve) en frozen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Je ziet ook nagenoeg geen 3D films meer in de bios. Dat is wel eens anders geweest....
    Black Panther Wakanda Forever draait hier in 3 D ik ga er vanavond heen.

  17. #667

    Standaard

    Zavvi heeft weer een 3 D actie. 2 voor 20.99 €

  18. #668

    Standaard

    Ik heb deze 2 nog te koop voor 10 euro per stuk, zijn nieuwe en in seal en allebei hebben een slibcover.



  19. #669

    Standaard

    Deze week weer een prachtige 3D Blu-ray gezien:

    Happy Feet Two 3D (A).jpg

    Happy Feet Two (3D)

    Misschien niet een ieder zijn/haar smaak, maar ik vond de film, behalve leuk en grappig, ook als 3D-film erg sterk. Veel dieptewerking, subliem contrast en prachtige kleuren. Een feest om naar te kijken! Deze Engelse uitgave heeft bovendien zowel een Nederlands audiospoor als Nederlandse ondertitels, al is het originele Engelse geluidsspoor niet te versmaden met o.a. de stemmen van Robin Williams, Brad Pitt, Matt Damon en Alicia Moore (P!nk).
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 10-08-2023 om 09:08
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #670

    Standaard

    Voor diegenen die net als ik 1) nog geen afscheid kunnen nemen van 3D, 2) fan zijn van Guardians of the Galaxy en 3) heel soms prijzige import van ver niet schuwen: je kunt de 3D-versie van Guardians of the Galaxy 3 nog tot en met uiterlijk 17 augustus bestellen bij amazon.jp voordat deze niet meer beschikbaar is voor Westerse klanten. Zie dit topic op blu-ray.com voor alle informatie.

    En misschien nog even ten overvloede: Japan is dus het enige land waar ie nog in 3D wordt uitgegeven.
    Laatst aangepast door Richard B. : 09-08-2023 om 20:39

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Voor diegenen die net als ik 1) nog geen afscheid kunnen nemen van 3D, 2) fan zijn van Guardians of the Galaxy en 3) heel soms prijzige import van ver niet schuwen: je kunt de 3D-versie van Guardians of the Galaxy 3 nog tot en met uiterlijk 17 augustus bestellen bij amazon.jp voordat deze niet meer beschikbaar is voor Westerse klanten. Zie dit topic op blu-ray.com voor alle informatie.

    En misschien nog even ten overvloede: Japan is dus het enige land waar ie nog in 3D wordt uitgegeven.
    Kijk eens naar het topic van de film, daar staat de uitgave ook. Helaas is Japan al een tijdje de enige optie voor 3D liefhebbers van de MCU.

    Die beperking geldt trouwens alleen voor de VS; niet voor Europa.

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Die beperking geldt trouwens alleen voor de VS; niet voor Europa.
    Oh gelukkig, ik kon de betreffende posts al niet zo snel vinden in het topic op bluray.com. Heb em iig al even besteld maar zal em net voor verschijning nog even opnieuw bestellen.
    Ben benieuwd welke er nog uit gaan komen, The Marvels zal wel lukken, maar daarna Phase V ben ik benieuwd naar aangezien alles is vertraagd vanwege de staking.

  23. #673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh gelukkig, ik kon de betreffende posts al niet zo snel vinden in het topic op bluray.com. Heb em iig al even besteld maar zal em net voor verschijning nog even opnieuw bestellen.
    Ben benieuwd welke er nog uit gaan komen, The Marvels zal wel lukken, maar daarna Phase V ben ik benieuwd naar aangezien alles is vertraagd vanwege de staking.
    Ik ga nergens vanuit en hoop maar steeds op het beste...dus The Marvels zal ook weer afwachten zijn. Al schat ik in dat de verkopen van GotG 3 3D wel aardig zullen zijn.

  24. #674

    Standaard

    Zijn er nog mensen hier die op zoek zijn naar 3d discs, zonder hoezen? Ik had een LG E6V, maar die is weg. Stuur me een pm. Ik zal nog posten welke discs ik heb. Veel disney en Marvel.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #675

    Standaard

    Guardian 3 is via amazon.jp inderdaad toch nog wel verkrijgbaar voor Europeanen. Maar o.b.v. het topic op blu-ray.com krijg ik de indruk dat de Amerikanen hem ook nog gewoon kunnen bestellen. Geen idee waar het oorspronkelijke bericht vandaan komt.

    M'n exemplaar kwam vandaag binnen trouwens. Was mijn eerste bestelling bij amazon.jp en dat verliep heel soepel. Ondanks dat het een prijzige optie is gaat het nog wel een vervolg krijgen.

Pagina 27 van 28 EersteEerste ... 17232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •